quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:00 schreef RadioSlut het volgende:
Ik heb in totaal 3 keer met iemand afgesproken, 2x met dezelfde persoon. Ik was naderhand smoorverliefd
Hij heeft ook serieus overwogen om -mede voor mij- naar Rotterdam te verhuizenHelaas is dat niet doorgegaan
Stiekem hoop ik wel dat er een relatie uit komt
Pluis wil hier uiteindelijk ook komen wonen.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:36 schreef Scantoza het volgende:
Iemand leuk beginnen te vinden via internet kan misschien nog, verliefd worden pas bij één of meerdere real-life ontmoetingen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:48 schreef Isabeau het volgende:
Ja, echtTroll & Blood Elf love at first sight. Hebben elkaar ontmoet in The Nexus. Romantisch huh
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:36 schreef Scantoza het volgende:
Iemand leuk beginnen te vinden via internet kan misschien nog, verliefd worden pas bij één of meerdere real-life ontmoetingen.
Helemaal mee eens. In feite gaat msnen puur om het innerlijk, dus als je regelmatig met elkaar chat dan kom je erg veel over elkaar te weten (mits beide personen eerlijk zijn). De rest wat je dan nog niet weet zijn vooral oppervlakkige dingen. Uiterlijk is wel belangrijk hoor, het moet wel je type zijn, maar daar kun je nog achter komen via de webcam en microfoon.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef heywoodu het volgende:
Even tussendoor: ja internetliefde kan, ben er vorig jaar de halve wereld voor overgevlogen, zien mekaar nu om het weekend (Nunspeet - Hannover).
Dus absoluut mogelijk, gebeurt tegenwoordig steeds vaker, is niet erg, als je eerst halfjaar bijna alleen msn't ken je elkaar misschien nog wel beter, maar je moet wel oppassen ja dat je niet een verkeerd beeld van iemand creert.
Maar goed ik klaag niet, ik werd bij mn aankomst in Brasilia opgehaald door 3 Braziliaansen.
Iemand die je oppikt in een kroeg kan zich ook heel anders voordoen. In beide situaties weet je nooit zeker waar je aan begint. Ik zou wel een kroeg of disco de voorkeur geven hoor, dan zit je minder met die onzekerheid of de persoon in het echt ook zo leuk is. Maar om nou ontmoeten op het internet zielig en kansloos te noemen, nou zeker niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat iemand oppikken in een kroeg of disco veel kansrijker is
hoe kun je een relatie hebben zonder dat je iemand ziet. Mss ligt dat kind al een jaar lang elk weekend op der rug bij een andere vendt!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef MarkM het volgende:
[..]
Volgende week het eerste afspraakje. Na een jaar heb ik genoeg moed verzameld.
Vendt?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:57 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
hoe kun je een relatie hebben zonder dat je iemand ziet. Mss ligt dat kind al een jaar lang elk weekend op der rug bij een andere vendt!
ja, vendtquote:Op zondag 31 januari 2010 12:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vendt?
En dat kan ook met iemand die je wel al hebt ontmoet. Vreemdgaan.
Tot dat de juiste situatie zich voordoetquote:Op zondag 31 januari 2010 12:01 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
ja, vendtjeweetwel
ja maar daar ben ik dus niet van eymonogaam heet dat
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:08 schreef Superlam het volgende:
[..]
Tot dat de juiste situatie zich voordoet
Inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. In feite gaat msnen puur om het innerlijk, dus als je regelmatig met elkaar chat dan kom je erg veel over elkaar te weten (mits beide personen eerlijk zijn). De rest wat je dan nog niet weet zijn vooral oppervlakkige dingen. Uiterlijk is wel belangrijk hoor, het moet wel je type zijn, maar daar kun je nog achter komen via de webcam en microfoon.
Brazilië toe maarquote:Op zondag 31 januari 2010 14:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad.
En compleet, ontzettend, gigantisch superraar is het overigens wel als je elkaar sinds September bijna dagelijks op msn spreekt, 3 maanden later in de weekenden tot 7 uur 's ochtends op skype met elkaar praat en elkaar via de webcam ziet, en dan ineens sta je in Brasilia je koffer van de X-ray band te halen en zie je de deur waar zij (als het goed is) achter staat....
Als ik dit zo gedetailleerd weer neerzet en terugdenk aan dat moment dat ik naar die deur toe liep krijg ik gewoon weer klamme handen
En als ze dan aan komt lopen en bij het eerste oogcontact al een grote lach op het gezicht ziet, weet je ook dat het goed zit.
Pas na 2-3 minuten omhelzen ook voor het eerst elkaars stem zonder microfoon gehoord...
En daarna het vliegveld af, haar 2 vriendinnen gingen de auto halen en wij zaten daar voor het eerst helemaal met zn 2'en te wachten. Dan begint het toch langzaam door te dringen dat je gewoon ff in Brasilia staat, en dat er geen internetverbinding meer aan te pas komt![]()
En na 20 minuten rijden afgezet bij ons 5 sterren hotel, en de eerste uurtjes daar is niet voor dit topic bedoelt![]()
Oh ja, gelijk de eerste nacht al om 4 uur de wekker om Formule 1 live te kunnen kijken
kan ook backfiren. Been that, done that.. same shit, different day, daarom ben ik meer in voor lange afstand (nationaal danquote:Op zondag 31 januari 2010 16:00 schreef Niick1994 het volgende:
ik zou zelf nooit een relatie met iemand kunnen hebben via internet, zonder dat ik haar zie in real life..
dat voelt toch raar? als je echt verliefd op iemand bent en je hebt een relatie, dan wil je diegene toch zo vaak mogelijk zien in het echt?
omg. gaat terug naar psp-mediaquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef MarkM het volgende:
[..]
Volgende week het eerste afspraakje. Na een jaar heb ik genoeg moed verzameld.
1 oktober hebben we elkaar weer gezien, toen was ze hier 10 dagen, en nu is ze tot oktober 2010 au-pair in de buurt van Hannover en zien we elkaar in principe om het weekend. Zie hierheen, 2 weken later ik daarheen, 2 weken later weer hier etc.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:22 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Brazilië toe maaren hoe vaak gaan jullie nou uiteindelijk heen en weer??
Wat ik zelf eigelijk heb (weet niet of dat voor anderen ook geldt) is dat als ik iemand eenmaal IRL gezien heb en t beviel, dan vind ik het internetten met diegene eigelijk automatisch een stuk minder leuk dan voorheen. Niet dat het dan anders is ofzo, maar zo voelt het wel...
ach ik denk maar zoquote:Op woensdag 3 februari 2010 01:07 schreef GlenSpey het volgende:
Goed, na twee weken twijfelen heb ik toch besloten om iemand die ik leuk vindt (maar vanzelfsprekend alleen via internet ken) dit even mee te delen.
Het gaat me wel moeilijker af dan ik had gedacht. Ik ken haar al vrij lang en na behoorlijk veel msnen is het toch een soort vriendschap geworden. Bijna een gewone vriendschap, met het verschil dat ik haar dus nog niet IRL ken.
En aan de ene kant wil ik zo'n vriendschap natuurlijk geen strop om doen. Aan de andere kant ben ik zelf ook altijd degene die roept dat je een gevoel niet moet verbergen.
Het is een sprong in het diepe, maar wie niet waagt die niet wint...
Zijn hier mensen die zich hierin nog meer herkennen? En uiteindelijk ook voor zo'n dilemma hebben gestaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |