quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest altijd enorm lachen om mensen die via het internet verliefd werden HAHAHAHAAH
Achterlijk.
En toen overkwam het me zelf.
We wonen nu samen
Met het internet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:35 schreef MarkM het volgende:
Ja, nu ruim een jaar een relatie mee.
*kuch*quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:30 schreef HeartCrash het volgende:
Haha. heb je hem hier leren kennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*kuch*Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:48 schreef Isabeau het volgende:
Ja, echtTroll & Blood Elf love at first sight. Hebben elkaar ontmoet in The Nexus. Romantisch huh
Behoorlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:32 schreef HeartCrash het volgende:
Wat vind jij van dat iemand verliefd wordt op iemand via het internet ? en is dat jou zelf ook al overkomen?
Oh zo lief en zie jullie elkaar nu in het real?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Behoorlijk2 jaar later nog steeds erg verliefd
Het zou wat zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:09 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
Oh zo lief en zie jullie elkaar nu in het real?
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:09 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
Oh zo lief en zie jullie elkaar nu in het real?
Oh ahja das wel beu maar binnekort kant er wel iemand van jullie 2 met de auto rijden?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk2 jaar geleden in november voor het eerst met elkaar afgesproken
Alleen is het nu dus wel een lange afstand relatie
Heb je nog contact?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:31 schreef Superlam het volgende:
Ik had dus ook iemand ontmoet. Ook een date gehad, ze vond het heul leuk enzo. Maar ze is bang zich aan me te gaan hechten en dat wil ze niet aangezien ze de afstand te ver vindt.
![]()
En ze denkt dat ze er niet mee kan leven om maar 1 keer per week elkaar te zien.
Dus toen hebben we besloten vrienden te blijven, wat natuurlijk nooit gaat lukken aangezien ik niet van vriendschap op afstand houd, heb hier genoeg vrienden.
![]()
Vaag hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:31 schreef Superlam het volgende:
Ik had dus ook iemand ontmoet. Ook een date gehad, ze vond het heul leuk enzo. Maar ze is bang zich aan me te gaan hechten en dat wil ze niet aangezien ze de afstand te ver vindt.
![]()
En ze denkt dat ze er niet mee kan leven om maar 1 keer per week elkaar te zien.
Dus toen hebben we besloten vrienden te blijven, wat natuurlijk nooit gaat lukken aangezien ik niet van vriendschap op afstand houd, heb hier genoeg vrienden.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |