Met het internet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:35 schreef MarkM het volgende:
Ja, nu ruim een jaar een relatie mee.
*kuch*quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:30 schreef HeartCrash het volgende:
Haha. heb je hem hier leren kennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*kuch*Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:48 schreef Isabeau het volgende:
Ja, echtTroll & Blood Elf love at first sight. Hebben elkaar ontmoet in The Nexus. Romantisch huh
Behoorlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:32 schreef HeartCrash het volgende:
Wat vind jij van dat iemand verliefd wordt op iemand via het internet ? en is dat jou zelf ook al overkomen?
Oh zo lief en zie jullie elkaar nu in het real?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Behoorlijk2 jaar later nog steeds erg verliefd
Het zou wat zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:09 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
Oh zo lief en zie jullie elkaar nu in het real?
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:09 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
Oh zo lief en zie jullie elkaar nu in het real?
Oh ahja das wel beu maar binnekort kant er wel iemand van jullie 2 met de auto rijden?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk2 jaar geleden in november voor het eerst met elkaar afgesproken
Alleen is het nu dus wel een lange afstand relatie
Heb je nog contact?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:31 schreef Superlam het volgende:
Ik had dus ook iemand ontmoet. Ook een date gehad, ze vond het heul leuk enzo. Maar ze is bang zich aan me te gaan hechten en dat wil ze niet aangezien ze de afstand te ver vindt.
![]()
En ze denkt dat ze er niet mee kan leven om maar 1 keer per week elkaar te zien.
Dus toen hebben we besloten vrienden te blijven, wat natuurlijk nooit gaat lukken aangezien ik niet van vriendschap op afstand houd, heb hier genoeg vrienden.
![]()
Vaag hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:31 schreef Superlam het volgende:
Ik had dus ook iemand ontmoet. Ook een date gehad, ze vond het heul leuk enzo. Maar ze is bang zich aan me te gaan hechten en dat wil ze niet aangezien ze de afstand te ver vindt.
![]()
En ze denkt dat ze er niet mee kan leven om maar 1 keer per week elkaar te zien.
Dus toen hebben we besloten vrienden te blijven, wat natuurlijk nooit gaat lukken aangezien ik niet van vriendschap op afstand houd, heb hier genoeg vrienden.
![]()
Ja, maar ik denk persoonlijk dat dit binnen nu en een maand wel gaat verwateren, ik vind persoonlijk dat je weinig met mensen kan bespreken die je nooit ziet.quote:
das waar, vind je het niet jammer dat het verwaterd langs ene kant?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:38 schreef Superlam het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk persoonlijk dat dit binnen nu en een maand wel gaat verwateren, ik vind persoonlijk dat je weinig met mensen kan bespreken die je nooit ziet.
Tja ik heb denk ik weinig keus he. Ik heb er geen zin in om een vriendschap op afstand te hebben en zij heeft geen zin in een relatie op afstand. Dan houdt het toch op. Ik vond haar in het begin best heel leuk en dacht dat het wel wat zou kunnen worden, maar ja zij houdt de boot af.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:47 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
das waar, vind je het niet jammer dat het verwaterd langs ene kant?
en jij ziet haar nog graag.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef Superlam het volgende:
[..]
Tja ik heb denk ik weinig keus he. Ik heb er geen zin in om een vriendschap op afstand te hebben en zij heeft geen zin in een relatie op afstand. Dan houdt het toch op. Ik vond haar in het begin best heel leuk en dacht dat het wel wat zou kunnen worden, maar ja zij houdt de boot af.
Friendszone doet pijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:10 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
en jij ziet haar nog graag.
moet wel erg zijn voor jou
Wat Tamara zegtquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:13 schreef tliciouz het volgende:
Een toffe uitvinding! Vooral fok, nu al een jaar relatie met iemand die ik heb leren kennen hier
Bij mij kriebelde het al van te vorenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:18 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Wat Tamara zegt
En verliefd worden gebeurt natuurlijk pas vooral na een ontmoeting in het echt.Al kanhet natuurlijk wel al kriebelen, hihi. Je weet het pas als je diegene irl ziet..
Ik heb je graag is ook Vlaams toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Friendszone doet pijn
Oh, en voor de mensen die geen vlaams kunnen, graag zien = leuk vinden.
Stiekem wel een beetje hè?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij mij kriebelde het al van te voren
Ja ik dus ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:25 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Stiekem wel een beetje hè?maar ik mocht het niet van mezelf want ik was heel bang dat het niets zou worden.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik dus ookMaar ach je ziet wat er van gekomen is.
Ook één keer gedaan inderdaad. Het liep wel uit op sex (en een relatie van een paar maandenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ikzelf heb het ook gedaan, totaal niet voor seks. Was gezellig, leuke middag gehad etc
Mwa valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:10 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
en jij ziet haar nog graag.
moet wel erg zijn voor jou
Nou dat dacht ik toen ook! Ik dacht never!quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest altijd enorm lachen om mensen die via het internet verliefd werden HAHAHAHAAH
Achterlijk.
En toen overkwam het me zelf.
We wonen nu samen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:03 schreef remmertjuh het volgende:
1x een afspraak gemaakt via internet, wat was dat IRL een teringwijf zeg
Omdat iemand oppikken in een kroeg of disco veel kansrijker isquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:55 schreef _Loki het volgende:
Wat vinden jullie er dan triest, kansloos of zielig aan?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:34 schreef webhostvraag het volgende:
Dat vind ik heel apart, nee echt heel apart.
Dat klopt maar neemt niet weg dat het toch zomaar kan gebeuren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat iemand oppikken in een kroeg of disco veel kansrijker is
Mensen die verlegen zijn die durven dan niet op iemand af te stappen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat iemand oppikken in een kroeg of disco veel kansrijker is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:29 schreef Meneer.V het volgende:
[..]
Mensen die verlegen zijn die durven dan niet op iemand af te stappen.
Dus voor hun is internet kansrijker.In het echt durf ik net zo goed op iemand af te stappen. Maar ik heb hem nou eenmaal leren kennen op fok. Als ik hem in een discotheek had zien lopen en we hadden oogcontact etc was ik er ook op afgestapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Guilty.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In het echt durf ik net zo goed op iemand af te stappen. Maar ik heb hem nou eenmaal leren kennen op fok. Als ik hem in een discotheek had zien lopen en we hadden oogcontact etc was ik er ook op afgestapt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |