quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lekker de hele dag in die reet van dat beest kijken.![]()
Kun je hem net zo goed zelf z'n kop inslaan, da's sneller en goedkoper.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:22 schreef Daniel1976 het volgende:
Hey sukkel.
Een hond laat je thuis inslapen laat de dierenarts maar naar jou toe komen.
Kan ie tenminste in zijn eigen mand liggen. In plaats van in een koude kale behandelkamer.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:32 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Je kan hem ook op laten zetten, heb ik ook gedaan met mijn hond, daar heb ik nog geregeld sex mee!
Duur, neeeeeeee joh, gewoon zelf doen, koop een grot pot lijm,en een mes, stroop de huid eraf en papier marchee hem weer in elkaar! Is nog leuk ook! succes
Ja en? Dat wil ik juist. We hebben nu een teckel, beest ligt de hele dag in de mandquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:29 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Das het liefst wel 10 tot 20 km lopen per dag. Je kunt hem natuurlijk ook voor je fiets binden.
Je kunt ook aan de andere kant van het dier gaan staan, dan zie je gewoon de kop.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lekker de hele dag in die reet van dat beest kijken.![]()
Ik snap niet dat ze geen husky's fokken die hun staart niet zo ranzig omhoog hebben de hele dag.
Verder: sterkte TS... Een huisdier verliezen is altijd klote, maar 12 jaar is een zeer mooie leeftijd voor een hond
Wat een klootzak was jouw dier.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:35 schreef PushyGurl het volgende:
ik weet hoe moieiijk het is...ik heb zelf verleden jaar ook een hondje af laten maken..maar goed die was dan ook meer dood dan levend..had epaleptiesche aanvallen en beet veel naar anderen...maar ook omdat hij ziek was
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:36 schreef Meneer.V het volgende:
[..]
Je kunt ook aan de andere kant van het dier gaan staan, dan zie je gewoon de kop.
12 jaar voor een rashond is wél veel. Jij hebt gewoon een dikke vuilnisbak rondlopen. 19 jaar is dus echt een mega uitzondering. Misschien 1 op de 500miljoen honden die dat redt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:19 schreef static het volgende:
Waarom moet hij ingeslapen worden? 12 jaar voor een kleine hond is geen uitzondering. Ik heb er één van 19.
Dus de ene week is die hond bij TS, andere week bij jouw neef ofzo?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:39 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn neef heeft dezelfde hond als jullie
Sterkte !
Een hond van 19?? Ik wist wel dat katten zo oud kunnen worden, maar honden..? Voor zover ik weet is 12 bij een hond echt al hoogbejaard. Of verschilt dat zo enorm per ras?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:19 schreef static het volgende:
Waarom moet hij ingeslapen worden? 12 jaar voor een kleine hond is geen uitzondering. Ik heb er één van 19.
Die van mij was 18quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:47 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
12 jaar voor een rashond is wél veel. Jij hebt gewoon een dikke vuilnisbak rondlopen. 19 jaar is dus echt een mega uitzondering. Misschien 1 op de 500miljoen honden die dat redt?
Vuilnisbakjes worden over het algemeen ouder dan rashonden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:55 schreef Evelien het volgende:
[..]
Een hond van 19?? Ik wist wel dat katten zo oud kunnen worden, maar honden..? Voor zover ik weet is 12 bij een hond echt al hoogbejaard. Of verschilt dat zo enorm per ras?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:32 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Je kan hem ook op laten zetten, heb ik ook gedaan met mijn hond, daar heb ik nog geregeld sex mee!
Duur, neeeeeeee joh, gewoon zelf doen, koop een grot pot lijm,en een mes, stroop de huid eraf en papier marchee hem weer in elkaar! Is nog leuk ook! succes
Van mij wel. Sterkte TS, ik ken je pijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je hier waarschijnlijk niet te veel medelijden krijgt.
Sommige KLB'ers moeten even stoer doen he...quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Verder best lullige reacties hier.
Dat weet je van tevoren. Dat is hetzelfde als in Kanaleneiland gaan lopen roepen dat je homo bent en kleine jongetjes wilt neuken. Krijg je ook lullige reacties denk ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sommige KLB'ers moeten even stoer doen he...
Klopt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:58 schreef Koenani het volgende:
[..]
Dat weet je van tevoren. Dat is hetzelfde als in Kanaleneiland gaan lopen roepen dat je homo bent en kleine jongetjes wilt neuken. Krijg je ook lullige reacties denk ik
Of in de F-Side met je Feyenoord shirtje aan gaan staanquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt.
Maakt niet uit wat voor 'n topic je opent in KLB... Kutreacties krijg je altijd.
Sterkte!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:09 schreef AlligatorNL het volgende:
Hij is niet meer, gelijk het lichaam naar het creatorium gebracht. Kon toch een paar tranen niet weerhouden. En voor de lullige reacties, het blijft klb. Voor de anderen, bedankt voor jullie steun.
Boeiequote:Op woensdag 6 januari 2010 18:10 schreef Sh0t het volgende:
Ook al is het heel zielig voor je,
Het is wel een hele lelijke hond
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:09 schreef AlligatorNL het volgende:
Hij is niet meer, gelijk het lichaam naar het creatorium gebracht. Kon toch een paar tranen niet weerhouden. En voor de lullige reacties, het blijft klb. Voor de anderen, bedankt voor jullie steun.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |