Jaquote:
Ik bedoel meer dat je hier waarschijnlijk niet te veel medelijden krijgt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:19 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Jais toch een klacht dat ie de pijp uit gaat
Sinds z'n geboorte al een hartruis (hebben veel van dat ras), vocht achter z'n longen dus altijd benauwd, sinds gister eet hij helemaal niet meer, loopt niet meer, doof als een deur maar dat terzijde.quote:
Dit ras wordt +/- 10 jaar, vandaar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:19 schreef static het volgende:
Waarom moet hij ingeslapen worden? 12 jaar voor een kleine hond is geen uitzondering. Ik heb er één van 19.
Valt nog best wel mee hier eigenlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je hier waarschijnlijk niet te veel medelijden krijgt.
Hij eet niet meer en heeft het continu benauwd, vind het dus zielig om hem verder te laten lijden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:20 schreef Meneer.V het volgende:
Is hij het leven niet waard?
Of waarom word hij ingeslapen?
Het valt idd meequote:Op woensdag 6 januari 2010 15:20 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Valt nog best wel mee hier eigenlijk.
Wel zo eerlijk dan inderdaadquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:21 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Hij eet niet meer en heeft het continu benauwd, vind het dus zielig om hem verder te laten lijden.
Je blijfr er nogal vrolijk onderquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:20 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Valt nog best wel mee hier eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
wat een smerige hondquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:21 schreef AlligatorNL het volgende:
Bedankt voor alle medeleven hier!mensen in KLB hebben dus toch nog een goed plekje in het hart!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:22 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Je blijfr er nogal vrolijk onder
Nee is geen lulverhaal, natuurlijk vind ik het kut, hecht veel waarde aan het beestje maar dit zat er aan te komen. Was geen ontkomen aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
Weet ik niks van, het maakt dat beestje denk ik ook niks meer uit waar hij heen gaat, hij heeft volgens mij niet eens een besef meer dat hij überhaupt nog leeft.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:22 schreef Daniel1976 het volgende:
Hey sukkel.
Een hond laat je thuis inslapen laat de dierenarts maar naar jou toe komen.
Kan ie tenminste in zijn eigen mand liggen. In plaats van in een koude kale behandelkamer.
Ik had ook zo eentje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:19 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Sinds z'n geboorte al een hartruis (hebben veel van dat ras), vocht achter z'n longen dus altijd benauwd, sinds gister eet hij helemaal niet meer, loopt niet meer, doof als een deur maar dat terzijde.
Prachtige honden, niet dat ik de mijne zo zou vergeten maar mijn ouders willen geen huisdieren meerquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:24 schreef Meneer.V het volgende:
Koop een Husky!![]()
Dan ben je de hond die je nu hebt zo vergeten.
[ afbeelding ]
Katten zijn onkruid, geen dieren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:23 schreef wise het volgende:
[..]
wat een smerige hond
maar ff serieus, doet me meer als een hond dood gaat dan een rot kat/poes. Sterkte![]()
Die nemen we zelf meequote:Op woensdag 6 januari 2010 15:24 schreef Penisbaard het volgende:
Je weet wat de dierenarts later doet met het lijk toch?
Helemaal mee eenschquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:22 schreef Daniel1976 het volgende:
Hey sukkel.
Een hond laat je thuis inslapen laat de dierenarts maar naar jou toe komen.
Kan ie tenminste in zijn eigen mand liggen. In plaats van in een koude kale behandelkamer.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:25 schreef Meneer.V het volgende:
[..]
Katten zijn onkruid, geen dieren.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:24 schreef Penisbaard het volgende:
Je weet wat de dierenarts later doet met het lijk toch?
quote:
geen dankquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:26 schreef AlligatorNL het volgende:
Nou ik ga er nu vandoor, bedankt voor de steun van de meeste van jullie!
En dan zo van die vreselijke middenrifsamentrekkingen heel de tijd...quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:24 schreef Evelien het volgende:
De hond van mijn vriend is laatst ook ingeslapen, was ook een jaar of 12 en bleek stiekem al een poosje pijn te hebben aan zijn heupen. Arme beest zakte constant door zijn poten. Het inslapen was een drama, hij moest vier spuiten hebben... heeft drie kwartier geduurd. Zijn hart wilde blijkbaar nog wel
Met jou kan ik praten, ik wil ook een husky.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:24 schreef Meneer.V het volgende:
Koop een Husky!![]()
[ afbeelding ]
Lekker de hele dag in die reet van dat beest kijken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:24 schreef Meneer.V het volgende:
Koop een Husky!![]()
[ afbeelding ]
Das het liefst wel 10 tot 20 km lopen per dag. Je kunt hem natuurlijk ook voor je fiets binden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten, ik wil ook een husky.
Hij kreeg nog een epileptische aanval ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En dan zo van die vreselijke middenrifsamentrekkingen heel de tijd...
iddquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |