http://tweakers.net/nieuw(...)-nieuwe-console.htmlquote:Op zondag 14 februari 2010 15:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Gaat Sega zich weer bezig houden met consoles?
quote:De gebruiker moet het doen met de 50 games die al op de Sega Zone staan: er is geen mogelijkheid om andere spellen te laden.
Ook omdat dat op de sonic collectie op de gamecube wel kon.quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:06 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wist bij de aankoop niet dat er geen lockon was tussen knuckles en andere sonicgames. Vind ik wel dom van hun dat ze dat niet ff softwarematig hebben opgelost.
Hoe bedoel je? Dat de lockon wel op de GC kon?quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ook omdat dat op de sonic collectie op de gamecube wel kon.
De lockon op de sonic collection op de GC/(PS2/Xbox)(sonic mega collection(plus)) was wel aanwezig, alsmede het direkt kunnen spelen van de bonus games van de eerste 3 delen. Denk dat ze het achterwege hebben gelaten vanwege het aantal games dat al op deze collectie staan of omdat de lockon nogal buggy was.quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat de lockon wel op de GC kon?
Waarschijnlijk; ik weet niet hoeveel episodes er uit gaan komen, maar laten we reël blijven; sonic 3&K kostte ons toentertijd iets van 250 gulden = >100 euro dus waar hebben we het overquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:53 schreef Ixnay het volgende:
Moet ik voor iedere Episode nou 11,99 gaan betalen?
Ik wacht toch echt liever af totdat alle 14 zones op een discje worden gezet of bij elkaar worden gevoegd, vind 12 euro voor 4 zones gewoon teveel als ik andere arcade titels in overschouwing neem.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:19 schreef zatoichi het volgende:
Ja klopt, maar sonic 3&k waren twee spellen (sonic 3 en sonic & knuckles) samen waren ze eigenlijk pas echt het hele spel; al had je dan wel veel zones (14 zones waarvan de meeste 2 acts en sommige maar 1 act hadden).
Kortom je betaalde 250 gulden voor 14 zones. Nu betaal je dus 11,99 voor vier zones, dus zouden we voor 14 zones 3,5, 11,99 moeten betalen = 42 euro (92 gulden). Ik vind het niet duur.
Hmm dat is wel een goeie. Ik heb Part 1 nu wel gedownload, maar ik wacht nu denk ik maar totdat de volledige game voor een lagere prijs verkrijgbaar isquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wacht toch echt liever af totdat alle 14 zones op een discje worden gezet of bij elkaar worden gevoegd, vind 12 euro voor 4 zones gewoon teveel als ik andere arcade titels in overschouwing neem.
Goed timen; sommigen moeten aan staan, andere uit, en sommigen moeten uit gaan op het moment dat jij weer op een andere balk staat. Volgens mij draait het vooral om de laatste twee torches.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:17 schreef Ixnay het volgende:
Ik kom niet verder in Lost Labyrinth act 2, met die torches.
Is Sonic 4 al wel gebundeld op 1 dvd te krijgen?Ik heb er ff op gegoogeld en ik mis dus niks. Dit spel wordt overal de grond in geboord....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:25 schreef Chaos-Zero het volgende:
Morgen komt Sonic 4, wie gaat m halen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |