Die cart staat er wel op, maar knuckels is niet speelbaar in sonic 1,2 3 en 3 die wel op de sonic collectie op de ps2/xbox/NGC te spelen valt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:28 schreef ProFlamer het volgende:
Dan moet je "Sega Mega Drive Ultimate Collection" hebben voor de Xbox 360!
Lijst met games: http://www.gamer.nl/doc/4(...)-Ultimate-Collection.
Met Sonic 1,2,3 en Sonic & Knuckles dus!
Voor 16 euro bij play.com.
De originele knuckles kon al niet met sonic 1 en 2 maar wel met 3 gespeeld worden. Begrijp ik het goed dat hij op deze dvd ook niet met 3 samen gespeeld kan worden? (dus geen extra lange levels enz?)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die cart staat er wel op, maar knuckels is niet speelbaar in sonic 1,2 3 en 3 die wel op de sonic collectie op de ps2/xbox/NGC te spelen valt.
Nope en dat is best vreemd aangezien het op de soinc compilatie op de vorige generatie consoles wel kon, mssn dat het iets te maken had met de kwaliteit die ze wilde bereiken, want dit is de best geporte classic collectie die ik in mn bezit heb.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De originele knuckles kon al niet met sonic 1 en 2 maar wel met 3 gespeeld worden. Begrijp ik het goed dat hij op deze dvd ook niet met 3 samen gespeeld kan worden? (dus geen extra lange levels enz?)
als je de cart op deel 1 aansloot kon je een aantal bonus games spelen, en als je hem op deel 2 aansloot kon je deel 2 als knuckles spelen(wat je meer kan omschrijven als een soort van hard mode dan dat er echt dingen aan toegevoegd zijn qua levels) btw.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De originele knuckles kon al niet met sonic 1 en 2 maar wel met 3 gespeeld worden.
Ja zo noemden ze het wel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:20 schreef zatoichi het volgende:
Is dat project needlemouse of niet?
mwoah, zou ook gewoon de DS, dePSP of de PC kunnen zijn,zeker omdat sega zn mascotte echt niet multiplatform uit zou brengen als er ze een nieuwe console uit brengen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:27 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Bron: http://www.sega.com/sonic4/us/index.html
Nieuwe SEGA console confirmed
Dat is leuk om te lezenquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:30 schreef Ixnay het volgende:
Deze zomer komt een 2D Sonic game uit genaamd Sonic The Hedgehog 4. Vervolg op deel 3 uit 1994.
Ik had eigenlijk gehoopt dat ze het goede voorbeeld van Nintendo zouden volgen die een 2D Mario hebben gemaakt voor de Wii. Maar Sonic 4 wordt downloadbaar op PSN, Xbox live en WiiWare, waarschijnlijk is het gewoon 16-bit.
[ afbeelding ]
Ik denk dat de pandora in zijn niche best succesvol wordtquote:Op maandag 5 februari 2010 12:35 schreef Ixnay het volgende:
Pandora wordt een flop. Ik denk iphone.
Aan het eind van de trailer zie je wel een iPhone vormig iets:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Aan de andere kant als het de iphone is waarom zouden ze het dan geheim houden
Gaat Sega zich weer bezig houden met consoles?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:21 schreef SolidasRock het volgende:
Ik denk ook dat het voor de nieuwe sega console bestemd is. Want ze zullen er wel nog geen officiele logo of naam voor hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |