Deanquote:
Prepare for mayhem!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ah nee, dus volgende week als ik tentamens heb, rijden ze zeker weer amper
grote kans. En zeker omdat overal het strooizout op is. Wordt gewoon de sneeuwkettingen onderbinden!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ah nee, dus volgende week als ik tentamens heb, rijden ze zeker weer amper
Sneeuw zelf is wel leuk. Alleen betekent het dat je nergens meer naartoe kan en dus wordt het kut.quote:
Gewoon uitstappen en (je lul achterna) lopenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:32 schreef The_Dean het volgende:
Als de wegen zaterdag maar een beetje schoon zijn
True that, en het is veelste koud.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:31 schreef jna het volgende:
[..]
Sneeuw zelf is wel leuk. Alleen betekent het dat je nergens meer naartoe kan en dus wordt het kut.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:36 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon uitstappen en (je lul achterna) lopen
die kou is wel kutquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
True that, en het is veelste koud.
schuintjes omhoog?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:36 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon uitstappen en (je lul achterna) lopen
Ik ookquote:
Als het terecht is niet, anders welquote:
Ik krijg het opeens heel druk...quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:30 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Heb ik nog wel wat te doen: een referaat over de wetgeving van accountants in Nederland
Hmm maak jij dan mijn 2 bedrijfseconomie toetsen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:30 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Heb ik nog wel wat te doen: een referaat over de wetgeving van accountants in Nederland
Dealquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hmm maak jij dan mijn 2 bedrijfseconomie toetsen.
marketinggezeik is juist leuk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Deal![]()
![]()
Kon het maar, ik mis bedrijfseconomieHeb nu alleen maar dit en marketinggezeik
Waar moet dat over gaan dan? Bedrijfskunde vind je ook leuk toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet ik ook nog een werkstuk van maken, binnen nu en 1,5 week
[..]
Nerd
International Businessquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Waar moet dat over gaan dan? Bedrijfskunde vind je ook leuk toch?
Wel een sociale danquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet ik ook nog een werkstuk van maken, binnen nu en 1,5 week
[..]
Nerd
hmm ja daar hebben wij het nu heletijd over. ik moet daar juist nog een verslag over maken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
International BusinessDus marketingstrategieën, concurrentie enzo
Bedrijfskunde is leuk
Maar dan wel de processen e.d.
Wij moeten echt ruilen hèquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
hmm ja daar hebben wij het nu heletijd over. ik moet daar juist nog een verslag over maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |