Maar dat bestrijdt toch de klachten en niet de oorzaak?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:37 schreef FoXje het volgende:
Imodium
Loperamide
Dan houdt het binnen 1 uur op.
Ik ben nooit ziek, dus als er dan iets is denk ik gelijk dat ik binnen een week aan een vreselijke ziekte bezwijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:37 schreef Biancavia het volgende:
Spetter pieter pater...
Nee, ik weet het niet. Afwachten maar.
Als je maar genoeg vocht binnenkrijgt, anders ga je dood.
Ja, maar dan kun je in ieder geval wat binnen houden en aansterken. Na een tijdje ga je weer gewoon poepen (ik iig wel).quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:38 schreef Penny.Lane het volgende:
[..]
Maar dat bestrijdt toch de klachten en niet de oorzaak?
Dat maakt niet uit. Meestal is diarree na een paar dagen wel over. Het doet dan niet zo ter zake waar het van komt. Als je langer dan zeg ongeveer een week of meer diarree hebt zonder duidelijke aanleiding, wordt het tijd om eens naar de huisarts te gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:38 schreef Penny.Lane het volgende:
[..]
Dat had ik toch eerder moeten merken? Plus de rest van de familiequote:
Met een paar dagen diarree zonder andere ziekteverschijnselen is dat echt niet nodig.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:42 schreef Seam het volgende:
Misschien een ver gezocht idee maar je zou ook naar de huisarts kunnen gaan?
Na drie dagen al?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:42 schreef Seam het volgende:
Misschien een ver gezocht idee maar je zou ook naar de huisarts kunnen gaan?
Mmmmja, dat wel. Maar daarmee bestrijdt je niet de oorzaak.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:37 schreef FoXje het volgende:
Imodium
Loperamide
Dan houdt het binnen 1 uur op.
Is waar dat het eruit moet, maar het komt er natuurlijk uiteindelijk ook wel uit, ook met loperamide.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:44 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Mmmmja, dat wel. Maar daarmee bestrijdt je niet de oorzaak.
Hoe hinderlijk ook, meestal is diarree functioneel omdat je lichaam iets kwijt wil.
ik zou ook loperamide nemen, maximaal twee dagen of totdat je weer normaal naar de wc gaat. niet langer dan 2 dagen in ieder geval, dan zou ik toch ff de HA bellen. maar voor nu zou ik hem/haar daar nog niet mee lastig vallen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:38 schreef Penny.Lane het volgende:
[..]
Idd! Hoax!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:46 schreef TheThirdMark het volgende:
Jij bent een vrouw![]()
En die schijten toch heul niet
Ik poep dan ook rozenwaterquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:46 schreef TheThirdMark het volgende:
Jij bent een vrouw![]()
En die schijten toch heul niet
quote:
Ja, sinds zondag dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:55 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
![]()
Maar nog steeds. PoepenSinds wanneer doen vrouwen dat
+1 scherpquote:
Bedankt voor de info!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:54 schreef Penny.Lane het volgende:
Feest! Ik ben ook nog eens ongesteld. Was te verwachten eigenlijk, maar ik schrok me net wel even een rolberoerte op de wc.
Best kans dat de diarree nu ook weg blijft, ongesteld en buikkramp/diarree gaat soms wel eens samen. Joyquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:54 schreef Penny.Lane het volgende:
Feest! Ik ben ook nog eens ongesteld. Was te verwachten eigenlijk, maar ik schrok me net wel even een rolberoerte op de wc.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:57 schreef scarback het volgende:
Wat je kan doen is van die norit tabletten nemen. De maken je als het ware intern schoon. Nadeel is dat je bruin water in zwart water veranderd. Dat werkt in mijn ervaring beter dan stopmiddelen (die stoppen alleen, maar 'helpen' niet)
Koolstof, als in hecht aan. Als in stopmiddel =) Voor de rest doet Norit helemaal niets, het zorgt er enkel voor dat de zooi dik wordt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:02 schreef scarback het volgende:
Norit is geen stopmiddel toch? Althans, bij mij werkt het niet zo. We hebben het over van die zwarte koolstoftabletten toch?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 05:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dagelijks 3x daags Norit, loperamide, colestyramine en wat morfine en alles met de bijwerking: vaak: constipatie dan hoef je pas volgende week weer te poepen!
toen ik een keer een week diarree had en mega buikpijn zei de doktersassistente leuk: o een buikgriepje lekker uitzieken.. wat lekker uitzieken.. continue op de wc zitten is niet lekker!quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:44 schreef Penny.Lane het volgende:
Goed, ik moet dus imodium slikken en als het maandag dan nog niet beter is een afspraak maken. Het is niet zo dat ik de hele dag op de pot zit, maar vier dagen is wel een beetje lang zei ze.
Ik zei het tog.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:44 schreef Penny.Lane het volgende:
Goed, ik moet dus imodium slikken en als het maandag dan nog niet beter is een afspraak maken. Het is niet zo dat ik de hele dag op de pot zit, maar vier dagen is wel een beetje lang zei ze.
Mèt de imodium er al in? Dat lijkt me wel een nader onderzoekje waard idd. Neem je wel de max. dosis? Balen iig, diarree verzwakt je altijd zo.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:27 schreef Penny.Lane het volgende:
Ik merk nog geen resultaat en heb de halve nacht wakker gelegen van de buikpijn. Dat kan ook niet de bedoeling zijn, of wel? De HA zei gister dat ik het weekend even moest aanzien, maar ik twijfel nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |