abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76844489
Gave foto's Timmos!!

De eerste is echt een onwijs mooi moment, met dat meisje precies zo!
Die dansvoorstelling vind ik ook erg mooi! En het spookhuis! Zoiets wil ik ook nog eens graag fotograferen

Je hebt volgens mij echt een goed gevoel voor timing.
Dat maakt ook je nieuwsfoto's heel goed!
Wat ik hier zie, heb je elke keer precies het goede moment te pakken, dat vind ik echt knap!

Heb genoten van je reeks, leuk om te zien!
pi_76848699
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:38 schreef bl0emetjE het volgende:
Gave foto's Timmos!!

De eerste is echt een onwijs mooi moment, met dat meisje precies zo!
Die dansvoorstelling vind ik ook erg mooi! En het spookhuis! Zoiets wil ik ook nog eens graag fotograferen

Je hebt volgens mij echt een goed gevoel voor timing.
Dat maakt ook je nieuwsfoto's heel goed!
Wat ik hier zie, heb je elke keer precies het goede moment te pakken, dat vind ik echt knap!

Heb genoten van je reeks, leuk om te zien!
Dankje Bloemetje

Kom gerust een keer langs .. Hier heb je in de buurt vrij veel van zulke dingen.. Het spookhuis is bijv. maar een paar kilometer.. Ga je iets verder kom je bij de vlasfabriek in Koewacht terecht wat weer op een halfuur ligt van Doel (als dat nog wat is).. Antwerpen is ook maar een uurtje van hier waar ze een hele lading forts/forten hebben .. Leer ik misschien nog iets over je fijne kleurgebruik

Wat betreft het gevoel voor timing heb ik geen idee .. Kennelijk zit er ergenst iets .. Al heb ik bij vele die hier in mijn lijstje staan wel even moeten wachten om dé foto te kunnen maken.. De brand in Juli heb ik bijvoorbeeld van 1 ('snachts) tot 8 ('sochtends) gestaan, dit moment was vroeg in de ochtend.. Het dodelijk ongeval ook zo'n 3/4 uur in totaal.. Het vuurwerk in Rotterdam was een rit van 2 uur heen en 2 uur terug.. Je moet er soms iets voor over hebben maar de reacties maken het goed

* Timmos +watch'd bloemetje op DA
pi_76849224
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:31 schreef Timmos het volgende:

[..]

Dankje Bloemetje

Kom gerust een keer langs .. Hier heb je in de buurt vrij veel van zulke dingen.. Het spookhuis is bijv. maar een paar kilometer.. Ga je iets verder kom je bij de vlasfabriek in Koewacht terecht wat weer op een halfuur ligt van Doel (als dat nog wat is).. Antwerpen is ook maar een uurtje van hier waar ze een hele lading forts/forten hebben .. Leer ik misschien nog iets over je fijne kleurgebruik

Wat betreft het gevoel voor timing heb ik geen idee .. Kennelijk zit er ergenst iets .. Al heb ik bij vele die hier in mijn lijstje staan wel even moeten wachten om dé foto te kunnen maken.. De brand in Juli heb ik bijvoorbeeld van 1 ('snachts) tot 8 ('sochtends) gestaan, dit moment was vroeg in de ochtend.. Het dodelijk ongeval ook zo'n 3/4 uur in totaal.. Het vuurwerk in Rotterdam was een rit van 2 uur heen en 2 uur terug.. Je moet er soms iets voor over hebben maar de reacties maken het goed

* Timmos +watch'd bloemetje op DA
Ik heb je ook gewatched!

En die uitnodiging neem ik graag aan! Lijkt me echt heel gaaf om een keertje met je mee te gaan naar zo'n oud huis of gebouw!

Ik denk dat de timing toch wel echt een talent van je is hoor! En knap dat je al dat geduld op kunt brengen Wil je ook verder in de journalistieke richting?
pi_76850839
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:43 schreef bl0emetjE het volgende:

[..]

Ik heb je ook gewatched!

En die uitnodiging neem ik graag aan! Lijkt me echt heel gaaf om een keertje met je mee te gaan naar zo'n oud huis of gebouw!

Ik denk dat de timing toch wel echt een talent van je is hoor! En knap dat je al dat geduld op kunt brengen Wil je ook verder in de journalistieke richting?
Je bericht is succesvol verzonden ..

* Timmos meer samenvattingen wilt zien
pi_76970263
Zo, laat ik ook een samenvatting plaatsen. Afgelopen jaar wat tegenslag gehad met een oogontsteking, kapotte body en burn-out, maar toch nog redelijk wat geschoten.

Januari: Oogontsteking en op het werk erg druk, geen shoots gedaan in die periode.

1 februari: 3voor12 concertregistratie: Nashville Pussy & SuperSuckers in Effenaar, Eindhoven

Tijdens dit concert gaf mijn 300D de geest, spiegelmechanisme begaf het waardoor ik handmatig moest focussen op dubbele objecten in de zoeker. Aangezien de reparatie weken ging duren maar een nieuwe body gekocht, de 50D

8 maart: De eerste modeshow van het jaar, Fraay Venray

21 maart: Modeshow in het Piazza, Eindhoven

23 april: 3voor12 concertregistratie: Milow in Effenaar, Eindhoven

1 mei: Fok! modelmeet in Reeuwijk. Goed weer, 2 leuke modellen, veel meer fotografen en sigaren!

22 mei: 3voor12 concertregistratie: Lucky Fonz III in Effenaar, Eindhoven

30 juni: Modeshow Assemblend by IRVINX, Arnhem

31 juli: concertregistratie Faeries Wear Boots, Castlefest

6 september: Modeshow Red Head Day, Breda

13 september: Modeshow Oisterwijk Fashion Route, Oisterwijk

24 oktober: DDW Fashion Design Contest, Heuvel Gallerie, Eindhoven

13 december: Portretje Archeon Midwinterfair, Alphen a/d Rijn
  maandag 18 januari 2010 @ 18:10:17 #81
109106 umberrella
verraden door mijn illusies
pi_76975448
Ohh wat leuk!! ben alleen iets minder fan van die griezelinsecten
Ik ga eens zien of ik mijn jaar ook kan samenvatten...

Januari begon letterlijk met Wankers of the Zoo Crew. Daaruit groeide een heel coole vriendschap en de heren speelde op mijn verjaardagsfeestje in juni ook. Deze foto ben ik door fans zo ontzetten veel op aangesproken, dat ie hier wel moet komen. Niet mijn favoriete foto van de avond trouwens.

Februari zag ik Mindless Self Indulgence. Band met een zooi bodyguards bij zich wat enige gezelligheid achteraf niet heel bevorderde, maar uiteindelijk wel leuk geweest.

Maart is Trashfest. Ik ben er altijd bij en op Trashfest kan alles. Glitter, glamour, sleaze in rock and roll style. Zie hier een foto van Cold Cold Ground.

In april had ik een uniek plekje gevonden voor de Vappu viering. Op een eiland ergens in de buurt van Helsinki waar normaal het leger huisvest. Maar die waren er niet Met Lonkku (de alcohol op de foto ) luidde we de feestdag in. En een beetje extra feest omdat ik een NLer ben toch een beetje voor de koningin wilde feesten:

Mei was het dat ik een shoot plande met een van mn beste vriendinnen. Het werd weliswaar juni, maar daar heb ik zat foto's voor en het was de bedoeling dat ie in mei gedaan werd. Ze neemt poseren nooit zo serieus en trekt voornamelijk gekke bekken, maar deze had ze niet aan zien komen:

Juni was de maand van Tuska. Een heel gezellig festival met super afterparty shows waarvan ik en mn collega letterlijk meer dan de helft van de line-up kende. Sabaton was gezellig of je ze nu leuk vind of niet.

Juli is standaard de maand van Amphi festival. Dit kan niet missen, ik heb zo veel reacties gehad op de schattigheids factor van de foto van deze man met zn ruige looks (Andy - Pantzer AG, Scandy, Combichrist ea)

Augustus is de maand van Open Flair festival in duitsland. hoogtepunt daar was alle het gegein en gegrol met ene zekere Peter Fox Maar wat ik het tofste was, is dat ik naar The Foreshadowing kon in NL zodat ik niet weer naar Italië hoefde te vliegen.

September bracht mij veel spontane acties. zo dacht ik s'ochtends niet dat ik s'avonds ergens in een klein kutdorp in Duitsland zou eindigen met Zweedse vrienden die daar gingen spelen. Daar aangekomen schoot ik een polaroid van een vriendin die haar slaapplek showt.

Oktober was weer vol met touren. Metalorgy, Tsukicon (een festival met Jpop/rock bands), W.A.S.P en Lost in Music. De drummer van Fear of Domination was een beetje verbaast dat iemand ook foto's van hem nam:

November was er de Saharadag van de stichting Go For Africa. Mijn broertje gaat met een maat samen een auto naar Gambia rijden en daar goederen afleveren op scholen en vervolgens ook les geven aan de locals. De auto hebben ze zelf opgeknapt en met behulp van sponsoring komen ze een eind. Deze foto is over de top bewerkt. Beetje TE veel naar mijn zin, maar het succes kent geen gelijke. De heren van autotechniek zijn er he-le-maal weg van.

December was rustig, even een beetje bijkomen, maar nog wel een korte minitour van Mortiis geshoot.:

qua foto's was 2009 zo gek nog niet
I’ve had enough
Gonna stand up straight
And rebuild my life
Well you gotta have faith
  maandag 18 januari 2010 @ 18:42:09 #82
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_76976925
HAHA

BRILJANT!!! (zou die zo inzenden voor fotoboek )
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  maandag 18 januari 2010 @ 19:25:21 #83
109106 umberrella
verraden door mijn illusies
pi_76979104
jaaaa maar dit is serieus hoe hun optreden hoor :p altijd met die konijnenkop.
I’ve had enough
Gonna stand up straight
And rebuild my life
Well you gotta have faith
  maandag 18 januari 2010 @ 19:39:23 #84
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_76979876
ow ja. zo ken ik er ook nog eentje (ga ik binnenkort weer zien), maar die is iets minder extreem.

Bombay Show Pig

en ooit uit een grijs verleden shit and shine
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_76984752
Mindless Self Indulgence ♥

tevens erg mooie concertfoto's van meerdere mensen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')