Boten, er zijn er nog twee de steve Irwin en de Bob Barker.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:17 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Whehehe, moeten die milieufreaken hun batmanbootje maar niet voor die jap gooien. Nu nog even die andere boot van die idioten tot zinken brengen.
Toch vraag ik me af of de Japanners dat bootje wel kunnen zien vanaf het dek. Dat bootje is ook ingezet omdat het moeilijk is te zien om de radar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:31 schreef gr3b het volgende:
Staat een filmpje van een andere hoek, ik krijg toch sterk het vermoeden dat het schip opzettelijk geramd is.
je ziet dat kleine bootje flink gassen naar het jappenschip toe, daarnaast neem ik het de jappen niet kwalijk als ze het wel bewust deden. Die gasten zitten hun echt wekenlang te fucken en hun werk te dwarsbomen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:31 schreef gr3b het volgende:
Staat een filmpje van een andere hoek, ik krijg toch sterk het vermoeden dat het schip opzettelijk geramd is.
Aangezien ze (wat duidelijker op het japanse filmpje te zien is) al geruime tijd met waterkanonnen aan het spuiten zijn erop lijkt hetmet dat ze wel degelijk weten waar het bootje is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:34 schreef Mylene het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af of de Japanners dat bootje wel kunnen zien vanaf het dek. Dat bootje is ook ingezet omdat het moeilijk is te zien om de radar.
Definieer 'flink gassen'.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:36 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
je ziet dat kleine bootje flink gassen naar het jappenschip toe
Als je naar de boeggolf van die walvisvaarder kijkt, zie ik niet echt een dramatische koersverandering, en wat het andere schip doet (waar vandaan men dit filmt) is natuurlijk ook maar gissen. En nogmaals, waarom zouden ze naar voren gaan, ze zijn veel wendbaarder en hadden gemakkelijk een korte/snelle bocht achteruit kunnen maken, zo krap kan die walvisvaarder nooit de bocht om..quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het Jijbuisfilmpje waar jij naar linkte was niet meer beschikbaar. Maar op mijn linkje zie je dat de 'bocht naar links' pas wordt ingezet rond de aanvaring. Daarvóór stuurt de Japanner zo duidelijk naar rechts dat 'ie compleet overhelt. Sterker nog, eerst zie je een stuk van zijn stuurboordzijde, en daarna van de bakboordzijde. Dus hoe jij erbij komt dat de walvisjager duidelijke een poging deed de Ady Gil te ontwijken is mij een volkomen raadsel.
[..]
Lijkt mij ook, anders overvaar je een ander schip niet.
V.
Bekijk beide filmpjes eens, dan zie je ook alles uit een andere hoek:quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:31 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Als je naar de boeggolf van die walvisvaarder kijkt, zie ik niet echt een dramatische koersverandering, en wat het andere schip doet (waar vandaan men dit filmt) is natuurlijk ook maar gissen. En nogmaals, waarom zouden ze naar voren gaan, ze zijn veel wendbaarder en hadden gemakkelijk een korte/snelle bocht achteruit kunnen maken, zo krap kan die walvisvaarder nooit de bocht om..
Ik kan me ook voorstellen dat de persoon aan het roer er vanuit ging dat die Ady Gil nog steeds vooruit vaarde. En om een botsing dan te voorkomen is de meest logische oplossing om het roer iets te draaien, zodat de Ady Gil voorlangs kan varen en dat grote schip achter de Ady Gil langs vaart. Misschien ging de Japanse stuurman er niet vanuit dat de Ady Gil stil lag.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:31 schreef gr3b het volgende:
ja, hoezo vaart die jankboot eigenlijk onder nederlandse vlag?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:20 schreef Martinovibes het volgende:
Zegt genoeg , schip draait bewust 20 graden bij om dat zwarte ehhhhhhhh ding te rammen.
Tijd voor een vergelding lijkt me .
Volgende keer torpedo's mee en heel die vloot de grond in jagen , kut jappen met hun zogenaamde wetenschappelijke onderzoek!.
Onder welke vlag vaart dat ehhh ding ?
Nope. De Andy Gil vaart voer onder Nieuw-Zeelandse vlag. De Steve Irwin vaart onder de Nederlandse.quote:
hoezo vaart steve irwin met de nederlandse vlag? zetelt zijn organisatie hier vanwege het belastingvoordeel?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nope. De Andy Gil vaart voer onder Nieuw-Zeelandse vlag. De Steve Irwin vaart onder de Nederlandse.
V.
is het era.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
De boel escaleerd dus fijn.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:41 schreef Fogel het volgende:
* http://www.vgtv.no/?id=27841 (gefilmd door de Japanners)
Inderdaad laat ze eerst maar eens echt goed nagaan hoeveel er zijn alvorens we van de daken schreeuwen dat de walvis uitsterft.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:11 schreef Evienne het volgende:
[..]
Lijkt me heel gevaarlijk om uit te gaan van dit aantal.
[..]
Laat men eerst eens onderzoeken hoeveel er nou werkelijk van over zijn, alvorens vangstquota te baseren op onbetrouwbare aantallen.
Het lijkt me overduidelijk dat de boot van de walvisvaarders op de boot van Sea Shepherd afstuurt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:31 schreef gr3b het volgende:
Steve Irwin is die dooie krokodillenjager en de naam van een van de schepen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo vaart steve irwin met de nederlandse vlag? zetelt zijn organisatie hier vanwege het belastingvoordeel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |