Bij de SSHU wel als je uit anti-kraak wordt gezet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet iedereen wordt ff bovenaan een wachtlijst gezet he
Zo voelen mijn voeten nu.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe mijn voeten vanochtend aanvoelden... had geen laarsen aan.
maar niet iedereen komt meteen in de anti-kraakquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Bij de SSHU wel als je uit anti-kraak wordt gezet.
Wel als je de juiste persoon pijpt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar niet iedereen komt meteen in de anti-kraak
Ik kwam er al in met 2 maanden wachttijd, volgens mij heeft Feb wel meer... Ze worden in Utrecht gewoon aangeboden als tijdelijke kamers en veel mensen willen die niet... Er staan er deze week al 22 op en er wordt elke week bijgevuld..quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar niet iedereen komt meteen in de anti-kraak
nee Colt ons atelier is niet voor anti-kraakquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wel als je de juiste persoon pijpt.
Goed & druk, maar moet me wel minder aantrekken van mijn gebrek aan zelfvertrouwen en flink hard werken komende maandenquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee Colt ons atelier is niet voor anti-kraak
raar systeemquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik kwam er al in met 2 maanden wachttijd, volgens mij heeft Feb wel meer... Ze worden in Utrecht gewoon aangeboden als tijdelijke kamers en veel mensen willen die niet... Er staan er deze week al 22 op en er wordt elke week bijgevuld..
Wel handig vond ikquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:27 schreef ColtZ40 het volgende:
Beld mijn baas net waarom ik niet op het werk ben vandaag.Het is gvd mijn vrije dag. Ze zijn helemaal gek daar!
dat bedoel ik, voordringerij to the max dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Wel handig vond ikVoor vaste kamers moet je wel langer ingeschreven staan, een jaar of 2 volgens mij. En ik hoefde maar een maand in die anti-kraak kamer, dus wel snel achter elkaar 2x verhuizen...
Ja, moeten die mensen maar nadenkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat bedoel ik, voordringerij to the max dus
Kortafquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wat zijn het toch losers.. was ie boos?
Nee, we hebben 4 afleveringen vandaag. Maar mijn collega's zitten liever op kantoor ipv dat ze auto's klaarmaken en afleveren. En ik weet wel er heeft lopen zeiken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
was ie het niet gewoon vergeten Colt
hoi!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef -moppie- het volgende:
Ha Fufr
lekker danquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee, we hebben 4 afleveringen vandaag. Maar mijn collega's zitten liever op kantoor ipv dat ze auto's klaarmaken en afleveren. En ik weet wel er heeft lopen zeiken.De verkoopleider was gisteren ook gewoon vrij.....
lekker laten doen en anders gewoon middelvinger, je vrije woensdag is toch contractueel vastgelegd?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee, we hebben 4 afleveringen vandaag. Maar mijn collega's zitten liever op kantoor ipv dat ze auto's klaarmaken en afleveren. En ik weet wel er heeft lopen zeiken.De verkoopleider was gisteren ook gewoon vrij.....
nu ben ik benieuwd naar het addertje, lijkt haast te leuk om waar te zijn!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:38 schreef Inu het volgende:
Ik wil naar Den Haag verhuizen
http://www.funda.nl/koop/(...)-oudemansstraat-443/
Wel een buurt met 44% lage inkomens, maar voor zo'n prijs
Ik weet niet wat hij denkt. Ik heb gisteren bij het weggaan ook tot donderdag gezegd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lekker danDat weten ze toch van tevoren
En had hij verwacht dat je zonder vragen gewoon je vrije dag zou opofferen?
Het is in een kutbuurtquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu ben ik benieuwd naar het addertje, lijkt haast te leuk om waar te zijn!
ik zou ten eerste kijken hoe de bank daar over denkt, vriendinnen kunnen wel meer zeggen....quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is in een kutbuurtEn geen foto van de buitenkant...
Volgens een vriendin kan je met garant staan van ouders een huis kopen tot 180.000 euro met ons inkomen, dus dit zou er riant onder zitten. Zou je een hypotheek krijgen met een contract van 2 jaar?
Ik heb een 40 uren contract en volgens mijn contract moet ik werken op zaterdag. Vrije dag in overleg maar dat is de woensdag voor mij, dinsdag voor de verkoopleider en donderdag voor mijn collega.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
lekker laten doen en anders gewoon middelvinger, je vrije woensdag is toch contractueel vastgelegd?
Hoe lang geleden? Denk dat hij dat nu niet meer voor elkaar krijgt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:56 schreef amaranta het volgende:
Mijn schoonbroer heeft met z'n uitkering ook een flatje gekocht
Schoonbroer had misschien nog wat cash achter de handquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoe lang geleden? Denk dat hij dat nu niet meer voor elkaar krijgt.
Ik woon nu in Kanaleneilandquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
maareh, je gaat dus met liefde in een kutbuurt wonen?
Ja, ik zou 180.000 ook echt veel te veel vinden, max 120.000 ofzo... Heb vrienden die met zn 2en een appartement hebben van 170.000 en die betalen echt veel per maand, dus ben benieuwd hoeveel die vriendin van me zou moeten gaan betalen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou ten eerste kijken hoe de bank daar over denkt, vriendinnen kunnen wel meer zeggen....
hypo is wel te regelen, maar je zal je ouders wel nodig hebben ws
Je ouders moeten wel garant kunnen staan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is in een kutbuurtEn geen foto van de buitenkant...
Volgens een vriendin kan je met garant staan van ouders een huis kopen tot 180.000 euro met ons inkomen, dus dit zou er riant onder zitten. Zou je een hypotheek krijgen met een contract van 2 jaar?
Huis van mn ouders is volgens mij aardig in waarde gestegen sinds 1995 en denk ook wel dat ze garant zouden willen staan. En mn moeder heeft gewoon een vast contract en het bedrijf van mn vader loopt als een treinquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je ouders moeten wel garant kunnen staan.
Banken zijn sowieso niet happig op hypotheken verlenen aan ondernemers (je pa ZZP't toch?).
Daarnaast moeten ze wel die ruimte hebben in de overwaarde/budget van hun eigen hypotheek.
Met een hypotheek van 120K moet je nog ergens 10K kosten koper uit je mouw schudden (of die 10K eraf kunnen lullenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik woon nu in Kanaleneiland
[..]
Ja, ik zou 180.000 ook echt veel te veel vinden, max 120.000 ofzo... Heb vrienden die met zn 2en een appartement hebben van 170.000 en die betalen echt veel per maand, dus ben benieuwd hoeveel die vriendin van me zou moeten gaan betalen...
Ik werd net ongewenst geintimideerd door de man van de postkamerhij spreekt me altijd aan tegen mn borsten en nu wenste ik hem een gelukkig nieuwjaar, kust ie me op mn hand. Even later zei die dattie me mee uit wilde vragen als ie niet zo oud was. Ik heb ook een rood plekje net onder mn nek, vroeg ie of het een liefdesbeet is
500 euro bruto met 2 personen is nou niet echt veel te noemen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik woon nu in Kanaleneiland
[..]
Ja, ik zou 180.000 ook echt veel te veel vinden, max 120.000 ofzo... Heb vrienden die met zn 2en een appartement hebben van 170.000 en die betalen echt veel per maand, dus ben benieuwd hoeveel die vriendin van me zou moeten gaan betalen...
Ik werd net ongewenst geintimideerd door de man van de postkamerhij spreekt me altijd aan tegen mn borsten en nu wenste ik hem een gelukkig nieuwjaar, kust ie me op mn hand. Even later zei die dattie me mee uit wilde vragen als ie niet zo oud was. Ik heb ook een rood plekje net onder mn nek, vroeg ie of het een liefdesbeet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |