Bij de SSHU wel als je uit anti-kraak wordt gezet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet iedereen wordt ff bovenaan een wachtlijst gezet he
Zo voelen mijn voeten nu.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe mijn voeten vanochtend aanvoelden... had geen laarsen aan.
maar niet iedereen komt meteen in de anti-kraakquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Bij de SSHU wel als je uit anti-kraak wordt gezet.
Wel als je de juiste persoon pijpt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar niet iedereen komt meteen in de anti-kraak
Ik kwam er al in met 2 maanden wachttijd, volgens mij heeft Feb wel meer... Ze worden in Utrecht gewoon aangeboden als tijdelijke kamers en veel mensen willen die niet... Er staan er deze week al 22 op en er wordt elke week bijgevuld..quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar niet iedereen komt meteen in de anti-kraak
nee Colt ons atelier is niet voor anti-kraakquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wel als je de juiste persoon pijpt.
Goed & druk, maar moet me wel minder aantrekken van mijn gebrek aan zelfvertrouwen en flink hard werken komende maandenquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee Colt ons atelier is niet voor anti-kraak
raar systeemquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik kwam er al in met 2 maanden wachttijd, volgens mij heeft Feb wel meer... Ze worden in Utrecht gewoon aangeboden als tijdelijke kamers en veel mensen willen die niet... Er staan er deze week al 22 op en er wordt elke week bijgevuld..
Wel handig vond ikquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:27 schreef ColtZ40 het volgende:
Beld mijn baas net waarom ik niet op het werk ben vandaag.Het is gvd mijn vrije dag. Ze zijn helemaal gek daar!
dat bedoel ik, voordringerij to the max dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Wel handig vond ikVoor vaste kamers moet je wel langer ingeschreven staan, een jaar of 2 volgens mij. En ik hoefde maar een maand in die anti-kraak kamer, dus wel snel achter elkaar 2x verhuizen...
Ja, moeten die mensen maar nadenkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat bedoel ik, voordringerij to the max dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |