abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:19:45 #176
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_76486692
Mijn vader ging in april ofzo naar de huisarts omdat ie zo'n pijn in z'n duim had.. In augustus is hij overleden
De pijn in zijn duim waren uitzaaiingen van de longkanker die z'n botten wegteerde. Z'n duimbotje was op een latere rontgenfoto helemaal weggeteerd (net zoals wel meerdere kleine botjes).

het kan soms bizar snel gaan en met iets heel onbenulligs beginnen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_76486743
oei, we raken hier ingesneeuwd nu geloof ik
Nah ja, ik heb mijn zin, ik wilde sneeuw
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_76486783
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:20 schreef snoopy het volgende:
oei, we raken hier ingesneeuwd nu geloof ik
Nah ja, ik heb mijn zin, ik wilde sneeuw
Nou ik wilde straks graag nog thuiskomen. Maar ik vrees dat het weer een lange rit wordt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:24:11 #179
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76486908
Wat akelig, al die ernstig zieke mensen.

En hier vooralsnog geen sneeuw. wel kou. T zal mij benieuwen met die elfstedentocht.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:27:41 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76487088
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat was ook een beetje wat ik ook dacht.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat je zo veel met hem onderneemt en doet Viev, maar je maakt het je zelf dan wel heel erg moeilijk want dan is een keuteldagje zoals Trui voorstelt wel al snel saai.

Zwem ze!
We hebben ook regelmatig keuteldagjes hoor! Gisteren nog eiks. Maar ik voel me toch vaak een soort lullig dan, want ik denk dan dat kindjes met broertjes en/of zusjes het dan gezelliger hebben dan Dean, in zijn uppie . Die kindjes hebben dan elkaar nog en hij heeft niemand. Sws word ik al de laatste tijd emo als ik kijk naar die vreselijke Pfaffs waar al die kinderen bij elkaar in bed liggen . Zo, dit heb ik niet gezegd! .

Maar anyway, ik ben terug van zwemmen alwaar een3 jarige blonde mini Andre Hazes ineens zijn hand in mijn bovenstukje liet glijden, *Pwep* . Schrok me rot! Eerst streek ie me al steeds over mijn wang enzo, dat vond ik al raar en ongemakkelijk, maar soit. Maar dit vond ik toch wel heel raar! .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_76487227
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou ik wilde straks graag nog thuiskomen. Maar ik vrees dat het weer een lange rit wordt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_land__.html?p=1,1

@Vivi een blonde mini-andre-hazes? wat erg
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_76487261
Wat een akelige verhalen zeg bah.
Lady_wrb sterkte ermee, dat hakt er wel in zulke dingen.

Estrys! gefeli met Sebmans!
en fijn dat de traktaties gelukt waren

Wat een sneeuwverhalen allemaal hier helemaal niets, wel koud maar absoluut geen sneeuw of andere neerslag. Ben benieuwd of dat nog komt dan vanavond of vannacht.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:31:49 #183
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76487304
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:54 schreef m@x het volgende:
Scheelt het niet dat jullie meerdere kinderen thuis rond hebben hobbelen die ook samen iets kunnen doen? Nouja BE niet, maar TF en ET. Ik vind het ook lastig om een hele dag met Kai thuis te blijven terwijl ik mezelf ook niet continu in de rol van entertainer wil drukken. Maar Kai mist gewoon aanspraak van andere kinderen als hij hier is. Zeker in de winter is dat een probleem omdat de speeltuin dan dicht is enzo.
Ah dit dus! Had je reactie nog niet eens gelezen M@x, maar dat is wat ik bedoel ook. Hoewel Dean zichzelf uitstekend kan vermaken als ik eerlijk ben, hij speelt echt uren lief met zijn speelgoed. Maar toch voel ik me vaak schuldig dan.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:32:31 #184
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76487350
haha vivi. wat idioot!
in de haak.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:33:13 #185
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76487368
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef E.T. het volgende:

[..]

Maar Kai is 5 en Dean nog geen 3 en gaat naar het kdv een paar dagen per week.
Een halve dag .
pi_76487409
Vivi
ik ken dat ongemakkelijke gevoel wel. Heb ook wel eens een meisje op schoot gehad die maar in mn ene borst blééf knijpen, kind was 2 of 3 ofzo? Ze bedoelt er niets mee en ze zal het vast gewoon grappig vinden maar ik voelde me er knap raar bij

En voor de nuance, mijn broertje heeft twee zussen (,...) en daar speelde hij dus nooit mee want meisjes waren stom. En mijn zusje en ik konden ab-so-luut niet door 1 door deur.nederlands! geen engelands... Toen we heel klein waren al niet, later als puber niet en nu botsen we nog steeds met enige regelmaat. Zoals Trui zegt, mijn moeder was meer de hele dag bezig met het sussen van ruzietjes en politieagentje spelen dan dat wij leuk met elkaar speelden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:34:32 #187
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76487432
Euh Vivi en wat heb je toen gedaan?

En ik zou het hebben van broers en/of zussen niet overidealiseren als ik jou was het is hier voornamelijk heibel. nou ja, het voetbalt wel net wat leuker natuurlijk, met je broer. Enniehoe, ook dan moet je naast de strijd sussen ook wel vermaak zoeken. Alhoewel ik je gevoel wel heel goed kan begrijpen.

Oh en vergeet ik Seb helemaal te feliciteren! Van harte!
En veel sterkte Lady, dat lijkt me echt heel rot.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_76487457
Vivi, wat erg (dat van die mini Andre Hazes)

oh, en mijn zonen hebben de laatste tijd meer ruzie dan wat anders...misschien is dat een troost
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:36:15 #189
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76487512
oh en Vivi, hier vinden ze 't meestal juist erg fijn als ze eens tijd met mama alleen hebben. maar ik snap wel wat je bedoelt hoor. en ze missen elkaar ook wel als er bijv. 1 uit logeren is, ze zijn ook echt wel gek op elkaar. maar toch. zie ook buuvs post hierboven.
en als Dean bij 't kdv al regelmatig met andere kinderen speelt zou ik me daar niet te druk om maken.
hmm en halve dag zie ik nu. da's niet veel! wat te denken van een psz?
in de haak.
pi_76487579
Hier zijn ze "los van elkaar" ook echt liever, vind ik.
Maar goed; het zijn wel broertjes en houden ook van elkaar, daar niet van (maar soms )
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:40:56 #191
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76487729
en dat ééuwige gestoei ook. hoort erbij schijnt, maar ik kan het niet altijd even goed hebben. En dan elkaar dwars zitten. En inderdaad als er dan een logeren is missen ze elkaar toch. Bij terugkomst duurt dat een uur, en dan is het weer mis.

En toch zouden ze niet zonder elkaar willen. Gelukkig.
pi_76487738
Ik heb manlief de opdracht gegeven om maar snel naar huis te gaan

De avondspits krijgt naar verwachting in het westen van het land te maken met sneeuwoverlast. Een gebied met winterse neerslag zakt langzaam vanuit Noord-en Zuid-Holland richting het zuidoosten.

Meteoconsult verwacht dat er in het westen van het land zo'n vijf centimeter sneeuw zal vallen en dat de sneeuwval twee tot drie uur aanhoudt. Tussen 17.00 uur en 18.00 uur ligt het neerslaggebied vermoedelijk tussen Amsterdam en Den Haag. Rijkswaterstaat verwacht rond het IJsselmeer veel problemen.

In Noord-Holland sneeuwt het al een deel van de dag. Wegen en snelwegen, onder meer de A9, N9, N245 en N248, zijn daardoor veranderd in ijsbanen. Door het dreigende tekort aan strooizout beperken veel gemeenten het strooien tot de hoofdwegen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:44:39 #193
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76487893
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh Vivi en wat heb je toen gedaan?

Ik heb gezegd dat ie dat niet moet doen! Later wilden ze samen steeds onder mijn benen door zwemmen, mijn benen waren dan de brug, en dat ventje ging steeds *per ongeluk* met zijn hoofd omhoog recht tegen mijn doos aan bijna! Toen heb ik de brug maar dicht gedaan . Zijn moeder was een nog ergere wandelende vetkwab en die zat met een stel collega koeien verderop op het indoor " terras" voortdurend soepstengels te knagen en chocotoffs en sultana's richtjng zwembad te gooien. Geen wonder dat dat ventje al een onderkin als een telefoonklapper had. Ik bedoel. ik ben zelf echt geen spriet hoor, maar ik eet iig wel gezond en Dean krijgt gewoon een Festini ijsje (met alleen fruitsuikers ) maar pas na zijn volkorenbroodje! Echt sws vind ik het verbazingwekkend hoe veel dikke kinderen je ziet in zo'n zwembad!

En dan van die broertjes en zusjes die ruzie maken, dat weet ik ook. Ik heb ineens gewoon totaal irrationele klapperende eierstokken, terwijl ik het rationeel gezien niet eens zie zitten volgens mij (nog daargelaten dat meneer Vivi's mening natuurlijk totaal irrelevant is , ik nog steeds geen baan heb en in een minihuis woon).

Seb en Estrys, gefeli! . De vreselijk verhalen negeer ik maar even, ben daar nog steeds te emo voor.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:49:10 #194
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76488100
Trui, ik ben solliciterende dus Dean zit in de praktijk nu wel iets vaker op het KDV, gelukkig zijn ze wel heel flexibel daarin. En ik ga hem niet inschrijven voor een psz als ik ms volgende maand weer aan de slag moet snap je, dan gaat ie sws vaker naar het KDV. En verder zit ie op taekwondo en vanaf volgende week ook weer op muziek op schoot.
pi_76488118
quote:
Standish: "Wanneer je zwart precies naast je gezicht draagt brengt het alle slechte aspecten van het gezicht naar boven." Volgens de kleurengoeroe is het daarom beter om zwarte sjaals, coltruien en jassen met hoogopstaande kraag voortaan te vermijden.
uit dat artikel van Miss
dus eigenlijk hebben alle aziatische vrouwen wel heel erg pech met dat zwarte haar langs hun gezicht
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76488414
ik heb dat met rebbelende hondjes
als je op visite bent en er springt zo'n smerige jack russel op je been..t liefst verkoop ik m een rotschop maar dat is niet van fatsoen.
En ik geloof dat dat met kindjes ook not done is
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:56:43 #197
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76488480
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik heb gezegd dat ie dat niet moet doen! Later wilden ze samen steeds onder mijn benen door zwemmen, mijn benen waren dan de brug, en dat ventje ging steeds *per ongeluk* met zijn hoofd omhoog recht tegen mijn doos aan bijna! Toen heb ik de brug maar dicht gedaan . Zijn moeder was een nog ergere wandelende vetkwab en die zat met een stel collega koeien verderop op het indoor " terras" voortdurend soepstengels te knagen en chocotoffs en sultana's richtjng zwembad te gooien. Geen wonder dat dat ventje al een onderkin als een telefoonklapper had. Ik bedoel. ik ben zelf echt geen spriet hoor, maar ik eet iig wel gezond en Dean krijgt gewoon een Festini ijsje (met alleen fruitsuikers ) maar pas na zijn volkorenbroodje! Echt sws vind ik het verbazingwekkend hoe veel dikke kinderen je ziet in zo'n zwembad!

En dan van die broertjes en zusjes die ruzie maken, dat weet ik ook. Ik heb ineens gewoon totaal irrationele klapperende eierstokken, terwijl ik het rationeel gezien niet eens zie zitten volgens mij (nog daargelaten dat meneer Vivi's mening natuurlijk totaal irrelevant is , ik nog steeds geen baan heb en in een minihuis woon).

Seb en Estrys, gefeli! . De vreselijk verhalen negeer ik maar even, ben daar nog steeds te emo voor.
oh ja, prettig. Áls mijn kind dat al zou doen zou ik er zelf wat van zeggen, maar dat doen die van mij uiteraard niet.

Ja echt hè?! Ik verbaasde me laatst openlijk over het feit dat H&M Xtragenerous broeken verkoopt. Mijn jongens kunnen met z'n drieen in een gewone broek van Hennes, en dan kan de knoop nog dicht. dus ik snap het ff niet.
Maar ja, ik ben toch al meer van de gezonde voeding politie helemaal toen ze nog van die dreumes/peuters waren. Geen snoep in huis tot ik merkte dat mijn oudste strategisch vriendjes ging kiezen. Daar waar snoep te halen was lag zijn vriendschap. dus sinds die tijd een snoepje bij de thee.

Oh, zulke eierstokken. Ja, die zijn lastig. ik ken ze. Die klapperen sterker dan ratio. In mijn geval dan.
Maar ik ben wel uitgebroed geloof ik. nu ik nog soort van de baas ben.
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:27:34 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76489862

F heeft cursus vanavond tot 9 uur, in amersfoort. En dan dus nog naar huis...
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:31:30 #199
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_76490065
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:27 schreef Brighteyes het volgende:

oef
Kan me voorstellen dat je niet lekker zit
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_76490148
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:27 schreef Brighteyes het volgende:

daar een slaapplaats regelen geen optie?
Niet gezellig en niet comfortabel voor hem maar terugrijden met dit weer is ook naar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')