Nou ik wilde straks graag nog thuiskomen. Maar ik vrees dat het weer een lange rit wordt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:20 schreef snoopy het volgende:
oei, we raken hier ingesneeuwd nu geloof ik![]()
Nah ja, ik heb mijn zin, ik wilde sneeuw
We hebben ook regelmatig keuteldagjes hoor! Gisteren nog eiks. Maar ik voel me toch vaak een soort lullig dan, want ik denk dan dat kindjes met broertjes en/of zusjes het dan gezelliger hebben dan Dean, in zijn uppiequote:Op woensdag 6 januari 2010 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat was ook een beetje wat ik ook dacht.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat je zo veel met hem onderneemt en doet Viev, maar je maakt het je zelf dan wel heel erg moeilijk want dan is een keuteldagje zoals Trui voorstelt wel al snel saai.
Zwem ze!
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_land__.html?p=1,1quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ik wilde straks graag nog thuiskomen. Maar ik vrees dat het weer een lange rit wordt.
Ah dit dus! Had je reactie nog niet eens gelezen M@x, maar dat is wat ik bedoel ook. Hoewel Dean zichzelf uitstekend kan vermaken als ik eerlijk ben, hij speelt echt uren lief met zijn speelgoed. Maar toch voel ik me vaak schuldig dan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:54 schreef m@x het volgende:
Scheelt het niet dat jullie meerdere kinderen thuis rond hebben hobbelen die ook samen iets kunnen doen? Nouja BE niet, maar TF en ET. Ik vind het ook lastig om een hele dag met Kai thuis te blijven terwijl ik mezelf ook niet continu in de rol van entertainer wil drukken. Maar Kai mist gewoon aanspraak van andere kinderen als hij hier is. Zeker in de winter is dat een probleem omdat de speeltuin dan dicht is enzo.
Een halve dagquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef E.T. het volgende:
[..]
Maar Kai is 5 en Dean nog geen 3 en gaat naar het kdv een paar dagen per week.
Ik heb gezegd dat ie dat niet moet doen! Later wilden ze samen steeds onder mijn benen door zwemmen, mijn benen waren dan de brug, en dat ventje ging steeds *per ongeluk* met zijn hoofd omhoog recht tegen mijn doos aan bijna! Toen heb ik de brug maar dicht gedaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh Vivien wat heb je toen gedaan?
uit dat artikel van Missquote:Standish: "Wanneer je zwart precies naast je gezicht draagt brengt het alle slechte aspecten van het gezicht naar boven." Volgens de kleurengoeroe is het daarom beter om zwarte sjaals, coltruien en jassen met hoogopstaande kraag voortaan te vermijden.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ie dat niet moet doen! Later wilden ze samen steeds onder mijn benen door zwemmen, mijn benen waren dan de brug, en dat ventje ging steeds *per ongeluk* met zijn hoofd omhoog recht tegen mijn doos aan bijna! Toen heb ik de brug maar dicht gedaan. Zijn moeder was een nog ergere wandelende vetkwab en die zat met een stel collega koeien verderop op het indoor " terras" voortdurend soepstengels te knagen en chocotoffs en sultana's richtjng zwembad te gooien. Geen wonder dat dat ventje al een onderkin als een telefoonklapper had. Ik bedoel. ik ben zelf echt geen spriet hoor, maar ik eet iig wel gezond en Dean krijgt gewoon een Festini ijsje (met alleen fruitsuikers
) maar pas na zijn volkorenbroodje! Echt sws vind ik het verbazingwekkend hoe veel dikke kinderen je ziet in zo'n zwembad!
En dan van die broertjes en zusjes die ruzie maken, dat weet ik ook. Ik heb ineens gewoon totaal irrationele klapperende eierstokken, terwijl ik het rationeel gezien niet eens zie zitten volgens mij (nog daargelaten dat meneer Vivi's mening natuurlijk totaal irrelevant is, ik nog steeds geen baan heb en in een minihuis woon).
Seb en Estrys, gefeli! . De vreselijk verhalen negeer ik maar even, ben daar nog steeds te emo voor.
oefquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:27 schreef Brighteyes het volgende:
F heeft cursus vanavond tot 9 uur, in amersfoort. En dan dus nog naar huis...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:27 schreef Brighteyes het volgende:
F heeft cursus vanavond tot 9 uur, in amersfoort. En dan dus nog naar huis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |