ik ben vanmorgen naar de opvang geschaatstquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:40 schreef pinquit het volgende:
is het buiten zo slecht? hier niet eigenlijk. koud, dat wel, maar niet vies of glad.
max kan zichzelf gelukkig heeel goed vermaken
Nee, Maar ik ben toch in de buurt ik praat lekker tegen haar en als ik klaar ben met opvouwen wilt ze me altijd helepen met opruimen dus doen we weer iets samen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:33 schreef Stiemie het volgende:
Maar als jullie kindjes dan bv kleien, doen jullie dan altijd mee? Ik heb hier niet altijd zin in (of gewoon 1001 andere dingen te doen), maar dan voel ik me toch altijd schuldig omdat ik dan te weinig met haar speel
Stelletje eikels zijn het.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:32 schreef huuphuup het volgende:
oei TF![]()
damnbelastingdienst... leuker kunnen we het niet maken maar makkelijker ook niet blijkbaar
kregen een brief of we even ruim 700 euro wilden betalenineens ben ik van alle dingesen als toeslagpartner afgehaald.
en nu moeten we van die knurps dat bedrag toch betalen en wordt het dan weer terugbetaald
mja nou hallo, zij maken een fout en dan moet ik toch het bedrag overmaken en maar afwachten óf en wanneer ik het terugkrijgquote:
Ja, en 800 is een hoop geld.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mja nou hallo, zij maken een fout en dan moet ik toch het bedrag overmaken en maar afwachten óf en wanneer ik het terugkrijgwat een idiotigheid zeg. Vindt ie het heel raar als ik die bijna 800 euro gewoon graag zelf op mn rekening heb staan in plaats van crediteur bij de BD te zijn?
![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:38 schreef Stiemie het volgende:
koffie drinken met een reclamefolder ofzo
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:45 schreef Moonah het volgende:
[..]Ik drink liever koffie met een vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |