abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76477571
Ik heb ook een hekel aan kleien, en dan druk ik me nog zachtjes uit, maar Sander kan zich prima vermaken daarmee. Oud afneembaar tafelkleed voor verf/knutsel/klei op tafel en gaan met die banaan.
pi_76477664
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:40 schreef pinquit het volgende:
is het buiten zo slecht? hier niet eigenlijk. koud, dat wel, maar niet vies of glad.

max kan zichzelf gelukkig heeel goed vermaken
ik ben vanmorgen naar de opvang geschaatst Gelukkig had ik mijn kinderwagen bij me want anders was ik vast onderuit gegaan
pi_76478043
Hier is het ook heel koud en dik pak sneeuw en ijs overal op. Idd heel erg glad!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_76478772
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:33 schreef Stiemie het volgende:
Maar als jullie kindjes dan bv kleien, doen jullie dan altijd mee? Ik heb hier niet altijd zin in (of gewoon 1001 andere dingen te doen), maar dan voel ik me toch altijd schuldig omdat ik dan te weinig met haar speel
Nee, Maar ik ben toch in de buurt ik praat lekker tegen haar en als ik klaar ben met opvouwen wilt ze me altijd helepen met opruimen dus doen we weer iets samen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:12:06 #130
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76478854
Ik was net getuige van een rits van 3 botsingen en ik moest heel hard lachen
Toen ik terugreed zag ik dat er allemaal ambulances stonden
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_76479741
oei TF

damn belastingdienst... leuker kunnen we het niet maken maar makkelijker ook niet blijkbaar
kregen een brief of we even ruim 700 euro wilden betalen ineens ben ik van alle dingesen als toeslagpartner afgehaald. en nu moeten we van die knurps dat bedrag toch betalen en wordt het dan weer terugbetaald
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76479826
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:32 schreef huuphuup het volgende:
oei TF

damn belastingdienst... leuker kunnen we het niet maken maar makkelijker ook niet blijkbaar
kregen een brief of we even ruim 700 euro wilden betalen ineens ben ik van alle dingesen als toeslagpartner afgehaald. en nu moeten we van die knurps dat bedrag toch betalen en wordt het dan weer terugbetaald
Stelletje eikels zijn het.
pi_76479900
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Stelletje eikels zijn het.
mja nou hallo, zij maken een fout en dan moet ik toch het bedrag overmaken en maar afwachten óf en wanneer ik het terugkrijg wat een idiotigheid zeg. Vindt ie het heel raar als ik die bijna 800 euro gewoon graag zelf op mn rekening heb staan in plaats van crediteur bij de BD te zijn?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76479954
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:36 schreef huuphuup het volgende:

[..]

mja nou hallo, zij maken een fout en dan moet ik toch het bedrag overmaken en maar afwachten óf en wanneer ik het terugkrijg wat een idiotigheid zeg. Vindt ie het heel raar als ik die bijna 800 euro gewoon graag zelf op mn rekening heb staan in plaats van crediteur bij de BD te zijn?
Ja, en 800 is een hoop geld.
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:45:18 #135
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76480264
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:38 schreef Stiemie het volgende:
koffie drinken met een reclamefolder ofzo
Ik drink liever koffie met een vriendin.

Anyway,ik vind het wel een verschil of een kind alleen is of broer/zus heeft.
Ik heb me laatst voorgenomen om elke dag minimaal een half uur gericht en ononderbroken met Thies te spelen. Ik betrapte me erop dat ik hem vaak maar wat liet aanklooien (ook niet verkeerd) en ondertussen met mijn huishoudgedoetje of whatever bezig was.
En toen realiseerde ik me dat er dus echt dagen zijn dat wij de enigen zijn met wie hij kan spelen. Dus dan verdient hij ook dat we echt met hem spelen. vind ik.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76480344
Zo traktaties zijn weg! De leidsters waren heel enthousiast. Dat mag ook wel na een dag werken aan die krengen. Kan geen mandarijn meer zien. Maar goed, ik heb een beetje een creatieve moeder reputatie door het geboortekaartje. De verwachtingen waren hoog gespannen geloof ik. Aaaargh de druk op mijn schouders.. :-P
seb is zich nu even zelf aan het vermaken, zowaar in zijn eentje!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_76480496
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:45 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik drink liever koffie met een vriendin.

Oh maar dat half uur red ik makkelijk. Voel me soms alleen onzeker omdat mijn moeder dus echt uuuuuuren met haar kan spelen (en dan ook nog hele huizen en treinbanen in elkaar zet als Linde slaapt.)
pi_76480503
Ik ben blij dat ik niet de enige ben met een hekel aan klei!
Kim heeft dan ook pas klei sinds ze 4 is. Op de verjaardag gehad. Ze vind het nu wel heel leuk en kan het gelukkig zelf heel goed.
pi_76480558
Owja ... Seb is jarig!

van harte gfeliciteerd manneke met je eerste verjaardag!

Estrys en Estrys man ook van harte
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:53:32 #140
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76480594
Is Seb vandaag jarig?
Gefeliciteerd Estrys!

Zo bijzonder, die eerste verjaardag!

En klei heb ik ook een hekel aan. Stinkt.
pi_76480635
maar playdoh is toch gewoon lekker?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76480636
Nee klei ruikt juist lekker.

Niet dat we het in huis hebben. Als we broodjes maken mag ze ermee kleien. Dan de oven en en lekker eten.
pi_76480734
Dank je voor de felicitaties. We vieren het zondag. Vanmorgen is hij gewoon naar het Kdv geweest. Dus vandaag doen we er niet veel aan verder.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_76480814
Seb ook al 1...
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:59:59 #145
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_76480861
Seb, gefeliciteerd!

Ik zit op mn kantoor mijn collega's lastig te vallen met wat ik 5 jaar geleden om deze tijd deed; Naar het winkelcentrum waggellen omdat mijn weeen niet doorzetten. Huhuuuu, waar blijft de tijd....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:02:21 #146
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76480946
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:54 schreef simmu het volgende:
maar playdoh is toch gewoon lekker?
Oeh nee gadver.
pi_76480961
Seb alweer 1 jaar joh! Gefeliciteerd!
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:04:58 #148
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76481046
ik speel heel vaak met ze hoor, maar ik vind dat ze zich ook af en toe alleen moeten kunnen vermaken. bovendien vinden ze 't hier echt heel leuk als ik ze betrek bij huishoudelijke dingen. dus soms kun je het praktische met 't aangename combineren. en ik vind ook niet dat je elke dag echte 'uitjes' of andere grootse activiteiten met ze hoeft te ondernemen, ik moet er in elk geval niet aan denken zeg! fijn samen thuis wat aankeutelen is ook waardevol.
oja en dat 'samen spelen' van broer en zus is lang niet altijd handig, pfff! ik ben vaak meer tijd bezig met het sussen van ruzietjes tussen hen twee dan dat ik tijd overhoud doordat ze elkaar bezighouden. ik ben echt blij dat zoonlief vanmiddag bij een vriendje speelt. even lekker tijd met dochter alleen. we hebben samen pannenkoeken gebakken, en net wat zitten knutselen. nu mag ze zelf even wat doen en probeer ik nog wat te haken.
in de haak.
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 14:05:58 #149
5428 crew  miss_sly
pi_76481077
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76481121
Ja Linde vindt het soms leuker om de geschilde aardappels in een pan met water te doen dan om te kleuren of met duplo te spelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')