Iddquote:
Je gaat om stof? Wat is dat?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:54 schreef automatic_ het volgende:
Zo! Ik ga even om stof voor een carnavalsjurkje
ik gok dat ze een stukje zin is vergetenquote:
Schijnt vooral boven de sloten "normaal" te zijn, om een stuk zin te "vergeten" ..quote:
Nou, stof in de zin vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind niet dat er een deel mist hoor, haha."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, stof in de zin vanDe goede zin zou zijn: Ik ga zometeen stof halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind niet dat er een deel mist hoor, haha.
Of
Ik ga zo weg om stof TE HALEN![]()
Die is gewoon te makkelijk Autoquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:01 schreef automatic_ het volgende:
Hier zeggen wij het gewoon op de manier hoe ik het zei
Ik ga om stof (of voor wat dan ook naar de winkels) heb ik anders nog nooit gehoordquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Schijnt vooral boven de sloten "normaal" te zijn, om een stuk zin te "vergeten" ..
Niks ten nadele van jou autoMaar zo gebeurd het vaak boven de sloten..
Kop maar inquote:
Kom maar een dagje hierheenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:12 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ik ga om stof (of voor wat dan ook naar de winkels) heb ik anders nog nooit gehoord.
Een ex van me kwam uit Zwolle en die had het ook voor een handje, zinnen ineens af te breken.. En die vrienden en familie van haar precies hetzelfde..quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:12 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ik ga om stof (of voor wat dan ook naar de winkels) heb ik anders nog nooit gehoord.
Roosendaal .... de afval put van brabant begint bij breda en loopt door tot roosendaalquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:01 schreef automatic_ het volgende:
Hier zeggen wij het gewoon op de manier hoe ik het zei
Gelukkig woon ik (vanuit jullie) achter Roosendaalquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Roosendaal .... de afval put van brabant begint bij breda en loopt door tot roosendaal
De beschaving stopt net voor Bredaquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik (vanuit jullie) achter Roosendaal
ETTEN-LEUR - De gemeente Etten-Leur heeft het tekort aan strooizout voorlopig opgelost. De dienst Stadsbeheer heeft een partij badzout op de kop getikt om de wegen begaanbaar te houden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:55 schreef Crazy-M het volgende:
BTW: Regio EHV: Geen strooisel meer voor de wegen
Ligt dat NA Roosendaal? Ik dacht nog voor de Philip Morris? Maar tis al zo lang geleden dat ik er ben geweest, dat ik me daar best eens in kan vergissenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik (vanuit jullie) achter Roosendaal
Foto'squote:Op donderdag 7 januari 2010 16:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ETTEN-LEUR - De gemeente Etten-Leur heeft het tekort aan strooizout voorlopig opgelost. De dienst Stadsbeheer heeft een partij badzout op de kop getikt om de wegen begaanbaar te houden.
Het gaat om achttien ton Atlantisch zeezout dat eigenlijk bestemd was om in te baden. Het zout komt van het bedrijf Nature's Choice in Etten-Leur.
Volgens de gemeente zorgt het badzout tevens voor mooie kleuren (lichtgroen en lichtgeel) en een romantisch geurtje (appel) in de straten van Etten-Leur. Maandag verwacht de gemeente weer een nieuwe lading normaal strooizout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |