hmm dat klinkt als flink veel werkquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
Administratie/ wegen/ in-/uitschrijven van mensen en vrachtverkeer/ badgesystemen
Dit alles icm 3 nieuwe systemen en dit word door 1 persoon gedaan, wat voorheen door 3 personen werd gedaan. Do the math..
Het is nog erger dan het klinkt. Ik zit hier nu 10 jaar en het is vanzelfsprekend dat we er meer werk bij zouden krijgen. Maar in 10 jaar tijd is er zoveel bijgekomen dat het al heel hard aanpoten was. Maar door mijn routine kon dat allemaal nog wel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm dat klinkt als flink veel werk
Op de ringbaan noord stond nu een kruis op t midden van de weg he?quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:26 schreef Intermec het volgende:
what the fuck, heeft de kerk nieuwe mensennodig ofzo?
ok, die zie ik dan vanavond wel als ik naar huis rijdquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:35 schreef theKiD het volgende:
[..]
Groot wit. Tussen Euromaster en de TNT
Apart, reed om kwart over 8 weg, geen vlok gezien richting tilburg!quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:12 schreef Crazy-M het volgende:
Tilburg, get ready,
Vanaf oirschot sneeuw gehad. Wel lichte swneeuw maar blijft gelijk liggen.
Eindhoven ligt ook al een laagje op de doorgaande wegen en ook nog aan het sneeuwen.
Op snelweg ging gelijk allemaal langzaam rijden.
Maar lijkt erop dat het richting Tilburg trekt
Het ging ook maar om buitjes van maximaal 5 minuten, en zo ontzettend weinig dat het roepen al teveel was eigenlijk..quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Apart, reed om kwart over 8 weg, geen vlok gezien richting tilburg!
Niks gehoord of gezien hiero..quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:01 schreef Tegan het volgende:
Waar is de brand? Reden net een aantal brandweerwagens voorbij het station, richting centrum.
misschien al droog was ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Apart, reed om kwart over 8 weg, geen vlok gezien richting tilburg!
Nou nou, das een unicum in deze tijd van het jaarquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar bij eindoven op snelweg lag sneeuw om 8:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |