Ik dacht dat ik een invite zou krijgen maar gezien dat al tijden terug is en ik nog niets heb, weet ik nog steeds niet wat het isquote:
Ik heb het sinds net, maar pff... dikke chaosquote:
Ik zal er één sturenquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een invite zou krijgen maar gezien dat al tijden terug is en ik nog niets heb, weet ik nog steeds niet wat het is.
Chaos en school is geen goede combiquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb het sinds net, maar pff... dikke chaos
Het leek mij op zich wel handig met schoolopdrachten, dus moet ff kijken of ik het wel of niet ga introduceren bij klasgenoten
Kloptquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:48 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Chaos en school is geen goede combi
Ik heb hem alquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zal er één sturenHet duurt wel eventjes voor je hem binnen hebt.
Dat is snel!quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb hem al. Kijk er morgen even naar.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
echt wel! nou ga ik slaapies doen. truste!
Oeh, spannend! Ik hoop voor je dat het een positief gesprek is! (althans, als het over de hypotheek gaat hè, haha)quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:20 schreef Stuurloos het volgende:
Truste, ik ook zo.. morgen om 10.30 uur bij de ING zijn..
Jep, dat gaat het. Ik ben ook benieuwdquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, spannend! Ik hoop voor je dat het een positief gesprek is! (althans, als het over de hypotheek gaat hè, haha)
Ik ben nog steeds aan het lerenquote:Op donderdag 7 januari 2010 06:02 schreef theKiD het volgende:
*Blegh*![]()
Wat een klote-ochtend3 Nieuwe systemen invoeren, zonder dat het duidelijk is voor iemand, is niet leuk
Nog steeds?quote:
Oh maar dat heb ik ook gedaan hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 06:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nog steeds?Was het geen idee om er eerder mee te beginnen en dan elke dag een uur of 2, ipv 10 uur aan een stuk?
![]()
Of snap ik t gewoon niet?
Jah voor jouquote:
En das ook niet goed...quote:
Wat voor soort dingen (werk?) gaat dit over dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 06:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
En das ook niet goed...
Ik zit er sinds vanmorgen trouwens heel erg sterk aan te denken om een object verbod aan te vragen voor mezelf hier..Dit is gewoon echt niet leuk.. "Laat de portier het maar doen, die heeft tijd genoeg"
![]()
![]()
Ik heb nog nooit zo hard achter de feiten aan hoeven lopen in 10 jaar tijd..Op een gegeven moment word het teveel voor 1 persoon, maar dat lijkt er niet in te kunnen bij sommigen
![]()
Administratie/ wegen/ in-/uitschrijven van mensen en vrachtverkeer/ badgesystemenquote:Op donderdag 7 januari 2010 06:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat voor soort dingen (werk?) gaat dit over dan?
Flinke inspanning dusquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
Administratie/ wegen/ in-/uitschrijven van mensen en vrachtverkeer/ badgesystemen
Dit alles icm 3 nieuwe systemen en dit word door 1 persoon gedaan, wat voorheen door 3 personen werd gedaan. Do the math..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |