Ik ga zo verder in de nieuwe David Baldacci en de buurman ligt te rampetampen.. hoor het door de muurquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:38 schreef automatic_ het volgende:
Ja maar ik ga een slaap poging doen haha.
want?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:53 schreef automatic_ het volgende:
Hahahaha. Lekker hoor! Ik had net een kind aan de deur..
Ben bezig met duister lotquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:38 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ga zo verder in de nieuwe David Baldacci
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je rare werktijden
En dan geen verdere uitleg gevenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:53 schreef automatic_ het volgende:
Hahahaha. Lekker hoor! Ik had net een kind aan de deur..
Slaapdienst en hij had een nachtmerrie..quote:
Ga jij naar de Nacht van 't Kielegat?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:25 schreef Crazy-M het volgende:
zo ook uit bed, gister toch net iets teveel op
Maar jah zelf gedaan haha, vanavond maar iets rustiger
* Crazy-M is wel weer volle 100% singel
Ah, werk! Logischquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Slaapdienst en hij had een nachtmerrie..
Mja ze zou vandaag ook hierheen komen. En heb zelf tot gister zitten twijfelen. Ben toen gewoon eerlijk geweest en gesmst dat ik haar als vrienden zie en niks meer. Ze vond het wel jammer want ze wilde echt verder met mij, maar ik kan niet iemand aan het lijntje houden door te doen alsof. Ze weet nog niet of ze vandaag hier heen komt moest ze nog over nadenken. Want dan zou ze meegaan naar carnavalsfeest bij willem 2 stadion.quote:
nacht van kielegat? Waar en wanneer ???quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:49 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ga jij naar de Nacht van 't Kielegat?
En de rest is blijkbaar wel bekend?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja ze zou vandaag ook hierheen komen. En heb zelf tot gister zitten twijfelen. Ben toen gewoon eerlijk geweest en gesmst dat ik haar als vrienden zie en niks meer. Ze vond het wel jammer want ze wilde echt verder met mij, maar ik kan niet iemand aan het lijntje houden door te doen alsof. Ze weet nog niet of ze vandaag hier heen komt moest ze nog over nadenken. Want dan zou ze meegaan naar carnavalsfeest bij willem 2 stadion.
[..]
nacht van kielegat? Waar en wanneer ???
Maar vanavond naar Willem 2. Is groot jubileum feest. 55 jaar bestaan van Gorkese turken. Komen ook artiesten zoals Gebroeders Ko, Rene schuurman, Alex en nog wat onbekenden.
Gebroeders ko eigenlijk best welquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
En de rest is blijkbaar wel bekend?
Gebr. Ko zijn briljant! Ben nog geweest bij de clipopnames van Wurst mit Sauerkraut in een of andere discotheek in Hank. Geweldig was daar voor mijn werk bij Corona destijds. Ben niet in beeld geweest maar wel een leuke nacht daarna nog met een promo meisje van Boswandeling!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
En de rest is blijkbaar wel bekend?
Ik doorgaans ook niet, maar we hadden een surpriseparty en ik ben daarna helemaal vergeten m'n jas veilig op te bergen..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:14 schreef Tegan het volgende:
Daarom laat ik nooit iets belangrijks in mijn jaszakken.
http://www.carnavalbreda.nl/nvuk/kaarten.phpquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja ze zou vandaag ook hierheen komen. En heb zelf tot gister zitten twijfelen. Ben toen gewoon eerlijk geweest en gesmst dat ik haar als vrienden zie en niks meer. Ze vond het wel jammer want ze wilde echt verder met mij, maar ik kan niet iemand aan het lijntje houden door te doen alsof. Ze weet nog niet of ze vandaag hier heen komt moest ze nog over nadenken. Want dan zou ze meegaan naar carnavalsfeest bij willem 2 stadion.
[..]
nacht van kielegat? Waar en wanneer ???
Maar vanavond naar Willem 2. Is groot jubileum feest. 55 jaar bestaan van Gorkese turken. Komen ook artiesten zoals Gebroeders Ko, Rene schuurman, Alex en nog wat onbekenden.
paar uur door de sneeuw gelopen, heerlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb geen zin om naar buiten te gaan vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |