Werk is altijd slecht (als er meer bijkomtquote:
Tis niet zo erg als het niet onnodig zou zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Werk is altijd slecht (als er meer bijkomt)
Das ook weer zoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Tis niet zo erg als het niet onnodig zou zijn
morgequote:
http://www.nu.nl/binnenla(...)uimd-wegens-gas.htmlquote:School ontruimd wegens gas
Uitgegeven: 8 januari 2010 11:11
Laatst gewijzigd: 8 januari 2010 11:44
TILBURG - In Tilburg is vrijdag een ROC-opleiding aan de Wildstraat ontruimd vanwege het vrijkomen van gas.
© NU.nlDat heeft de politie laten weten. Volgens een woordvoerster komt het gas van buitenaf en is vermoedelijk via de kruipruimte de school ingestroomd.
De brandweer is op zoek naar de lekkage. Het zou gaan om een lage concentratie van het gas.
De school is inmiddels volledig ontruimd en de leerlingen zijn naar een andere plek gebracht. Politie en brandweer bekijken of ook de bewoners van omringende appartementen hun woning moeten verlaten.
© ANP
dan heb je mijn weekend planning nog niet gezien .....quote:
Doe jezelfquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan heb je mijn weekend planning nog niet gezien .....
vanavond: zuipen
Eigen schuldquote:morgenavond: zuipen
Niet gaan dan als je al 2 avonden je kop van je romp hebt gezopen...quote:zondag middag: (misschien) zuipen
ja maar ....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Doe jezelf
[..]
Eigen schuld
[..]
Niet gaan dan als je al 2 avonden je kop van je romp hebt gezopen...
Luister naar opa *streng kijkt*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
Luister naar opa *streng kijkt*LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
gewoon nu al afsluitenquote:
Voor mij ook nog niet, morgen nog werken en dan zondag en maandag vrijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |