OMG nachtbraker...quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga dadelijk nog maar eens proberen om toch wat te slapen
naar omstandigheden lijkt me dat best redelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, toch misschien wel 4 uur geslapen vannacht
hallo allemaal
mogguh, slaap ze, zometeenquote:
Mogguhquote:
Symquote:
dat viel wel mee ben rond half 5 gaan slapenquote:
quote:
als het wil lukkenquote:
heb ik vandaag geen zinquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:48 schreef Ladylike het volgende:
je gaat weer lekker GF
weg voornemen om te multi-quoten?
Phquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:51 schreef Pheno het volgende:
Deze post zal wel weer ondergesneeuwd worden door het postbombardement van die gouden sneeuwvinger uit 1963, maar goed, blijkbaar is kwantiteit hier wat de klok slaat.
Wil de lamlul die mijn auto geramd heeft zich even melden dan kan het verzekeringswerk worden.
Nederlanders die niet eens verantwoording nemen
Sjowhanquote:
PHquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:51 schreef Pheno het volgende:
Deze post zal wel weer ondergesneeuwd worden door het postbombardement van die gouden sneeuwvinger uit 1963, maar goed, blijkbaar is kwantiteit hier wat de klok slaat.
Wil de lamlul die mijn auto geramd heeft zich even melden dan kan het verzekeringswerk worden.
MPG kan hier niet muckenquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt het ging traag
[..]
hij had mij nog verwacht
maar ik bleef wachten tot het slotje erop kwam![]()
had ik wel gepost dan had MPG waarschijnlijk gemuckt
Alleen bij GFquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:51 schreef Pheno het volgende:
Da's mooi klotequote:Wil de lamlul die mijn auto geramd heeft zich even melden dan kan het verzekeringswerk worden.
Pinguinquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:51 schreef Pheno het volgende:
hij is toch ook blauw?quote:
daar ben ik het dus helemaal mee eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |