Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, da's een mooie. Ik vind trouwens die hele close en profile van Lennon ook heel mooi.
Ja, we gaan het canvasdoek ophangen, het is 50x50 cm. We hebben nog maar weinig hangen, dus dat werd wel tijd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
Leuke koppies, Diaan! Gaan jullie de (het?) canvas in huis ophangen?
Hoe oud is Twan eigenlijk? (En komt hij nog op FOK! of is het nu afgelopen)
Leuk!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, we gaan het canvasdoek ophangen, het is 50x50 cm. We hebben nog maar weinig hangen, dus dat werd wel tijd.
Ik voel me vereerd dat ik twee antwoorden krijgquote:Twan wordt over 2 maanden 8 jaar. Ik denk dat hij voorlopig niet meer op Fok! komt, hij vond het leuk om de songteksten te posten tijdens de top2000, maar verder niet volgens mij. Hij is vanavond weer terug van zn vader en heeft het er niet meer over gehad.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, we gaan hem ophangen, we hebben nog bijna niets hangen... komt boven de bank, 50x50 cm.
Twan wordt over 2 maanden 8 jaar. Het is nu denk ik wel even afgelopen, hij vond het leuk om songteksten te posten tijdens de top2000. Hij is net vanavond weer terug van zn vader en heeft het er verder niet over gehad.
Welke serie was dat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
TT![]()
Ben ik alweer... ik ging naar een nieuwe serie kijken, maar het is al de tweede aflevering. Hoeft niet meer![]()
[..]
Leuk!
[..]
Ik voel me vereerd dat ik twee antwoorden krijg![]()
[..]
Zou best kunnen. Je kent haar ook van een langlopende serie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb haar volgens mij bij Woss gezien.
Peyton Place?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Je kent haar ook van een langlopende serie.
Je vergeet er eentjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
De enige kwaliteitsseries die ik volgde waren SFU en Dexter.
Nee, ongeveer zo recent als SFU. (Maar TP was natuurlijk ook een kwaliteitsserie.)quote:
Als je een serie volgt, ken je toch ook niet alle acteursnamen? (Of ben ik de enige die dat soort dingen nooit onthoudt?)quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Die serie heb ik nooit gevolgd dus daar kan ik haar niet van kennen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Die serie heb ik nooit gevolgd
Ze heeft vast nog wel meer gedaan, maar dit was de grootste hint. Waarschijnlijk weet Andy het wel.quote:dus daar kan ik haar niet van kennen.
Lang niet altijd, nee. Maar de namen van de hoofdrolspelers onthoud ik wel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:15 schreef broer het volgende:
Als je een serie volgt, ken je toch ook niet alle acteursnamen? (Of ben ik de enige die dat soort dingen nooit onthoudt?)
Soms onthoud ik de namen door de leader maar weet ik lang niet altijd welke naam bij welke acteur hoort.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:15 schreef broer het volgende:
[..]
Als je een serie volgt, ken je toch ook niet alle acteursnamen? (Of ben ik de enige die dat soort dingen nooit onthoudt?)
quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
Lang niet altijd, nee. Maar de namen van de hoofdrolspelers onthoud ik wel.
Bij mij blijft het alleen maar hangen als we het over heel erg lang lopende series hebben. En zelfs dan nog lang niet altijd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Soms onthoud ik de namen door de leader maar weet ik lang niet altijd welke naam bij welke acteur hoort.
Niemand van ons is dat. Laat dat je dus niet in de weg staan gewoon hier mee te posten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:22 schreef broer het volgende:
Eigenlijk ben ik ook helemaal niet geschikt voor dit spelletje.
Nou ja, we posten natuurlijk niet altijd acteurs. En de reeks is ook een flinterdunne dekmantel voor SC. Dat moet jou wel aansprekenquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:22 schreef broer het volgende:
Bij mij blijft het alleen maar hangen als we het over heel erg lang lopende series hebben. En zelfs dan nog lang niet altijd.
Eigenlijk ben ik ook helemaal niet geschikt voor dit spelletje.
Ik zou natuurlijk ook 'Scheer je weg, kutnewbie' kunnen posten. Daar heb ik goede ervaringen meequote:
Ja!quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien komt wyccie ook nog wel eens hier terug.
Dat is wel waar. Ik hou wel van zinloos keuvelen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ja, we posten natuurlijk niet altijd acteurs. En de reeks is ook een flinterdunne dekmantel voor SC. Dat moet jou wel aanspreken
Is wyccie weg? Waarom?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien komt wyccie ook nog wel eens hier terug.
Kreng!quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk ook 'Scheer je weg, kutnewbie' kunnen posten. Daar heb ik goede ervaringen mee
Carrière makenquote:
Keuvelen is nooit zinloosquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:31 schreef broer het volgende:
Dat is wel waar. Ik hou wel van zinloos keuvelen.
Ze heeft al een tijdje niet gepost. Ze werkt tegenwoordig.quote:Is wyccie weg? Waarom?
Ik las ergens op het forum dat jij beroemd bent.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:35 schreef broer het volgende:
Werken, carrière... Jeumig! Waar gaat het heen met al die mensen die zomaar opeens volwassen worden.
Ja zeg, ben ik nou een muts of een kreng?quote:
Wereldberoemd in Nijmegen en omgevingquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik las ergens op het forum dat jij beroemd bent.
Wees maar blij. Ik was vast gaan samenspannen met Stali.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
Jij was toch degene die zich liet wegjagen
Nee, ik had gelezen dat hij een gevierd schrijver was.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wereldberoemd in Nijmegen en omgevingHij heeft zijn eigen site, wist je dat?
Ja, dat las ik ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik las ergens op het forum dat jij beroemd bent.
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind het een beetje flauw dat je dingen uit een andere reeks oprakelt, Scrutinizer. Als je daar een mening over hebt, moet je daar posten.
Ah, samenspanningen. Precies waar ik op zat te wachten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Wees maar blij. Ik was vast gaan samenspannen met Stali.
Vandaag nog even niet. Ik ga zo slapen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:43 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, samenspanningen. Precies waar ik op zat te wachten.
Nou, voor mij ook niet. Ik vind het wel mooi geweest.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Vandaag nog even niet. Ik ga zo slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |