Ja dat heb ik wel gehad. Maar ik heb volgens mij niet mijn eindnota opgestuurd. Nou misschien dan toch wel. Ik weet htet echt niet meer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:31 schreef Troel het volgende:
Ik heb de definitieve berekening al een tijd geleden gehad
(en we kregen nog geld toe)
Ik ook niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:43 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan me niet herrinneren dat ik facturen heb moeten opsturen.
Ik heb ze ook op moeten sturen..quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik wist niet dat dit moest.
Hier heb ik dat niet hoeven doen? Of zou Catalpa dat al standaard doorgeven aan de belastingdienst?quote:
Het zou kunnen dat ik dat verzoek dus nog krijg omdat Julian pas vanaf augustus 2009 naar de opvang gaat.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:42 schreef beefcake het volgende:
Ik heb een keer een verzoek van de belastingdienst gekregen om facturen naar ze op te sturen. Maar volgens mij was dat in 2008, dus over het jaar 2007. Ik heb eerlijk gezegd geen idee of ik daar al uitsluitsel over gekregen heb, we krijgen zoveel van die brieven van ze. Ik kijk er even naar of ik iets moet betalen en anders worden ze gearchiveerd.
Geen idee, wat is Catalpa?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier heb ik dat niet hoeven doen? Of zou Catalpa dat al standaard doorgeven aan de belastingdienst?
Een gigagroot concern met weet ik hoeveel kinderdagverblijven en dergelijke wat door heel Nederland zitquote:
Ah, ok. Da's duidelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 03:01 schreef Nizno het volgende:
even inbreken in OUD zonder dat ik ouder ben...
Wat betreft opsturen van facturen van de KO of BSO, dit hoeft alleen een selectie van de mensen op basis van steekproef te doen. Dus geen zorgen voor de ouders die geen facturen hebben hoeven opsturen. Dan zitten jullie gewoon niet in die steekproef.
En verder... het klopt; qua kinderopvangtoeslag (of eigenlijk alle toeslagen) is de BD erg traag... Jammer genoeg.
op de achterkant van de definitieve en op de achterkant van de voorlopige staat het aantal uren en het toetsingsinkomen. Moet je die even vergelijken. (ow en vergeet het uurtarief niet te controleren)quote:foto Op vrijdag 5 februari 2010 11:46 schreef Stiemie het volgende:
Nou ja ik vind 274 euro terugbetalen best veel als je gewoon aangifte gedaan hebt op basis van je belastingaangifte van het jaar daarvoor en er qua salaris/werkgever niet echt iets verandert isDat vind ik toch meer dan een kleine wijziging...
Dan zit je ieder jaar blijkbaar in de poule die er uit gepikt wordt. Vraag me niet waarom, want de BD heeft weinig logica.quote:foto Op vrijdag 5 februari 2010 09:44 schreef Stiemie het volgende:
Ik moet nu al sinds 2007 elk jaar alle facturen van de kinderopvang opsturenPikken ze me er dan toevallig elk jaar uit? Of eenmalig en moet je dan voortaan elk jaar opsturen?
opes ik had jou berichtje niet gelezenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:46 schreef Stiemie het volgende:
Nou ja ik vind 274 euro terugbetalen best veel als je gewoon aangifte gedaan hebt op basis van je belastingaangifte van het jaar daarvoor en er qua salaris/werkgever niet echt iets verandert isDat vind ik toch meer dan een kleine wijziging...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop