Voor dat ene dat je zei?? Ik moest vorig jaar gewoon naar de huisarts, maar ik heb helemaal niet verteld aan je wat ik vorig jaar had dus dan is dat lastig uitleggen hahaquote:
Jaa daarvoor jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voor dat ene dat je zei?? Ik moest vorig jaar gewoon naar de huisarts, maar ik heb helemaal niet verteld aan je wat ik vorig jaar had dus dan is dat lastig uitleggen haha
OH NOEZZ tandartsquote:
Gaatje?quote:
Truste Lonkerquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:21 schreef Lonker het volgende:
Nou.. ik ga naar bed...........
Doei favo users
ZIENquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:23 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb een foto van Paul
Voor ¤10 post ik hem hier.
10euro?? je gunt heel fok zijn lolletje niet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:23 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb een foto van Paul
Voor ¤10 post ik hem hier.
Ja maar die staat op prive nuquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:27 schreef CaptainCookie het volgende:
Het kwam namelijk zo, Paul stond ineens in mijn 'Misschien ken je deze wel!' lijstje op Hyves. Of in ieder geval, er stond een Paul en dat icm. de username dacht ik wel dat hij dat was. Terwijl ik heul geen FOK!kers op mijn Hyves heb.
En toen ik die link naar Paul stuurde zei hij dat dit inderdaad zijn echte Hyves was.
Hij staat onder mijn ctrl+vquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar die staat op prive nu
Heb ook al gekeken namelijk
Nee, dit was zijn privé-Hyvequote:Op woensdag 6 januari 2010 01:28 schreef Lonker het volgende:
geef nou
..........je bedoeld niet de ene met 1000 vrienden mag ik hopen he
dit dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:28 schreef Pixie. het volgende:
nou laat zien dan
dan hebben we een primeur
EN WIJ WAREN ERBIJ
dus kom op
Zelf Lonker blijft er voor op!
gast pm het danquote:
Inddquote:
opgeslagenquote:
uhh apartquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:35 schreef CaptainCookie het volgende:
En hoe was het nou, die ervaring?
schokkendquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:35 schreef CaptainCookie het volgende:
En hoe was het nou, die ervaring?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:36 schreef Pixie. het volgende:
Ja Pm t ff naar mij dan
ik heb het gemist
Je hebt mijn wereld verkankerdquote:
Je bent toch zijn neefje?quote:
zoooooo tegelijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:41 schreef blckbb het volgende:
Hij is mn oom maar ik heb zn gezicht nooit gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |