Ik bespaar sowieso 2euro per tankbeurt (en spaar voor handdoeken enzo...) vergeleken met waar ik voorheen naartoe ging en zo'n 4 euro op de adviesprijs.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:37 schreef xaban06 het volgende:
Damn, wat maakt die paar cent nou uit?
Lekker boeiend dat je per tankbeurt 1 euro meer moet betalen?
Ik kom minimaal 2x per maand in Belgie, ik tank _altijd_ in NL.
Ik kom nog steeds minimaal 2x in de maand in Belgie, dus besparen kan ik nog steeds.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik bespaar sowieso 2euro per tankbeurt (en spaar voor handdoeken enzo...) vergeleken met waar ik voorheen naartoe ging en zo'n 4 euro op de adviesprijs.
Dat is 5 - 10 euro per week. Is toch 250 - 500 euro op jaarbasis. Lijkt me de 'moeite' waard.
Stom van je trouwens, je had zonder moeite geld kunnen besparen.
Dat kan ik begrijpen. Ik hoef het niet echt te plannen, kom es dagelijks nl 2x bijna langs. Moet alleen even de snelweg af, kost me 6 minuten extra in totaal.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik kom nog steeds minimaal 2x in de maand in Belgie, dus besparen kan ik nog steeds.
In NL betaal ik per liter 1,05. In BE is het ongeveer 0.98. Verschil is 7 cent per liter, volle tank is 63L x 7 cent = EUR 4.41. Maar dan moet mijn tank dus ook leeg zijn als ik tank.
Dus hooguit 2x EUR 4,- in de maand. Dat is 80-90 in het jaar.
Om dus 80-90 euro te besparen moet mijn tank echt leeg zijn wanneer ik tank, ik ga dat niet allemaal lopen timen.
Als je een uurloon rekent van 40 euro, is de 4 euro die je met omrijden bespaart, al weer teniet gedaanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:18 schreef leolinedance het volgende:
Dat kan ik begrijpen. Ik hoef het niet echt te plannen, kom es dagelijks nl 2x bijna langs. Moet alleen even de snelweg af, kost me 6 minuten extra in totaal.
Ik zou geen uurloon hebben gekregen. Als ik nou iedere dag een uur minder slaap verdien ik ook geen 40 euro.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:27 schreef r_one het volgende:
[..]
Als je een uurloon rekent van 40 euro, is de 4 euro die je met omrijden bespaart, al weer teniet gedaan
Ik dacht dan ook eerder aan 40 euro "bruto", wat een dienstverlener een klant in rekening brengt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:06 schreef leolinedance het volgende:
Ik zou geen uurloon hebben gekregen. Als ik nou iedere dag een uur minder slaap verdien ik ook geen 40 euro.
Wel erg veel trouwens, 40 euro netto per uur verdienen!
Maar je vergeet dat TS (althans de moeder er van) een grote multinational in de zorgsector bezit, dus dat uurloon zal wel fors hoger liggenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:37 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik dacht dan ook eerder aan 40 euro "bruto", wat een dienstverlener een klant in rekening brengt.
Al met al zal dat er een beetje van af hangen of ze al een accountant hebben gevonden met kennis van internationale belastingen en split salary. Dat zal aardig schelen. Ik vraag me dan ook af hoe, en dan noem ik maar een willekeurig kantoor, een BDO hierover denkt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:43 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Maar je vergeet dat TS (althans de moeder er van) een grote multinational in de zorgsector bezit, dus dat uurloon zal wel fors hoger liggen
Ik denk dat BDO niet groot genoeg is om in deze zaak een degelijk advies te geven. Je zit dan al gauw bij de grote 4.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Al met al zal dat er een beetje van af hangen of ze al een accountant hebben gevonden met kennis van internationale belastingen en split salary. Dat zal aardig schelen. Ik vraag me dan ook af hoe, en dan noem ik maar een willekeurig kantoor, een BDO hierover denkt.
Ik heb niks met moeders van TS'en.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:43 schreef JumpingJacky het volgende:
Maar je vergeet dat TS (althans de moeder er van) een grote multinational in de zorgsector bezit, dus dat uurloon zal wel fors hoger liggen
Vergeet TS zelf nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik heb niks met moeders van TS'en.
Zusjesdaarentegen ...
Die was toch én mannelijk én minderjarig?quote:
Ja maar...ja maar....volgens MaW ben jij een meisjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Die was toch én mannelijk én minderjarig?
Big nono
JJ doet zich in ieder geval niet groter voor dan ze is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:43 schreef s3wage het volgende:
Als je tekort komt in bepaalde behoeften dan help Jumping jacky je wel zwart voor minder dan 40 euro per uur![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:02 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik moest aan TS denken![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |