Op tijd remmen; voor je het weet, ben je Wehl al weer uit.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:11 schreef s3wage het volgende:
Nee Wehl zelf nog nooit geweest !maar dat zal wel lukken idd dan !
En toch twijfel ik daaraan....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:11 schreef s3wage het volgende:
Nee Wehl zelf nog nooit geweest !maar dat zal wel lukken idd dan !
Bij twijfel niet inhalen. Voor je het weet rij je om Wehl heen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:28 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
En toch twijfel ik daaraan....
Ik mag dat, want ik heb een "zieke persoonlijkhijd "quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:36 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Bij twijfel niet inhalen. Voor je het weet rij je om Wehl heen.
Inhalen of omheenrijden?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:40 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik mag dat, want ik heb een "zieke persoonlijkhijd "
Nee, twijfelenquote:
Een "zieke persoonlijkhijd" heeft toch geen reden om te tweifelen?quote:
Is het een Shell of Esso?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:47 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik heb die pomp gevonden trouwens, die staat op de Billigstraat.
Ik tweijfel aan alles, spelling, typefouten, incorrect nederlands, gramatika en of ik met mijn ziekte wel de ziektewet in kan, die we vorig eeuw hadden. Want toen was ik al ziek, dus ik wil een uitkering met terugwerkende kracht tot voor de beindiging van de oude ziektewet,....misschien....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:50 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Een "zieke persoonlijkhijd" heeft toch geen reden om te tweifelen?
Moet daar geen "Wasser" voor?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:47 schreef JumpingJacky het volgende:
nice! 49.9 vandaagquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:47 schreef JumpingJacky het volgende:
Wasserpomp?quote:
Wasserbillig!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:57 schreef JumpingJacky het volgende:
Wasserpomp?
Ik zweifelquote:
Uiteraard. En het kan nog sneller: gas erbij!!quote:
ARAL en Lux-oil in Wehl,...?quote:
Neuh, in Wehl zit een Shell en een witte pomp, geloof ik. En da's op zich al veel met nog geen 7000 inwoners.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |