Geen idee. Ik diesel.quote:
Nou vooruit, ziek als ik ben volgens jou, hierbij de site http://benzinpreis.de/quote:
Waarschijnlijk komt nu de vraag hoe de bijtelling uit te rekenen met een auto op buitenlands kenteken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:08 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nou vooruit, ziek als ik ben volgens jou, hierbij de site http://benzinpreis.de/
Groetjes aan mams he?
Dan maak ik hem liever nog ingewikkelder met een salary-splitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:09 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt nu de vraag hoe de bijtelling uit te rekenen met een auto op buitenlands kenteken.
En of het nog verschil maakt of je op LPG of benzine rijdt.
En waar mogelijk de 30%-regeling.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:16 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dan maak ik hem liever nog ingewikkelder met een salary-split
Moet kunnen met dat internationale zorgbedrijf van mams, toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:20 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
En waar mogelijk de 30%-regeling.
Ik neem aan dat één van de kantoren van de BIG4 dat kan regelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:22 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Moet kunnen met dat internationale zorgbedrijf van mams, toch?
<<<< en de vrouwen rondborstigerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:19 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
In Duitsland zijn o.a. de schnitzels goedkoper.
Niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:07 schreef s3wage het volgende:
We zijn toch niet allemaal even slim?
Maar zijn ze ook goedkoper? Want dat is de vraag van TS. Wat is goedkoper in Duitsland, zodat zijn prijsvoordeel nog groter wordt als hij daar naar toe rijdt.quote:
Ik weet niet wat "ze" tegenwoordig in Nederland kosten? Nog niet echt een vergelijkend warenonderzoek kunnen vinden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:27 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Maar zijn ze ook goedkoper? Want dat is de vraag van TS. Wat is goedkoper in Duitsland, zodat zijn prijsvoordeel nog groter wordt als hij daar naar toe rijdt.
En dat lukt wel in Nederland?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:22 schreef s3wage het volgende:
Vrouwen ga ik niet voor naar het buitenland ik vind het ook prettig als ze vrijwillig met mij iets aanvangenen niet moet omkopen zeg maar..
Informatie over de salary split vind je hier en heel veel informatie over de 30% regeling vind je hierquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:22 schreef s3wage het volgende:
Maar wat is dat dan Jumping Jacky dat split salary en 30% regeling waar jij en ManatWork het over hadden ?
Dus je kent de prijzen van vroeger wel? Dan laat je daar toch de jaarlijkse inflatie op los? En afhankelijk van de ouderdom van jouw informatie nog een opslag van 50% vanwege de euroconversieoplichtingstruc.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:37 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik weet niet wat "ze" tegenwoordig in Nederland kosten?
De Nederlandse inflatie of de Duitse inflatie?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:57 schreef JumpingJacky het volgende:
Dus je kent de prijzen van vroeger wel? Dan laat je daar toch de jaarlijkse inflatie op los? En afhankelijk van de ouderdom van jouw informatie nog een opslag van 50% vanwege de euroconversieoplichtingstruc.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:33 schreef MaddoxX het volgende:
29 cent kost lpg in belgie
is wel wat meer goedkoper als 9 cent hoorin nederland is de prijs overal zo'n beetje gelijk..
De goedkoopste natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:08 schreef r_one het volgende:
[..]
De Nederlandse inflatie of de Duitse inflatie?
Daar staat het niet, wijsneus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Is google nu alweer stuk?
Ik ook zoiets, maar dan met dieselquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
Ik tank LPG voor 23,1 cent onder de Nederlandse adviesprijs.
En ja, dat is de goedkoopste pomp van Nederland![]()
Toch wel, cowboyquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar staat het niet, wijsneus.
Dan kom ik uit zo rond de 37 euro 95 exclusief BTW en exclusief MwStquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |