Shirley gebruikt beide. Zowel gepoederd als ongepoederd. Maat M tot en met L als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb ook een vraagje:
Ik had begrepen dat DTH ook latex handschoenen op het verlanglijstje heeft staan, hebben ze ook aangegeven of ze de gepoederde dan wel de ongepoederde variant willen* , en welke maten ze blieven?
* Wellicht kan één van de vaste dierenartsklanten hier zich anders herinneren welke variant in een DA praktijk gebruikt wordt, ik neem aan dat dat dezelfde zijn.
Ik had het idd echt heel erg. Bij mij brak het zweet al uit als er geopperd werd dat ik ergens naartoe moest rijden. Daar kwam ik dus ook altijd onderuitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wouw, knap hoor!![]()
![]()
Jij had het nog erger dan ik het heb, ik kan dus wel korte stukjes, alleen de snelweg durf ik niet aan. Oh en in Amsterdam rijdendruk! Daar woon ik, dus dat is best onhandig.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:10 schreef Goodbye het volgende:
Avond
B&HSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker pitamientjes nemen, warm badderen en vroeg onder de wol.
Dan ben je morgen vast weer zo fruitig als Lush!![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, ik heb echt wel zin in een meet met jullie!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen sorry zeggen, vrijheid blijheid!
En dan kom je gewoon op de volgende ultiem leuke meet!
Zullen we vast een lij..... mwah, ik wacht nog wel even
Re vindt het ook leuk gelukkigquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:10 schreef P.F het volgende:
Ik vind het nog wel doodeng om bij de Munt of zo te rijden (Amsterdam) maar ik vind het ook al eng om daar te fietsenDan weet ik de weg al niet en kan je echt nooit oversteken etc.
Snelweg vind ik wel heel makkelijkGek!!
Snelweg is een eitje, heerlijk ontspannend.quote:
Volgens mij is alles goed, als het maar latex handschoenen zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:10 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb ook een vraagje:
Ik had begrepen dat DTH ook latex handschoenen op het verlanglijstje heeft staan, hebben ze ook aangegeven of ze de gepoederde dan wel de ongepoederde variant willen* , en welke maten ze blieven?
* Wellicht kan één van de vaste dierenartsklanten hier zich anders herinneren welke variant in een DA praktijk gebruikt wordt, ik neem aan dat dat dezelfde zijn.
Ik ben al in bad geweest, had vriendjelief klaargemaaktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
B&H
Lekker pitamientjes nemen, warm badderen en vroeg onder de wol.
Dan ben je morgen vast weer zo fruitig als Lush!![]()
That's the spirit!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:11 schreef Ynske het volgende:
als ik geen vertrouwen erin heb met t gladde weer kruip ik sinds t ongeluk de auto niet meer in. maar nu gewoon gedaan en dan heb ik weer zoiets van waar heb je je druk om gemaakt
maar goed, als je onzeker bent vind ik, dan kan ik beter niet achter t stuur kruipen.
morgen bekijk ik de wegensituatie wel in Utrecht.
verder bleekselderie vind ik niet lekker....
morgen de foto's opleveren van t bejaardentehuis hieren zometeen nog ff verder met haken
Dat laatste ben ik wel een beetje met je eens. Maar je kunt mensen niet dwingen om je leuk te vinden. Gewoon zo door blijven posten, het gaat al stukken beter, dan komt het vast allemaal goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:10 schreef kitao het volgende:
[..]
dat is zo , maar ik heb ook goeie en slechte dagen en bovendien is het nu dezelfde tijd voor mij als voor jullie om 2 uur s'nachts en ik merk niet alleen dat er genegeerd wordt ; het is een regelmatige oproep van verschillende users om maar te negeren en dat lijkt me echt niet nodig.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon eens in de OP kijken, dan had je het meestal al geweten
Ooohquote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 20:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik had het idd echt heel erg. Bij mij brak het zweet al uit als er geopperd werd dat ik ergens naartoe moest rijden. Daar kwam ik dus ook altijd onderuit. Ik heb zelfs vorige winter Robin naar het KDV gebracht op de fiets (en dat was een half uur fietsen
) om maar niet auto te hoeven rijden
![]()
Iedereen bedankt voor de complimenten![]()
Dat dacht ik ook ja!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij is alles goed, als het maar latex handschoenen zijn
Daar staat iig het linkje in, als we niet zo fanatiek geweest zijn die er ook al uit te mikken dan tenminstequote:
Nee, sorry! Dat had ik al gepost in Elies d'r handdoeken topic vanavond maar dat had je nog niet gezienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:14 schreef Bamba het volgende:
En dekbedovertrekken? Gebruiken ze die ook bij DTH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |