quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:01 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb haar alles verteld, en ze gaf me nog een kans.
Waarom moet je die zak Haribo en de nieuwste CD van Ch!pz nou achterwege laten? Hoef je je heus niet voor te schamen om haar mee over te halen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:01 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb haar alles verteld, en ze gaf me nog een kans.
Ik denk dat het uiteindelijk de "Alsjeblieft :$" was die het hem deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat woord heb ik geen een keer gebruikt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk de "Alsjeblieft :$" was die het hem deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:19 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, dat woord heb ik geen een keer gebruikt.Dump haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik zou een partijtje gaan liegen hier nu, dat staat je goed.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:19 schreef AdvancedPower het volgende:
Nee, dat woord heb ik geen een keer gebruikt.
ja dan komt er nog een topic zekerquote:
Ik ook, TS vindt straks iemand van 11 en dan is het gedaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:29 schreef Garisson72 het volgende:
Toch denk ik dat het uitstel van executie is.
En er dan vandoor gaan met haar 5 jaar jongere zusjequote:Op woensdag 6 januari 2010 17:27 schreef IkBenOzan het volgende:
Nu moet jij haar dumpen. Dan ben je pas een echte baas
Normaal gezien wel ja maar aangezien zijn vriendin 12 is en hij 15 dan werkt een lolly ook gewoonquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Normaal gezien wel ja maar aangezien zijn vriendin 12 is en hij 15 dan werkt een lolly ook gewoon
Ondanks dat je faalt vind ik je wel fucking grappigquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Vieze klootzak dat jij bent, Apebeer. Ik heb je trouwens verwijderd van MSN.
Oh: slotje.![]()
Alleen daarom?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hij heeft vast al een kelderbox gehuurdquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:19 schreef Garisson72 het volgende:
Ga je nog wel toestaan dat ze met haar vriendinnen praat eigenlijk? Want die gaan het haar allemaal weer uit haar hoofd proberen te praten natuurlijk hè, dat hoeft verder geen uitleg.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |