Ondanks dat je faalt vind ik je wel fucking grappigquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Vieze klootzak dat jij bent, Apebeer. Ik heb je trouwens verwijderd van MSN.
Oh: slotje.![]()
Alleen daarom?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hij heeft vast al een kelderbox gehuurdquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:19 schreef Garisson72 het volgende:
Ga je nog wel toestaan dat ze met haar vriendinnen praat eigenlijk? Want die gaan het haar allemaal weer uit haar hoofd proberen te praten natuurlijk hè, dat hoeft verder geen uitleg.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hij is 14, ik kan hem hebben ik sla hem kapot!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:45 schreef Garisson72 het volgende:!!!!
klacht: nét als ik weg moet, godverdomme.
edit: die heeft een enorme neus én een beugel en die verkiest zij boven jou!?!?
Haha fuck, dat is paulquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hij is 14, ik kan hem hebben ik sla hem kapot!
[ afbeelding ]
ja dat moet je wel aankunnen jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hij is 14, ik kan hem hebben ik sla hem kapot!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:25 schreef koemleit het volgende:
ik vermoed dat ze vanmiddag alleen gezegd heeft: "ik geef je nog een kans" om van je af te zijn.
Ik zou mezelf ook in de uitverkoop gooien als jij mijn 'vriendje' wasquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Die gozer jaagt dus op mijn vriendin.
Fijn he, fantaseren over jonge kinderen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zou mezelf ook in de uitverkoop gooien als jij mijn 'vriendje' was![]()
Jij hebt echt 0 eergevoel
Laatste keer dat ik zo naar 12-jarige meisjes keek was ik 12quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Fijn he, fantaseren over jonge kinderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |