quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:09 schreef summer29 het volgende:
[..]
geraden ook! Of wil je ook net als Solidaskrijgen?
F4F heeft 1 grote zaal met een deel cardioapparatuur en een deel krachtapparaten. In dezelfde zaal is een klein hoekje met gewichten voor de kleinere patser.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:20 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Flappekz , kan je mij wat meer vertellen over F4F ? Ik kan er geen wijs uit namelijk met die kleine foto's op de site. Is het een grote sportschool , heb je lange wachttijden voor een apparaat als je wil fitnessen ? Maw is het er druk of valt het mee?
En de subway is er dichtbij toch.
Misschien hebben ze de tandjes eruit getrokkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:20 schreef Conekiller het volgende:
[..]
zou het nog niet doen, beesten worden totaal gestrest, en ze kunnen allemaal bijten
F4F bij de Hornbach?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Mag mezelf morgen weer afbeulen bij de F4F...yay
Mooi , ik zag dat je je online kan inschrijven .. maar je kan het ook daar doen toch? . Ik ga er morgen heenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
F4F heeft 1 grote zaal met een deel cardioapparatuur en een deel krachtapparaten. In dezelfde zaal is een klein hoekje met gewichten voor de kleinere patser.
Naast deze grote zaal zijn er nog 2 zalen:
1 voor de groepslessen en 1 met nog veeeel meer gewichten e.d. voor de grotere patser.
Ik heb nog nooit echt hoeven wachten bij een cardio-apparaat, al zijn de crosstrainers wel vrij snel bezet allemaal. Fietsen zijn er meer dan genoeg, loopbanden zijn er ook voldoende.
De drukte valt mee, op de spits-uren na: 's avonds tussen half 7 en 9. Maar ook dan kun je genoeg doen. En dan is er natuurlijk genoeg te zien...
Trek je overigens niets aan van sommige figuren, omdat het zo goedkoop is lopen er wat eehhh.... verschillende soorten mensen
EDIT - De subway is inderdaad redelijk in de buurt![]()
Wij hebben ons ook gewoon daar ingeschreven inderdaadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:36 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Mooi , ik zag dat je je online kan inschrijven .. maar je kan het ook daar doen toch? . Ik ga er morgen heen
Hehe, nou ga ik me iedere keer weer afvragen of er mensen uit dit topic zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:47 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Iedere woensdag. En om de week op zaterdag.
Wees gerust , ik rijdt er morgen avond pas heenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, nou ga ik me iedere keer weer afvragen of er mensen uit dit topic zijn
Ik zou toch niet weten hoe jij er uit ziet (en alle anderen in dit topic trouwens ook niet.. )quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:50 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Wees gerust , ik rijdt er morgen avond pas heen. Dan schrijf ik mij alleen in en zal ik vrijdag op zijn vroegst gaan sporten...
Ik dacht eerder gewoon de Molukkers het linkerbeen , Marokkanen de rechter en trekken maar...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Okay ik lees net pas dat verhaal over die kat die ze hebben opgeblazen in Drenthe.![]()
![]()
![]()
Kunnen ze die molukkers en marokkanen uit Culumborg niet even leuk op jacht naar de dader sturen? M dan tot een pulpje slaan en daarna misschien vierendelen. Als het maar flink pijnlijk is.
Waarschijnlijk degene met de meeste kortademigheid , een rood hoofd en sproeten!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou toch niet weten hoe jij er uit zier (en alle anderen in dit topic trouwens ook niet.. )
Ik zal er eens op lettenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:52 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk degene met de meeste kortademigheid , een rood hoofd en sproeten!
Als bij mijn lieve poesje overkomt dan maakt Solidas dader af!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Okay ik lees net pas dat verhaal over die kat die ze hebben opgeblazen in Drenthe.![]()
![]()
![]()
Kunnen ze die molukkers en marokkanen uit Culumborg niet even leuk op jacht naar de dader sturen? M dan tot een pulpje slaan en daarna misschien vierendelen. Als het maar flink pijnlijk is.
een dode spin bijt idd niet meerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de tandjes eruit getrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |