Lijkt me goed. Ik zal me dan ook maar even voorstellen: ik ben dus Validquote:Op zondag 25 april 2010 16:34 schreef DeParo het volgende:
Valid +1
Om het iets interessanter te maken stel ik voor dat we deze ranglijst opnieuw proberen.
Per maand een nieuwe we lopen nu vast even vooruit als proef.
1 Valid
Inderdaadquote:Op maandag 26 april 2010 19:15 schreef Brouw-Meester het volgende:
het centraal comité opgericht in 1912 in Rusland? Leidde uiteindelijke tot de februari revolutie in 1917?
Denk niet dat het goed is...
Het zijn niet echt mensen met heel erg veel bekendheid in deze tijd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:16 schreef Brouw-Meester het volgende:
die met dat brilletje komt me zo alejezus bekend voor, daar gaat mn nachtrust....
Het schrift is volgens mij Georgisch (of Armeens), en de fotos zien eruit als einde 19e, begin 20e eeuw.quote:Op zondag 25 april 2010 23:23 schreef DeParo het volgende:
Ja, het is simpel, antwoord goed (mod bepaalt mag altijd hints en dergelijke geven)
puntje erbij![]()
.
Eigenlijk moet jij dit dan doen maar voor de goede orde haha.
DeParo +1
1 Valid
1 DeParo
----
Vraag:
[ afbeelding ]
1. Wie zijn dit (namen niet nodig).
2. Welke datum speelt dit zich af en waar.
3. Waar was dit de voorbode van en noem de gevolgen.
Zijn dit slachtoffers van de Armeense genocide?quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Inderdaad
sorry![]()
.
Dan maar een Tip.
Sommige landen willen de gebeurtenis met betrekking tot dit onderwerp niet erkennen.
Helemaal goed! ericr +1quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:58 schreef Ericr het volgende:
Marinus van der Lubbe
Rijksdagsbrand
kop er af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |