De laatste keer dat ik écht goed ziek was een jaar of 4,5 geleden heb ik denk ik wel een keer of 8 tijdens mijn slaap in m'n bed doorgesijpeldquote:
Lijkt me ook geen pretje, blij dat ik alleen, breek,kneus,scheur maar verder nooit ziek benquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik écht goed ziek was een jaar of 4,5 geleden heb ik denk ik wel een keer of 8 tijdens mijn slaap in m'n bed doorgesijpeld.
Dat was me de darminfectie wel, kleine 2 weken thuis moeten zitten
oh ja vergeet, verbrandenquote:
Dat was geen pretje nee, in die 2 weken leerde ik pas goed om 'gezondheid' te waarderenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:29 schreef Thrust het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen pretje, blij dat ik alleen, breek,kneus,scheur maar verder nooit ziek ben
Die zijn blind voor slotjes?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ik zag niet dak m dicht gegooid hadnadeel van mod zijn
Ik verlang ook wel weer naar een vaste ontlasting jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was geen pretje nee, in die 2 weken leerde ik pas goed om 'gezondheid' te waarderen
Ook vol met waterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:04 schreef Thrust het volgende:
Kip van de appie word ook steeds beroerder, zit vol met pezen enzo
Probeer een week in het ziekenhuis. Dan leer je je leven ineens erg waarderenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was geen pretje nee, in die 2 weken leerde ik pas goed om 'gezondheid' te waarderen
Ik geloof je meteen Missy!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Probeer een week in het ziekenhuis. Dan leer je je leven ineens erg waarderen
Wat een onzin, ik snap werkelijk niet hoe je op dat belachelijke idee komtquote:
Blijkbaar ben je niet begaafd genoeg om briljant van onzinnig te onderscheiden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:04 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een onzin, ik snap werkelijk niet hoe je op dat belachelijke idee komt!
Zojuist heb ik het tegendeel bewezen!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je niet begaafd genoeg om briljant van onzinnig te onderscheiden.
Alleen al van het voedsel krijg je al trauma'squote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Probeer een week in het ziekenhuis. Dan leer je je leven ineens erg waarderen
Het voedsel was prima.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:16 schreef Thrust het volgende:
[..]
Alleen al van het voedsel krijg je al trauma's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |