Notes zijn notities van mods over je postgedrag (positief en negatief) zodat FA's (bij een eventuele banaanvraag) een goed overzicht hebben van je postgedrag.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:53 schreef jo-ep het volgende:
notes? wat zijn dat? hoe zie je die? en hoe verdien je ze?
Aantekeningetjes van kutgedrag. Die zie je met een abbo, en je verdient ze door je kut te gedragen!quote:Op maandag 22 februari 2010 19:53 schreef jo-ep het volgende:
notes? wat zijn dat? hoe zie je die? en hoe verdien je ze?
Eentje voor een kutkick van een oud topic, eentje over een grappige opmerking over murp, en de rest is gewoon slowchat met een andere mod in mijn notes zelf!quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:28 schreef ToT het volgende:
Gaan we allemaal geen antwoord op geven!
Steun Danny, loos Ted!
Ik denk dat als je notes bekijken maar een euro zou kosten, er veel meer verdiend aan werd.quote:
Er zijn mensen die willen betalen voor een nickchange, maar daar geeft dan weer niemand een reactie opquote:Op maandag 22 februari 2010 20:28 schreef ToT het volgende:
Gaan we allemaal geen antwoord op geven!
Steun Danny, loos Ted!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, hij is heerlijk hoor! Die 4,50 zou ik er wel voor over hebben!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:52 schreef a.stegeman het volgende:
Ik wil mijn note zien maar geen zin om 4,50 te betalen.. wie moet ik pijpen ?
Linkje?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:09 schreef RitseB het volgende:
Die usernotes van wouterb, What the fuck
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:09 schreef RitseB het volgende:
Die usernotes van wouterb, What the fuck
Als je dat koopt hè, is dat maar voor een bepaalde tijd notes inzien of voor aaaaaaaaaaaaltijd?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:56 schreef SuperwormJim het volgende:
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Door mij te zijnquote:Op maandag 22 februari 2010 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
Met wat krijg je dan een positieve note? Een voorbeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |