jij hoeft zeker niet te betalen om te zien van wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:41 schreef Muchachooo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:45 schreef onderjas het volgende:
[..]weet ik, maar het is toch een beetje oud aan het wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
Klopt, normaal doe ik het ff met tinyurl maar had er ff geen zin in en hij zou het toch niet door hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:58 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
weet ik, maar het is toch een beetje oud aan het worden
die heb ik al gehad zelfs daar kom ik mee wegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
>200 notes binnen 12 maanden = permban.
Me2quote:
ik heb er wel 1tje bij gehad van 44 na 45quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:45 schreef 3keernix het volgende:
Gister nacht lang doorgebaggert met Donthate en nog steeds 27
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |