Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Grappenmaker
hier ben ikquote:
sometimes a hammer ís the answer !quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Markooo hef problemen met zien computer
Denk het.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Volgeblaft?
Feestje bij Markoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:49 schreef Samzz het volgende:
Wat is er zaterdag dan?
Hee Selma, jij bent er zaterdag ook of niet?quote:
Zit je met mij in 1 autoquote:
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:50 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hee Selma, jij bent er zaterdag ook of niet?
JIj gaat ook wel of niet? ik haal je wel op!quote:
Jup!quote:
Ga maar vast op de wasmachine zitten, ik kom zoquote:
ik wel, puur voor de special effectsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die film hoef ik dus niet meer te zien.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga maar vast op de wasmachine zitten, ik kom zo
Ik wilde 'm sowieso niet zien hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:00 schreef haakon het volgende:
[..]
ik wel, puur voor de special effects
Lekker vozenquote:
Welke versie heb je dan gezien? 3D?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:11 schreef ReMcOrE het volgende:
Avatar vond ik een prima film, het geld 100% waard
quote:
nope!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
JIj gaat ook wel of niet? ik haal je wel op!
aaaa, San komt ook!, en Ratel en haar dochter! en nog veul meer!quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:20 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Welke versie heb je dan gezien? 3D?
BTW:Mensen
Hey Selmaquote:
Oke, hmm eens kijken waneer ik tijd hebquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb de gewone versie gezien en denk dat hij in 3D te 'druk' wordt om te kijken, want overal op het scherm gebeurd wat...
ik was hetzelfde van planquote:
Hoe is het nu?quote:
Wie danquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja! Gefeliciteerd Marko!
Een nerdige manager van jullie van 2 jaar terug werkt nu bij ons.
Goedemorgen en sterktequote:Op woensdag 6 januari 2010 07:47 schreef Samzz het volgende:
En nu zit ik in de trein, naast een hele dikke vrouw, die me tegen de muur plet
Volgensmij word dit een baal-dag.
Jij ook een goedemorgenquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Agim (als je dat zo schrijft)
Dirty house?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:33 schreef jjstyle333 het volgende:
Goedenmorgen allemaal.
En natuurlijk gefeliciteerd jarige jop.
kaartjes voor dirty house zijn binnen
Cool, ik wens je alvast heel veel dansplezier.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:55 schreef jjstyle333 het volgende:
Jup.
Dance feest in Go Planet Enschede op 30 januari.
Vanaf januari 2010 gaat het pas echt los in het vernieuwde Go Planet! Onder de naam COLOSSEUM gaan we een zeer muzikaal 2010 tegemoet, let op onze woorden! In de vernieuwde MUSIC CLUB zullen we regelmatig kwalitatief hoogstaaande dansfeesten organiseren. We trappen in 2010 af met gelijk een topfeest: DIRTY HOUSE; het splinternieuwe conceptfeest van mr. dirty house himself: VATO GONZALEZ, die al zijn muzikale vrienden heeft uitgenodigd om een avond lang 'back to back' de beste house voor jullie te regelen, in één denderende spetterende muzikale cocktail!
\m/quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:00 schreef haakon het volgende:
Justin de PaFiPo-koning
Jimmy Page jongeuhquote:
Oh, dacht dat je het over het plaatje hadquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zal best, maar het is zo'n dom iets.
Dumpert zuigt zonder een ad blocker, advertentie voor een filmpje, hoe slechtquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:41 schreef haakon het volgende:
Justin kijk deze !
http://www.dumpert.nl/med(...)/gruntcoq_zegt_.html
geniaal
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:41 schreef haakon het volgende:
Justin kijk deze !
http://www.dumpert.nl/med(...)/gruntcoq_zegt_.html
geniaal
Ik heb heel veel zin om met jou te knuffelen, weet je dat?quote:
Ben je daar niet blij mee dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:37 schreef haakon het volgende:
ik ga naar huis, leraar komt niet opdagen ...
als je al een kwartier wacht niet neequote:Op woensdag 6 januari 2010 12:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ben je daar niet blij mee dan?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:
klaar met alles uitpakken en inrichten![]()
Omdat ik dikke tieten heb?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb heel veel zin om met jou te knuffelen, weet je dat?
En omdat ik jou lief vindquote:
Ja, ik snap mquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik snap mKlein+blond+dikke tieten = lief?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Avond.
Succes ermee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ben aan het rondkijken voor nieuwe motorlaarzen!
Denk het wel. Ik moet alleen nog even de auto zien te regelen.quote:
Leukquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik moet alleen nog even de auto zien te regelen.
Waar woon jij?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik moet alleen nog even de auto zien te regelen.
Kun je anders naar San komen? die haal ik op!quote:
We wonen inderdaad nogal uit elkaar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Kun je anders naar San komen? die haal ik op!
Dat heb je vaker gedaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We wonen inderdaad nogal uit elkaar.
Ik ga niet naar Glanerbrug fietsen
Hmm oké!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We wonen inderdaad nogal uit elkaar.
Ik ga niet naar Glanerbrug fietsen
Geen idee, maar gefeliciteerd vanaf deze kantquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waar is de jarige eigenlijk?
Hij staat eropquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:47 schreef haakon het volgende:
het geet hier spoken
breek de tent moar af
\m/
Komt wel goed schatjequote:
Met de NS nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje![]()
Met de motor kom je overal!
Motor rijden in de sneeuw?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Met de motor kom je overal!
quote:
Hmm, als ik iets voor je kan doen hoor ik het he?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet
Voor me rijden zaterdag zodat ik lekker kan zuipen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, als ik iets voor je kan doen hoor ik het he?
Ik heb geen rijbewijs, maar okquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor me rijden zaterdag zodat ik lekker kan zuipen?
Oja, jammerquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs, maar ok
Hehehehequote:Op woensdag 6 januari 2010 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, jammer
Nou, dan haal ik het daarna in Atak wel in
Jij vat emquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik snap mKlein+blond+dikke tieten = lief?
Nog even en het is zaterdagquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
I'm bored.
Doe mij maar eerst vrijdagquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog even en het is zaterdag
quote:
QFTquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Eindelijk een paar uur fatsoenlijk geslapen
Sterktequote:Op donderdag 7 januari 2010 07:54 schreef Redbaron het volgende:
goeiemoggel,
zo naar de tandarts voor iig controle, gebit schoonmaken enzo
Oei wat kijk je boos.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Morguh.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:29 schreef jjstyle333 het volgende:
goedenmorgen
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:58 schreef Redbaron het volgende:
alweer terug vd tandarts, geen gaatjes maar wel ff schoonmaken. Verder zag het er zeer goed uit
Jup, waarschiujnlijk dan wel een gaatje. Hij heeft ff foto's gemaakt en er was 1 slechter puntje.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Op naar het volgend half jaar?
Maar je hebt wel weer een mooi gezond gebit.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jup, waarschiujnlijk dan wel een gaatje. Hij heeft ff foto's gemaakt en er was 1 slechter puntje.
Maar voor vandaag zijn we blij, alleen die smerige zoutsmaak om je mond heen
Uhm nee dat gaat helaas niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Over 2 weken dus party bij jjstyle
Het was ook meer grapje dan serieusquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:05 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Uhm nee dat gaat helaas niet.
Zit op me geboortedag hele dag in Zwolle en moet s'avonds trainen.
Ik vier me verjaardag pas op de 30ste. Ga namelijk die avond ook naar Dirty House daar me verjaardag verder vieren :p
Wij zorgen wel voor een dirty house als je het feest gewoon thuishoudt!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:05 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Uhm nee dat gaat helaas niet.
Zit op me geboortedag hele dag in Zwolle en moet s'avonds trainen.
Ik vier me verjaardag pas op de 30ste. Ga namelijk die avond ook naar Dirty House daar me verjaardag verder vieren :p
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:07 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wij zorgen wel voor een dirty house als je het feest gewoon thuishoudt!
Ooh, daar helpen we wel mee. Heb de ideale oplossing:quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:14 schreef jjstyle333 het volgende:
haha zal best, maar kan ik al die teringzooi opruimen. Nee bedankt
Ehhh, goeie metal downloaden/luisteren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eens zien wat ik vandaag zoal kan/ga doen...
- kamer schoonmaken
- vogelkooien schoonmaken
- fles goldstrike halen voor zaterdag
- ?
Dat is dagelijks werkquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ehhh, goeie metal downloaden/luisteren.
Goldstrikequote:Op donderdag 7 januari 2010 11:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Markooo, hej wel shotglaasjes? Anders schiet dat niet op met de goldstrike, tenzij iedereen een gewoon glas wil (maar dan brandt je wel je keel compleet verrot)
dat plaatje doet me denken aan een voorstukje van Mythbusters wat je soms tijdens de reclame op Discovery Channel ziet: "When in doubt; C4"quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, daar helpen we wel mee. Heb de ideale oplossing:
[ afbeelding ]
Nope heb ik niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Markooo, hej wel shotglaasjes? Anders schiet dat niet op met de goldstrike, tenzij iedereen een gewoon glas wil (maar dan brandt je wel je keel compleet verrot)
Neenee, jij moet er zaterdag bij zijn!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:33 schreef Redbaron het volgende:
damn net een bezoekje gebracht aan het altijd mooie enschede, hoorde ik dat ik vandaag naar italie had kunnen rijden als ik gewoon bereikbaar was geweest![]()
Nu als troost misschien een koppelritje waardoor ik er zaterdag misschien niet bij kan zijn
bij Markoquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:45 schreef jjstyle333 het volgende:
zaterdag?
waar is die meet eigenlijk?
Meet ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:45 schreef jjstyle333 het volgende:
zaterdag?
waar is die meet eigenlijk?
Tsjah als ze mij bellen voor een koppelrit gaat dat voor, daarmee verdien ik mn centen, en als ik beetje op tijd weg kan ben ik zaterdag eind vd middag er waarschijnlijk wel weer..quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neenee, jij moet er zaterdag bij zijn!
Bij jou thuisquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Almelo, bij mij thuis.![]()
Mocht je komen, laat me het ff weten...
Mooie huiskamer volquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
San, Selma, dochter van selma, nathalie,
Justin, David, Machiel, Sander, Bas.
Geen rulertjequote:Op donderdag 7 januari 2010 11:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
San, Selma, dochter van selma, nathalie,
Justin, David, Machiel, Sander, Bas.
Je mag wel komenquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
Nee hoor ben niet uitgenodigd dus kom sowieso niet
Nog niet bijgekomen van 2009 denk ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:49 schreef ReMcOrE het volgende:
gaat toch wel erg langzaam met de topics in 2010
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |