Hij heeft dat niet tegen me gezegd, door zijn 2 opmerkingen;quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:15 schreef nokwanda het volgende:
@MI-tje... die DA van je!![]()
![]()
![]()
![]()
Had je niet heel erg de neiging om te zeggen: waaat?! Geen trommelvlies door de zalf? En wie raadde me die zalf aan?
dat moet je met een korreltje zout nemen , meer hebben ze ook niet meer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
Strooizout is bijna overal op
En de vorst is nog lang niet over. Dus de gemeentes hebben ook geen strooizout meer.
Wat een faaaaaaaaaaalend inkoopbeleid zeg
Oh, je editte het al, ik snapte al niet wat je wilde draaien aan een topicquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:26 schreef kitao het volgende:
was deze al langs gekomen ?
![]()
( ik draai t aan éen stuk door...)
Ik heb hem bij MP getipt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:36 schreef Strega het volgende:
Ik zit een beetje op marktplaats te snuffelen, kom ik dit tegen.
http://link.marktplaats.nl/309702732
Ow damn!! Dat is helemaal abominabel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij heeft dat niet tegen me gezegd, door zijn 2 opmerkingen;
- door die zalf kan ze doof worden
- oh ik zie geeneens trommelvlies
Heb gegoogled....was daar flabbergasted
quote:met of zonder stamboom moet wel raszuiver zijn
Cat gebruikt altijdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:29 schreef Greys het volgende:
Catje, ging het wel goed met jesmilies hierboven?
ja dat was dom , er bleef een vorige link aan mijn muisknopje hangen , een beginnersfoutje zeg maar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
Oh, je editte het al, ik snapte al niet wat je wilde draaien aan een topic
Uhuh. Cat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Cat gebruikt altijdwaar wij
gebruiken. Ze bedoelt daar gewoon
mee
Volgens mij was het da afgelopen winter ook nog op het nieuws...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
De leverancier sprak anders net op tv dat ie dit nog nooooooooooooooooiiiiiit had meegemaakt
Ze doen serieus alsof we al drie maanden in de nieuwe ijstijd zitten. Vorige week zeiden ze toch al dat we deze en volgende week weer flinke vorst gingen krijgen? Dan heb je toch tijd zat om je voorraad aan te vullen? Wat een prutsers zeg, echt... Heel veel gemeentes zitten vanaf morgen zonder strooizout. Ze hebben nog maar genoeg voor 1 ronde strooien.
Die smileys waren voor de DA. Wat een geklooi met arme Whoopie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:29 schreef Greys het volgende:
Catje, ging het wel goed met jesmilies hierboven?
I got your back.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die smileys waren voor de DA. Wat een geklooi met arme Whoopie.![]()
Als patiënt ga je er toch vanuit dat je DA het het beste weet.
Mocht het nog niet duidelijk zijn:voor Ml-etje. Jij doet wat je kunt en wil het beste voor haar.
Jij snapt hem.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Cat gebruikt altijdwaar wij
gebruiken. Ze bedoelt daar gewoon
mee
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:36 schreef Ynske het volgende:
navond
net weer even auto gereden, toch wel fijn, t vertrouwen te hebben
Oh nou, I will...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij snapt hem.
Het zit echt zo geprogrammeerd bij mij. Get used to it.
coolquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:36 schreef JJH het volgende:
Niet geheel ontopic, maar ik kwam hem net tegen en ik lag helemaal dubbel.
[ afbeelding ]
Ff een paar ton importeren, gouwe business!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
Strooizout is bijna overal op
En de vorst is nog lang niet over. Dus de gemeentes hebben ook geen strooizout meer.
Wat een faaaaaaaaaaalend inkoopbeleid zeg
ik hoop ook dat ik op je kan vertrouwen als ik je op een kruising tegenkom als medeweggebruikerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:36 schreef Ynske het volgende:
navond
net weer even auto gereden, toch wel fijn, t vertrouwen te hebben
Ik ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou, I will...
Moet er nog een beetje aan wennen
Tenzij MM er is, die edit hetquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij snapt hem.
Het zit echt zo geprogrammeerd bij mij. Get used to it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |