Geen ideequote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent een goede adviseur.![]()
[..]
Achterrum! Voelde ze dat niet of was ze gewoon stronteigewijs?
dat had ik gisterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:53 schreef Harajuku. het volgende:
Hond heeft geplast, gepoept en gegleden. Nustamppot rauwe andijvie
ik ga op zoek en pm je.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Alles wat helpt muv opereren is welkom
Ja, ik zit steeds te wachten tot jij naar de winkel gaat,quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
maar wat vanavond te maken, ik moet nog steeds boodschappen doen en ik weet niet wat
Dat vind ik echt zo vies hèquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik eet hutspot daar vind ik het echt weer voor.
Volgens mij heb ik nog roomsaus liggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, pasta met roomsaus voor tagliatelle en champignons en op je bord wat zeezout erover. Mmmmmmmmmm
Bewaar de pasta voor morgenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog roomsaus liggen.Maar geen champignons.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik lust dan weer geen boerenkool.
mmmm, heb ik ook weer eens zin in.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:53 schreef Harajuku. het volgende:
Hond heeft geplast, gepoept en gegleden. Nustamppot rauwe andijvie
hoezo, heb je me zo graag weg?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik zit steeds te wachten tot jij naar de winkel gaat,.
dus alleen een stuk broccoli?quote:Ga broccoli stomen, en dan eten met wat peper en zout.
Maar dan moet ik boodschappen doen en daar heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bewaar de pasta voor morgen![]()
[..]
Ik ook niet![]()
Ik vind voorgesneden andijvie dan weer niet te etenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:59 schreef Strega het volgende:
[..]
mmmm, heb ik ook weer eens zin in.
hier vanavond, turks gekruide tartaar balletjes en bulghur met dadels en granaatappelpitten.
Nee hoor, er mogen aardappels bijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoezo, heb je me zo graag weg?![]()
[..]
dus alleen een stuk broccoli?
ik ga zo toch boodschappen doen, gooi ik de roomsaus heeeeel hard jouw kant opquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik boodschappen doen en daar heb ik geen zin in.![]()
Hutspot.Heb ik deze winter ook nog niet gehad.
gek wiefquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind voorgesneden andijvie dan weer niet te etenMaar gewoon zo'n krop,
. En dan vooral die witte stukken
[..]
Nee hoor, er mogen aardappels bij
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Balen MI-tje wellicht toch een andere DA zoeken voor de volgende keer. Maar daarmee los je dit probleem nu niet op. Ze heeft voor de rest altijd goed gehoord? Heeft ze nu erg veel last van haar doofheid?
[ afbeelding ]
Hier is Egypte wat duidelijker plus een stukje pa erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |