HAHAHAH xie het al voor me. Alex die me naar die plekken rijdt. zoveel fouten in die zin.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Handig joh, kan hij je zo naar de parkeerplaatsen en de Nieuwe Meer brengen
ik kan het wel maar echt dan met kleine beetjes, moest wel in Vietnam, daar was lang niet in elk restaurant westers bestek aanwezigquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik kan niet met stokjes eten. Ik heb wel zo'n kinder ding.dat die stokjes al aan elkaar zitten, maar nog vind ik het een gekut...dan maar een lepel...
wie is dat? nieuwe collega?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:09 schreef Ang3l het volgende:
Zit je gei... gezellig te smsen met je knuffelturk.... gaat je accu leeg
WRAARGH!
ja, maar ik hoefde vroeger niet de mooiste of gaafste auto. Als ie maar reed, vond ik het allang best.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
En een toyota is verre van een pimpbak
Da's zoiets als een volvo
Ik heb ook een toyota gehad, van de opa van de ex
Met een collega hoef ik net te sms-en, dat kan ik hem zo wel zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
O dan zou ik schuiven met die stokjes. Zo het eten naar binnenschuiven...quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan het wel maar echt dan met kleine beetjes, moest wel in Vietnam, daar was lang niet in elk restaurant westers bestek aanwezig
O je hebt tijdens mijn afwezigheid een baan gevonden?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar ik hoefde vroeger niet de mooiste of gaafste auto. Als ie maar reed, vond ik het allang best.
Xag dat vroeger ook wel aan klasgenootjes van me. Al hun geld ging in die auto zitten...
De volgende auto wordt wel weer hot. Kep de cash er toch veur..
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een collega hoef ik net te sms-en, dat kan ik hem zo wel zeggen
Om het met jouw woorden te zeggen: it's mah hot bitch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o die is zeker caliente.![]()
dat doe je netjes....
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
eten en bellen tegelijkertijd lukt me dan weer nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, een pan impliceert dat ik gekookt heb en dat ik nooit het geval. tenminste haast nooit.
Nee, ik gooi het nog wel op een bord en sta dan bij aanrecht te eten. Loop nog rond met telefoon etc...
Morgenavond gaat ie beginnen als barman. Daarna ben ik 'm natuurlijk kwijt hequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o die is zeker caliente.![]()
dat doe je netjes....
Daarom heb je toch altijd een lader bij je?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:09 schreef Ang3l het volgende:
WRAARGH!
Dat zeiden ze in singles ook alquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarom heb je toch altijd een lader bij je?
Had wel een baan, maar had dat destijds afgewezen. Was voor een Publishing House. (editorial). Maar vond het te kantoorachtig. Dat heb ik jaren lang al gedaan. Ik vind kantoorbanen niets voor mij.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je hebt tijdens mijn afwezigheid een baan gevonden?
Is het nu voor of achter de kassa bij Jamin?
Ik heb volgens mij al 3 Nokia ladersquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zeiden ze in singles ook al
Ik heb maar 1 lader en die ligt thuis
multi-tasken.... daaar zijn handtasjes toch goed in?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
eten en bellen tegelijkertijd lukt me dan weer niet
En hoe kom je nu aan geld dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Had wel een baan, maar had dat destijds afgewezen. Was voor een Publishing House. (editorial). Maar vond het te kantoorachtig. Dat heb ik jaren lang al gedaan. Ik vind kantoorbanen niets voor mij.
Dus doe nu wel wat club promoting, maar is half half. Aangezien ik straks een maand op vakantie ben en daarna 'misschien''even tijdelijk in Nederland blijf vanwege familieomstandigheden. Dus soll. is op een laag pitje. Trouwens, ik heb het al druk zat zonder baan....
is ie gay?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Morgenavond gaat ie beginnen als barman. Daarna ben ik 'm natuurlijk kwijt he
je weet hoe dat gaat met barmannen
Kep ook altijd een lader mee in mijn handtas rugzak. Maar elke telefoon die ik heb heeft weer een andere lader... word er wel een beetje gek van.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al 3 Nokia laders
1 zit er altijd in m'n tas
en anders neem je voor zulke gelegenheden toch de auto van je vader meequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:09 schreef Ang3l het volgende:
WRAARGH!
ik heb mijn lege flessen, blikjes etc. ingeleverd en ik leef nu van de statiegeld.quote:
quote:Ben je weer tijdelijk even met je oude beroep verder gegaan?
ja in het bos buiten is het ook veel kouder dan in een warme autogaragequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHAH xie het al voor me. Alex die me naar die plekken rijdt. zoveel fouten in die zin.Dat trekt me totaal niet om nou ergens in het bos te liggen te krikken...of op een parkeerplaats...
o ja waaris HIW? die deed dat toch vaak?
Jep. Volledig.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een collega hoef ik net te sms-en, dat kan ik hem zo wel zeggen
Om het met jouw woorden te zeggen: it's mah hot bitch!not bad at allSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh? Quote je nu de verkeerde?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en anders neem je voor zulke gelegenheden toch de auto van je vader mee
Mieke volgens mij is het overal waar jij opduikt lachen om Miekequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O dan zou ik schuiven met die stokjes. Zo het eten naar binnenschuiven...![]()
Maar in een Japans restaurant o.i.d. probeer ik het wel altijd. En na enig gekut ben ik er al weer klaar mee. De rest van de gezelschap altijd lachen, fuckin' cunts.
It's my little Turkish diva.quote:
Dat gaat veranderen. Wereldwijd gaan alle laders voortaan via mini USB. Onder druk van de EUquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kep ook altijd een lader mee in mijn handtas rugzak. Maar elke telefoon die ik heb heeft weer een andere lader... word er wel een beetje gek van.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja in het bos buiten is het ook veel kouder dan in een warme autogarage
Zoeken ze bij Broke Straight Boys niet nog iemand?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb mijn lege flessen, blikjes etc. ingeleverd en ik leef nu van de statiegeld.
ik heb nog geld...daar leef ik van...
[..]
Of ik weer locaties, mannen etc regel? Nee dat doe ik niet meer. Alhoewel ik dat wel weer zou willen doen. Was echt een gouden baantje.. God, de vrijheid die ik had....
Of je wilt het ons gewoon niet vertellenquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja en het ligt lekkerder, alhoewel.... Goodyear-afdruk staat nog steeds in mijn reet. hahaha kiddin'
Alhoewel het bos,parkeerplaatsen, gaycinema's etc.. zijn voor mensen zoals ik. Anoniem, in de kast etc...maar ik pas daar toch voor.
Had destijds bij anderen gesoll. maar hadden niemand nodig. Tijd was kut, maar nu trekt alles weer aan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zoeken ze bij Broke Straight Boys niet nog iemand?
why should i stop now?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Of je wilt het ons gewoon niet vertellen
dat jij niet je eigen pompzender/site begint met al die connecties en contacten die je daar hebt opgebouwdquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb mijn lege flessen, blikjes etc. ingeleverd en ik leef nu van de statiegeld.
ik heb nog geld...daar leef ik van...
[..]
Of ik weer locaties, mannen etc regel? Nee dat doe ik niet meer. Alhoewel ik dat wel weer zou willen doen. Was echt een gouden baantje.. God, de vrijheid die ik had....
waar heb je deze nu gevonden, want zulke tref ik nu nooit als bonus aanbieding bij de Albert Heijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It's my little Turkish diva.
En met little bedoel ik dat ie echt tot aan m'n schouders komt of zo
(En dan nog presteert ie 't om me te tackelen en in te peperen in de sneeuw)
Deze heeft mij ooit gevonden op stap, en toen op gay.nl, en toen bij roze maandag, en toen op facebook, op msn.... waarna ik hem vervolgens hielp met z'n summercamp-sollicitatie voor de USA .... en hij mij in een aangeschoten bui uitvoerig daarvoor bedankte op stapquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar heb je deze nu gevonden, want zulke tref ik nu nooit als bonus aanbieding bij de Albert Heijn
Zullen we maar alvast onzd 2nd date gaan plannen? Dan halen we dat nog in 2010!quote:
Wij halen dat vast niet... vast iets voor 2012 plannen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we maar alvast onzd 2nd date gaan plannen? Dan halen we dat nog in 2010!
Okquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we maar alvast onzd 2nd date gaan plannen? Dan halen we dat nog in 2010!
Nu het er toch over gaat, wij moeten ook nog steeds een datum vaststellen.quote:
Markt is zo verzadigd. Dat zet geen zode aan de dijk. Tevens ben ik geen ICT-er.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat jij niet je eigen pompzender/site begint met al die connecties en contacten die je daar hebt opgebouwd
Rightquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Nu het er toch over gaat, wij moeten ook nog steeds een datum vaststellen.
Neequote:Op woensdag 6 januari 2010 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, heb je trouwens Rachel getting married gezien?
Jamaar jij bent inmiddels bezet dus ik kan je niet uitwonen op de bank!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wij halen dat vast niet... vast iets voor 2012 plannen?
Nou die neem ik dan ook wel mee, want die heeft me meerdere keren ook wel een kutgevoel bezorgdquote:
gaan we in Maart het op grotere schaal aanpakken als Wonderer's boek in Rotterdam gepresenteerd gaat wordenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Nu het er toch over gaat, wij moeten ook nog steeds een datum vaststellen.
Trio?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar jij bent inmiddels bezet dus ik kan je niet uitwonen op de bank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |