Maar je opent er wel een topic over.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan mij? ik ben hun manager niet
Duh ik ben fan van Andre Pronkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maar je opent er wel een topic over.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
En TS is het geheime vijfde lid van deze 'fantastische' verzameling dorpsgekken
Hoe durf je!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:58 schreef ProFlamer het volgende:
Dit hoort niet in muziek! Schopje naar ONZ aub.
Ik moet altijd lachen om Andre Pronkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:22 schreef Stofje het volgende:
Mensen die zó graag een antiheld willen zijn, zijn noch antiheld, noch held. Gewoon oninteressante losers zonder talent.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:25 schreef Stofje het volgende:
Nu ik het filmpje erbij gezien heb, ben ik echter om. Wat een bazen.
Het lijkt me ook echt lollig worden iddquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:44 schreef Ziewoarut het volgende:
Zal natuurlijk wel weer een gigantische hype worden in hersenloos Nederland. Mensen die elke week Jensen volgen en zich nog steeds kapotlachen om ZOGENAAMDE domme blondines zullen dit weer helemaal geweldig vinden net zoals flauwe DSB bank en Marco Borsato grappen
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Alleen die klompengast moet vervangen worden, ik vind Paul wel een goede dan
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Je gaat wel helemaal stuk wanneer je op tour bent met Andre denk ik
bijna?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:18 schreef Sequencial het volgende:
"Total Roef "![]()
Wat een treurnis dit, je zou bijna hopen dat het tourbusje onderweg spontaan ontploft.
Kickje voor de mensen die het eerste kickje gemist hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:42 schreef Paul het volgende:
Kickje voor de mensen die het gemist hebben
He wat ik schrokquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:
een vriendin gaat in hun clip spelen...arme kind
omg ze zit er nog echt in ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:
een vriendin gaat in hun clip spelen...arme kind
das niet echt mijn afdelingquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das niet echt mijn afdelingtis het meisje met het zwarte jurkje dat uit de limo stapt met die roef dude.. en later zie je haar nog n beetje dansen af en toe
normaal denkende mensen doen dat natuurlijk ook nietquote:
Wat een treurnisquote:
Niet lang meer Giel denkt er over om Pronk niet meer elke week in ze studio te hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |