quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:41 schreef Lindytje het volgende:
Daar istie in daglicht!![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook al zoveel sneeuw?Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Die is leuk!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:29 schreef Joysa het volgende:
Mooooi zoeperzaske!!
Home-made gel nagels voor eerste keer (niet tevreden maar kan er net mee door)
+ OPI up the amazon without a peddle![]()
[ afbeelding ]
Duochrome!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Die duochromes zijn wel moeilijk vast te leggen! Dit is Nubar Sungold.... Ik krijg alleen de zachte koperkleur niet vastgelegd, wel de fellere kleuren....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:29 schreef Joysa het volgende:
Mooooi zoeperzaske!!
Home-made gel nagels voor eerste keer (niet tevreden maar kan er net mee door)
+ OPI up the amazon without a peddle![]()
[ afbeelding ]
Dank je. Maar zou niet weten wat er anders op moetquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:11 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh vind ik netjes gedaan! Ben alleen niet zo verzot op hard wit, maar is goed gelukt
Bedankt voor alle tips! Ik ben meteen langs het Kruidvat gefietst en heb voor weinig een heleboel lakjes kunnen scoren. Ik heb mn nagels nu paars gelakt, maar ik krijg het niet op de foto. Hoe doen jullie dat toch?quote:
Gewoon op het knopje drukken...quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:17 schreef Ikbenkoel het volgende:
[..]
Bedankt voor alle tips! Ik ben meteen langs het Kruidvat gefietst en heb voor weinig een heleboel lakjes kunnen scoren. Ik heb mn nagels nu paars gelakt, maar ik krijg het niet op de foto. Hoe doen jullie dat toch?
Essence heeft van die stickertjesquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:20 schreef Maria2.0 het volgende:
Weet iemand waar je losse french sjabloontjes kunt kopen? Ik wil geen normale french maar ik vind het wel leuk om bijvoorbeeld de tips mat te maken of juist glanzend te houden. Of met blauw en zwart kleuren. Maar heb geen vaste hand dus dat worden drama's zonder sjablonen![]()
Heb geen zin om volledig te lakken trouwens, al 3 dagen CG Calypso Blue erop, hij zit nog perfect. Ik ga de Matte About You erover heen knallen denk ik
Kijk dan wel uit dat ze niet in je nagellak blijven plakken, zoals bij mijquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Essence heeft van die stickertjes
Die glitterfrench is leeeeeuk!
What happened?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:36 schreef moussy het volgende:
Blergh.. ik zit hier met een sweet peach explosie, glas en lak all over the place
[ afbeelding ]
Je draait de dop er op, schudt een keer en de zooi springt uit elkaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |