Dat weet ik vrijwel zeker, dat dat kan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:48 schreef Chuphinh het volgende:
Kan ik met dat bonnetje eigenlijk ook garantie verhalen bij een andere media markt? Iemand die dat toevallig weet?
90 euro geboden vanwege de rode kleur
Ja dat kanquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:48 schreef Chuphinh het volgende:
Kan ik met dat bonnetje eigenlijk ook garantie verhalen bij een andere media markt? Iemand die dat toevallig weet?
90 euro geboden vanwege de rode kleur
100 excl verzenden = deal.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:50 schreef xdc het volgende:
nee daarvoor is hij te rood
deal or no deal ?
Ik stuur je zo een PMquote:Op vrijdag 8 januari 2010 06:19 schreef Chuphinh het volgende:
Ik biedt 100 excl. verzenden!
Nog niet verkocht, dus bied maarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mits nog niet verkocht, hier ook interesse
Neenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
TS is van http://www.ndsshopwolvega.nl/ ??
ik wil niet zeuren , maar wil TS wel aan zijn deal houden...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:57 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
100 excl verzenden = deal.
(verzendkosten zijn 6,75)
ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is eigenlijk ook zo!
Maar als TS zegt bied maar, bied ik!
Nja ik hoor het wel!
Als Ts zijn dsi nu kan verkopen voor 20-30 euro meer , heb ik er misshcien nog wel begrip voorquote:
ik haak anders wel af ... niet voor TS , maar voor Nick-Gizmoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dan wacht ik wel even af!
Heb wel PM gehad dat ie aan mij verkocht is, maar als TS deal had met iemand anders, dan is dat een deal!
Mocht niet doorgaan, hoor ik het wel en hou ik interesse
Anders wachten wel ff, misschien vind de verkoper het ook niet netjes van hemquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:21 schreef xdc het volgende:
[..]
ik haak anders wel af ... niet voor TS , maar voor Nick-Gizmo
heb geen vertrouwen in om Verkoper te DWINGEN om het ding aan mij te verkopen
overigens wel een dikke min -1
Hij is verkocht aan Nick-GizMo.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:21 schreef xdc het volgende:
[..]
ik haak anders wel af ... niet voor TS , maar voor Nick-Gizmo
heb geen vertrouwen in om Verkoper te DWINGEN om het ding aan mij te verkopen
overigens wel een dikke min -1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |