Komt verbetering inquote:
Dat gaat hier nog wel eventjes duren ben ik bangquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
vet! hier is echt werkelijk ALLES weg
wooooow veel sneeuw daar hier ligt helemaal niks...quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat gaat hier nog wel eventjes duren ben ik bang
Goeiedag zeg, is dat van net?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zo heet was veel koorts had dat alle sneeuw daar meteen is gesmolten!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:12 schreef NBT het volgende:
[..]
wooooow veel sneeuw daar hier ligt helemaal niks...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zo heet was veel koorts had dat alle sneeuw daar meteen is gesmolten!
Whoah!!! heb je al skies gekocht ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:11 schreef lynda het volgende:
[..]
haha, was het er niet gewoon 1 ?quote:
hou het nog maar daar tot NA de spitsquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is nu nog erger, die foto is van 2 uur geleden.. Sneeuwt nu euh alweer een uur
Ik heb Droxz tochquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Whoah!!! heb je al skies gekocht ?
Gelijk het halve land zonder sneeuwquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zo heet was veel koorts had dat alle sneeuw daar meteen is gesmolten!
oh, je gaat gewoon op zn voeten staan zeg maar, en dan mag hij gaan lopenquote:
Volgens mij heeft Droxz net zulke grote poten als ik, dus ja, dat moet dan nog wel lukkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh, je gaat gewoon op zn voeten staan zeg maar, en dan mag hij gaan lopen
aaaahwww...quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
Zo geslaagd was ie niet als alleen jullie het door hadden
Whehe juistquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh, je gaat gewoon op zn voeten staan zeg maar, en dan mag hij gaan lopen
Lijkt wel een beetje op je..quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
De 2 maanden oude ballon
al 2 maanden vol met lucht
ssst, anders weten ze dat het mn pasfoto isquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op je..
haha grapje..
ja dacht al, waarom heeftie zo'n rode kop.....quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ssst, anders weten ze dat het mn pasfoto is
maar wel sterke adem, al 2 maanden
jah wij verbazen ons er ook overquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
die ballon is enorm rekbaar zeg, dat alle lucht er nog in zit
of dat kwam door die foto van jouwquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:41 schreef NBT het volgende:
[..]
ja dacht al, waarom heeftie zo'n rode kop.....
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
De 2 maanden oude ballon
al 2 maanden vol met lucht
hahaha...quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
nog 10 min wachten,
collegas eerst paffen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
nog 10 min wachten,
ik ga m'n collegas eerst baffen
handig toch. als je zo even je behoefte hebt enzoquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En die staat ook gewoon op je bureau?
jahquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En die staat ook gewoon op je bureau?
komt wel goed baasjequote:
Zet er gewoon een kerstboom neer joh, er zijn vast genoeg mensen die er één over hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah
we hadden daar een plant staan maar die is weggehaald.
dus we wilde wat vulling.
niet verwachtend dat hij het zolang volhoudt
is weer gelijk zo grootquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zet er gewoon een kerstboom neer joh, er zijn vast genoeg mensen die er één over hebben
Komt wel weer goed.. ik weet het..quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:49 schreef tripack het volgende:
[..]
komt wel goed baasje
* tripack paast Smokez een glas carvan cevitam
ik, alleen ben ik bang zodra ik hem ga verplaatsen alle naalden eruit vallenquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zet er gewoon een kerstboom neer joh, er zijn vast genoeg mensen die er één over hebben
Grapjes....quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Komt wel weer goed.. ik weet het..
Over een jaar ben ik er wel weer overheen
jaah tuurlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:01 schreef NBT het volgende:
gheghe okee..... voor mij is de week morgen pas in 2e...... komtie dan ook?
Als je alleen dinsdag t/m vrijdag werkt, dan zit je na je werk t/m morgenochtend met zaagmans opgescheept, dan zit je namelijk precies op de helftquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:01 schreef NBT het volgende:
gheghe okee..... voor mij is de week morgen pas in 2e...... komtie dan ook?
ik werk ook van dinsdag tot vrijdag!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je alleen dinsdag t/m vrijdag werkt, dan zit je na je werk t/m morgenochtend met zaagmans opgescheept, dan zit je namelijk precies op de helft
Dan komt ie morgen pas halverwege de dag ben ik bangquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:05 schreef NBT het volgende:
[..]
ik werk ook van dinsdag tot vrijdag!(alleen vandaag ben ik ziek...... )
Hallo, je hoeft nog maar 4 uur te werken voordat ie er is.. En dat is dan niet eens vandaagquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:06 schreef NBT het volgende:
Jeetje mineeetje........ dat duurt nog lang.....
Okee, je had gelijkquote:[15:01] Lynda :. <3: sneeuw komt naar jou toe
[15:02] Martijn: gezellig
[15:02] Lynda :. <3: dat betwijfel ik
welke plaats werk je ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:13 schreef Sm0keZ het volgende:
Goeiedag zeg, het sneeuwt hier nu echt hard![]()
[..]
Okee, je had gelijk
Amsterdam, jeweetquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welke plaats werk je ?
want komt schijnbaar ook naar brabants
ok, duurt wel even voor hier komt dusquote:
Kijk zelfquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, duurt wel even voor hier komt dus
Die houd ik al in de gaten aapquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kijk zelf
http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mn moeder wordt ook door apen in alle gaten genomen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mn aap wordt ook door gaten in alle moeders genomen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:13 schreef Sm0keZ het volgende:
Goeiedag zeg, het sneeuwt hier nu echt hard![]()
[..]
Okee, je had gelijk
Ach ik zit hier toch nog wel tot 7 uur... Daarna maar weer rustig aan naar de sportschool rijden, vervolgens naar huis en dan hoef ik toch de deur niet meer uitquote:
http://www.geenstijl.nl/m(...)r_huis.html#commentsquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ach ik zit hier toch nog wel tot 7 uur... Daarna maar weer rustig aan naar de sportschool rijden, vervolgens naar huis en dan hoef ik toch de deur niet meer uit
dan moet je ook gewoon in GRTDOJW blijvenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:52 schreef NBT het volgende:
ik d8, ga ff gamen..... doet dat spel raar....
tssss, ons zo maar alleen latenquote:
Jahoor, ik ga nog steeds om 7 uur naar de sportschool rijden, ga daarna nog steeds naar huis en hoef daarna nog steeds de deur niet uitquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:52 schreef lynda het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)r_huis.html#comments
Je weet het zeker..?
het spijt me.............quote:
pfft, in de hoek jijquote:
nou gaat Cm jouw spankenquote:
jahquote:
Kijk maar uit hoor, eerst trekt ze je broek naar beneden, maar vervolgens word je gewoon keihard afgewezenquote:
en hard ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:07 schreef NBT het volgende:
Oh help.................. nu krijg ik al het gespank weer terug..
ehm ... ik ga haar spanken, duis moet zei hem laten zakkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kijk maar uit hoor, eerst trekt ze je broek naar beneden, maar vervolgens word je gewoon keihard afgewezen
Ik zoeken op google naar "spanken", kom je meneer Span K tegen (SPAN, Ken)... ROFL!quote:
SPAMMERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:11 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik zoeken op google naar "spanken", kom je meneer Span K tegen (SPAN, Ken)... ROFL!
U speak with Mr. Spank... aight
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SPAMMERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Hallo![]()
Soep ? nee dankjequote:
pfft, dan shirt omhoog en met de zweep op de rug. KEDENGquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:14 schreef NBT het volgende:
CM, ik laat helemaal niks zakken
Sm0keZ, ik wijs nooit mensen af...
hahahahahahhahahaha, dat doet me ergens aan denken waar ik me voor schaaam....quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft, dan shirt omhoog en met de zweep op de rug. KEDENG
Waz up?!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Soep ? nee dankje
Mja gaat heen met jou ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste bekende spam werd verstuurd op 3 mei 1978. Het was een bericht van het toenmalige Digital Equipment Corporation (DEC, overgenomen door Compaq en nu een onderdeel van HP).
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Waz up?!
Lekker, eindelijk rustig hierhaha lekker makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
vertelquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef NBT het volgende:
[..]
hahahahahahhahahaha, dat doet me ergens aan denken waar ik me voor schaaam....
hahahaha ik geloof dat iedereen het wel gezien heeft hier.......... naja, de kans is groot..... maar ik hou me bek...quote:
pfft, tell mequote:Op woensdag 6 januari 2010 16:20 schreef NBT het volgende:
[..]
hahahaha ik geloof dat iedereen het wel gezien heeft hier.......... naja, de kans is groot..... maar ik hou me bek...
Dat zeker, kan ik ook even bijkomenquote:
jah hier is al heel de dag rustig,quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:22 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat zeker, kan ik ook even bijkomen
Wat een sneeuw hier man, echt niet normaaaaaaaaal!
Ik denk nog erger als bij die foto's van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |