abonnement Unibet Coolblue
pi_76942053
quote:
Op zondag 17 januari 2010 20:51 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]Man een festival is toch nog maar voor de helft zo leuk als je na het laatste optreden naar huis gaat! Daarna op de camping doorfeesten hoort er gewoon bij!

Hetzelfde met die jongen die hierboven zo trots poste dat hij met pinkpop elke avond bij zijn vriendin blijft slapen. MAN DAT KAN JE NOG MINSTENS 300 DAGEN PER JAAR! Pinkpop is maar 3 (veel te snel omgaande) avonden!
Maar als je een fan bent van slapen zoals ik dan zit je goed fout op de camping. 3 voorbeelden:


  • Dynamo 1999: een blackmetalfan staat de hele nacht met een ijzeren staaf op een grote vuilcontainer in te hakken.

  • Lowlands 2007: een paar oostblokkers snurken zo hard dat het mij nachten heeft wakker gehouden. Van dat vieze onsmakelijke gesnurk van mensen met een te grote neus.

  • Werchter 2009: een paar bezopen Walen zingen de hele nacht liedjes. In het Frans en ze proberen het ook in het Nederlands. Het is psychologische oorlogsvoering op een gegeven moment. Ik was bijna gebroken en debuteerde als seriemoordenaar daar op dat mooie festival.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Toffe_Ellende op 17-01-2010 22:06:08 ]
  •   zondag 17 januari 2010 @ 23:11:24 #77
    189731 superjojo
    Wok de Draak
    pi_76945900
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 21:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:

    [..]
  • Werchter 2009: een paar bezopen Walen zingen de hele nacht liedjes. In het Frans en ze proberen het ook in het Nederlands. Het is psychologische oorlogsvoering op een gegeven moment. Ik was bijna gebroken en debuteerde als seriemoordenaar daar op dat mooie festival.
  • En het was om een uur of acht 's ochtends al bijna te warm om te blijven slapen.
    I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
    pi_76946921
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 20:51 schreef Ziewoarut het volgende:

    [..]

    Man een festival is toch nog maar voor de helft zo leuk als je na het laatste optreden naar huis gaat! Daarna op de camping doorfeesten hoort er gewoon bij!

    Hetzelfde met die jongen die hierboven zo trots poste dat hij met pinkpop elke avond bij zijn vriendin blijft slapen. MAN DAT KAN JE NOG MINSTENS 300 DAGEN PER JAAR! Pinkpop is maar 3 (veel te snel omgaande) avonden!
    Als het laatste optreden niks is dan skip ik hem zowiezo
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 19:47 schreef Linlinlin het volgende:

    [..]

    Daar moet ik je wel gelijk in geven
    Green Day zou ik ook niet erg vinden.
    WEL erg als Linkin Park en Green Day tegelijk zouden zijn
    Maar dat gaat vast niet gebeuren.
    Green Day hou ik niet van
      maandag 18 januari 2010 @ 01:10:50 #79
    269412 Frederick_Blah
    I vant to suck ur blaath!
    pi_76950830
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 17:29 schreef MOD het volgende:
    Hee ik heb een paar vragen.
    Ik wil dit jaar in mn eentje. Lijkt me hardstikke tof. Alleen ik moet met openbaar vervoer. Hoe zit het met de campings? Ik ben in 2008 voor het eerst geweest en zat toen op camping C. Dat was echt mega ruk ivm lopen naar het terrein en de feest tent op camping B.
    Ik wil dus naar Camping B dit jaar, alleen hoe snel zit die vol? En hoe kom ik daar het makkelijkst met het OV.

    Tenzij er mensen zijn bij wie ik mag mee rijden natuurlijk
    Camping B zit niet zo snel vol hoor. De mooiste plaatsjes zijn wel weg als je later komt, maar je kunt er nog prima terecht. Je hoeft itt camping A in ieder geval niet de nacht van te voren klaar te gaan zitten. Zorg dat je d'r bent als de camping open gaat en je bent ruim op tijd.

    B ligt van alle campings het dichtste bij station Landgraaf, met een ingang op een steenworp afstand.

    Camping B is wel iets dichterbij dan C - al ligt dat ook een beetje waar je staat, want het is natuurlijk de grootste camping - maar 't is nog altijd 10-15 min. lopen. Zelf heb ik dat echt nooit een issue gevonden. Klein offer om op de leukste en mooiste camping te staan. En eigenlijk is het wel gezellig altijd om in een hele stoet richting festivalterrein te wandelen.
    pi_76954426
    kost de persconferentie van pinkpop (24 feb) eigenlijk geld?
    pi_76954519
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 21:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:

    [..]

    Maar als je een fan bent van slapen zoals ik dan zit je goed fout op de camping. 3 voorbeelden:


  • Dynamo 1999: een blackmetalfan staat de hele nacht met een ijzeren staaf op een grote vuilcontainer in te hakken.

  • Lowlands 2007: een paar oostblokkers snurken zo hard dat het mij nachten heeft wakker gehouden. Van dat vieze onsmakelijke gesnurk van mensen met een te grote neus.

  • Werchter 2009: een paar bezopen Walen zingen de hele nacht liedjes. In het Frans en ze proberen het ook in het Nederlands. Het is psychologische oorlogsvoering op een gegeven moment. Ik was bijna gebroken en debuteerde als seriemoordenaar daar op dat mooie festival.
  • Lowlands 2009: Om 3 uur 's nachts springen 3 dronken mensen op mijn tent. We lagen heerlijk te slapen van het feesten maar wilden toch een paar uur onze ogen sluiten. Ineens horen we gerommel buiten de tent. Ik dacht, dat gaat wel over. Ineens springen 3 man op onze tent. "Onze tent zou te veel plaats in beslag nemen". Dat terwijl ik maar een 2 persoonskoepel tentje heb. Blijkbaar waren ze om 3 uur aangekomen en wilde ergens nog hun tent kwijt op camping 2 of 3. Ik rustig uitleggen dat ze maar eens moeten proberen op camping 4 of 5. Maar nee, de meneren wilden waar wij stonden. Wij moesten weg. Ik werd echt heel nijdig. Gelukkig voor hun kwam security aan (blijkbaar had iemand ze geroepen). Was meteen de dagen erna een goed gespreksonderwerp met buren met een biertje
  • We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
    pi_76955270
    quote:
    Op maandag 18 januari 2010 09:07 schreef chansadres het volgende:

    [..]

  • Lowlands 2009: Om 3 uur 's nachts springen 3 dronken mensen op mijn tent. We lagen heerlijk te slapen van het feesten maar wilden toch een paar uur onze ogen sluiten. Ineens horen we gerommel buiten de tent. Ik dacht, dat gaat wel over. Ineens springen 3 man op onze tent. "Onze tent zou te veel plaats in beslag nemen". Dat terwijl ik maar een 2 persoonskoepel tentje heb. Blijkbaar waren ze om 3 uur aangekomen en wilde ergens nog hun tent kwijt op camping 2 of 3. Ik rustig uitleggen dat ze maar eens moeten proberen op camping 4 of 5. Maar nee, de meneren wilden waar wij stonden. Wij moesten weg. Ik werd echt heel nijdig. Gelukkig voor hun kwam security aan (blijkbaar had iemand ze geroepen). Was meteen de dagen erna een goed gespreksonderwerp met buren met een biertje
  • Eikels Zo hoor natuurlijk niet met elkaar om te gaan, maar op een festival is dit natuurlijk nog schandaliger. Lowlands/Pinkpop kenmerkt zich (bij mij) ook om het sociale aspect. 4 dagen lang is iedereen elkaars beste vriend
    pi_76955533
    quote:
    Op maandag 18 januari 2010 09:44 schreef -Dries- het volgende:

    [..]

    Eikels Zo hoor natuurlijk niet met elkaar om te gaan, maar op een festival is dit natuurlijk nog schandaliger. Lowlands/Pinkpop kenmerkt zich (bij mij) ook om het sociale aspect. 4 dagen lang is iedereen elkaars beste vriend
    Zo herken ik het ook. Mijn toenmalige vriendin ging echter voor de eerste keer mee. Die schrok zich lazarus. Dagen later had ze wel door dat dit niet vaak voor komt. Maar je ziet het wel steeds meer op de festivals. Iedereen is veel meer met zichzelf bezig (of met je groepje).

    Ik herken het dus ook zoals ToffeEllende het beschrijft. 10 jaar ervaring met festivalcampings. Maar het bijzondere is er wel af. Na 10 jaar feesten op campings, ga ik nu ook naar het punt toe, dat ik een beetje luxe ook niet erg vind. Punt is wel dat ik graag dicht bij het festival wil zijn. Daarom slaap ik nog op de camping.
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
    pi_76957548
    Ik slaap ook nog steeds op de camping, maar als festival-veteraan moet ik ook toegeven dat de charme er wel af is. Pinkpop heb ik overigens altijd gemeden, wegens verhalen van slechte voorzieningen en een beroerd geluid t.o.v. andere festivals.
    pi_76957890
    Ik moet ook elke avond wel een paar uurtjes slapen hoor, anders trek ik het echt niet. Festivals zijn zwaar
    pi_76957983
    quote:
    Op maandag 18 januari 2010 09:01 schreef derkie1 het volgende:
    kost de persconferentie van pinkpop (24 feb) eigenlijk geld?
    Gratis toegang. Voor aanmelden: mailen naar info@pinkpop.nl.
    Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
    pi_76963081
    Ik stond vorig jaar op de camping (camping B) en dat is mijn prima bevalen. Na de optredens met een grote stoet naar de camping lopen is opzich al gezellig. Daarna eventjes met onze groep in de tent zitten en onder het genot van een drankje de dag nog eens bespreken. Daarna nog wat halve liters mee naar de feesstent en dan daar nog even los gaan. Om 3 uur ging die dicht, tot 4 uur hang je dan nog wat rond en dan ga je slapen en sta je om 10 uur weer op. Genoeg nachtrust en genoeg tijd de dag erna om rustig weer naar het festivalterein te gaan.

    PS: heb wel nog geen 10 jaar festivalervaring zoals enkele hierboven maar ik kan me goed voorstellen dat ik dat op mijn 29ste ook niet meer zo heel erg leuk vind als op je 19de
    pi_76967454
    Ik heb afgelopen Eurosonic de Ierse Imelda May mogen aanschouwen... fantastisch optreden in Huize Maas met aanstekende rockabilly-muziek... en als ik zeg dat daar een grijze festivaldirecteur zijn oren goed te luister legde durf ik er wel op in te zetten dat zij een van de tentplaatsen gaat krijgen de aankomende editie.

    Wat mij betreft mag een andere plek in de tent trouwens naar Caro Emerald gaan... ook gezien afgelopen weekend op Noorderslag... ontzettend sterk optreden en die cd die eraan komt staat vol met ontzettende catchy nummers
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
    pi_77046815
    Laat de volgende Coachella namen maar meteen overvliegen naar Pinkpop:
    Gorillaz, LCD Soundsystem, Them Crooked Vultures, Vampire Weekend, Thom Yorke, Deadmau5, Grizzly Bear, Echo and the Bunnymen, Fever Ray, Yeasayer, Faith No More, MGMT, The Dead Weather, Coheed and Cambria, Porcupine Tree, Pavement, Phoenix, Orbital, Spoon, Sly and the Family Stone, Whitest Boy Alive, Gossip, Temper Trap, Julian Casablancas, Gary Numan, Delphic, Little Boots en Florence and the Machine.

    Verdomme, wat een vet festival blijft het toch...
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
      Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 januari 2010 @ 12:07:08 #90
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_77046855
    Godverpillekes, wat een lekkere namen weer.
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_77047039
    Kaartje dit jaar 269 dollar voor Coachella. Dat zou ik misschien nog wel voor over hebben ook nog.
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
    pi_77057729
    quote:
    Op woensdag 20 januari 2010 12:06 schreef chansadres het volgende:
    Laat de volgende Coachella namen maar meteen overvliegen naar Pinkpop:
    Gorillaz, LCD Soundsystem, Them Crooked Vultures, Vampire Weekend, Thom Yorke, Deadmau5, Grizzly Bear, Echo and the Bunnymen, Fever Ray, Yeasayer, Faith No More, MGMT, The Dead Weather, Coheed and Cambria, Porcupine Tree, Pavement, Phoenix, Orbital, Spoon, Sly and the Family Stone, Whitest Boy Alive, Gossip, Temper Trap, Julian Casablancas, Gary Numan, Delphic, Little Boots en Florence and the Machine.

    Verdomme, wat een vet festival blijft het toch...
    [ afbeelding ]
    Weetje dat ik alleen maar van Gorillaz en Faith no more heb gehoord De rest zegt me totaal niets.
    Cuz I'm Mr. Brightside
    pi_77059791
    quote:
    Op woensdag 20 januari 2010 16:22 schreef Neo-Mullen het volgende:

    [..]

    Weetje dat ik alleen maar van Gorillaz en Faith no more heb gehoord De rest zegt me totaal niets.
    Je luistert geen 3fm, neem ik aan...
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
    pi_77060390
    quote:
    Op woensdag 20 januari 2010 17:08 schreef chansadres het volgende:

    [..]

    Je luistert geen 3fm, neem ik aan...
    Eigenlijk wel, maar niet zo heel veel Heb het alleen wel eens in de auto opstaan naar school heen en terug
    Cuz I'm Mr. Brightside
    pi_77092989
    quote:
    Op woensdag 20 januari 2010 17:08 schreef chansadres het volgende:

    [..]

    Je luistert geen 3fm, neem ik aan...

    Wordt Porcupine Tree dan gedraaid op 3fm?
    pi_77093312
    quote:
    Op donderdag 21 januari 2010 12:48 schreef Big-Ern het volgende:

    [..]

    Wordt Porcupine Tree dan gedraaid op 3fm?
    Da's toch geen radiomuziek?
    Ik vind 't heel vet hoor, maar nummers van meer dan zes minuten worden sowieso nooit gedraaid.
    I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
    pi_77093540
    quote:
    Op donderdag 21 januari 2010 12:57 schreef superjojo het volgende:

    [..]

    Da's toch geen radiomuziek?
    Ik vind 't heel vet hoor, maar nummers van meer dan zes minuten worden sowieso nooit gedraaid.

    Alsof goeie muziek van 10 minuten moeilijker te behappen is dan een crappy liedje van 2,5 minuten van Fransie BauerT. Helaas is goede muziek ook veel minder te horen op 3fm. Ja, ik weet het. Hoe subjectief van mij!
    pi_77103913
    quote:
    Op woensdag 20 januari 2010 12:06 schreef chansadres het volgende:
    Laat de volgende Coachella namen maar meteen overvliegen naar Pinkpop:
    Gorillaz, LCD Soundsystem, Them Crooked Vultures, Vampire Weekend, Thom Yorke, Deadmau5, Grizzly Bear, Echo and the Bunnymen, Fever Ray, Yeasayer, Faith No More, MGMT, The Dead Weather, Coheed and Cambria, Porcupine Tree, Pavement, Phoenix, Orbital, Spoon, Sly and the Family Stone, Whitest Boy Alive, Gossip, Temper Trap, Julian Casablancas, Gary Numan, Delphic, Little Boots en Florence and the Machine.

    Verdomme, wat een vet festival blijft het toch...
    [ afbeelding ]
    je weet dat je een goed festival als je bands als The Temper Trap en Hadouken onderaan heb staan, wat een vette line-up man, damn
    "If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
    pi_77113698
    Wanneer worden meer bands bekend gemaakt?
    A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
    pi_77113941
    quote:
    Op woensdag 20 januari 2010 16:22 schreef Neo-Mullen het volgende:

    [..]

    Weetje dat ik alleen maar van Gorillaz en Faith no more heb gehoord De rest zegt me totaal niets.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')