Op zich een leuke eindact maar ik had zelf liever Fatboy Slim gezien. Of Moby. In ieder geval een dansact die we niet afgelopen 5 jaar zo vaak hebben kunnen zien... (Hoopte een klein beetje op Daft Punkquote:
Correct.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Underworld mag ook
Green Day lijkt me wel tof!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:00 schreef chansadres het volgende:
Roddels voor andere headliners zijn er ook al trouwens.
De namen Green Day en The Prodigy gonzen rond
Smeets neemt dit jaar de tijd. Dat vind ik erg goed van hem. Geen herhaling van vorig jaar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mwoah, namen zullen nog wel even op zich laten wachten.
Jazeker, tevens goed van de 'organisatie'. Ik denk dat er genoeg leuks te boeken valt dit jaar en dat ze niet in de fout van vorig jaar willen vallen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:02 schreef chansadres het volgende:
[..]
Smeets neemt dit jaar de tijd. Dat vind ik erg goed van hem. Geen herhaling van vorig jaar.
Dat weten Smeets (en zijn gemeupel) en Faith No More alleen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:18 schreef derkie1 het volgende:
http://rockblog.nl/news/2(...)kt-voor-pinkpop-2010
faith no more geboekt..
is het waar?
Dit bericht is onjuist, je andere bericht klopt wel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:49 schreef derkie1 het volgende:
Zojuist gaf Jan Smeets te kennen dat Green Day, Editors en Weezer in de race voor Pinkpop zijn
http://festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=8727
En de afgelopen jaren al veelvuldig op alle festivals te zien geweest.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:59 schreef Ziewoarut het volgende:
Editors is eigenlijk dan pas de eerste naam waarvan ik zeg:![]()
![]()
![]()
Iets te laatquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:14 schreef BountyHunter340 het volgende:
Faith no more geboekt volgens hardnekkige geruchten !![]()
[ afbeelding ]
vertel mij wanneer het te laat kan zijn voor een optreden van FNM....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 08:50 schreef chansadres het volgende:
[..]
Iets te laat![]()
Ik geloof Rockblog nog niet, laten ze het maar eerst bewijzen.
Ik doelde er op dat 6 januari dat bericht hier was doorgedrongen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:46 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
vertel mij wanneer het te laat kan zijn voor een optreden van FNM....
Ach ja, ik geloof wel dat het uitverkoopt. Andere jaren kwam hij meteen met alle grote namen. Krijgt hij de maanden erna te horen dat hij te weinig grote bands bij boekt. Daar leert hij van. Nu wacht hij, maakt hij wat kleinere namen bekend. En kan dan in februari/maart met een grote headliner komen. Iedereen vind het fantastisch. En weer opvullen met kleine namen. En dan als ze bijna uitverkocht zijn, dan komt die laatste naam waarmee ze uitverkopen. En wat heb je dan? Dezelfde namen als vorig jaar (qua bekendheid/grootte) maar beter verspreid en iedereen is blij met het fantastische programmaquote:Op zondag 10 januari 2010 22:24 schreef Ziewoarut het volgende:
Hmm vind het nu wel erg lang duren... Vooral als je kijkt wat er twee jaar geleden rond deze tijd al bekend was:
- Metallica
- Flogging Molly
- Foo Fighters
- Rage Against The Machine
-Counting Crows
- Alter Bridge
- Moke
- Editors
- Racoon
Dat was een mooi jaarquote:Op zondag 10 januari 2010 22:24 schreef Ziewoarut het volgende:
Hmm vind het nu wel erg lang duren... Vooral als je kijkt wat er twee jaar geleden rond deze tijd al bekend was:
- Metallica
- Flogging Molly
- Foo Fighters
- Rage Against The Machine
-Counting Crows
- Alter Bridge
- Moke
- Editors
- Racoon
Goed nieuws want:quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:39 schreef derkie1 het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/341431
'Paramore definitief NIET op Pinkpop'
Ah da's jammerquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:39 schreef derkie1 het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/341431
'Paramore definitief NIET op Pinkpop'
Linkin park vond ik gewelig in 2007quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Geruchten dat Linkin Park zou komen? Een collega kwam ermee omdat ze met een nieuw album komen en ook rond gaan touren in Europa. Ben benieuwd, zou wel geniaal zijn
Coldplay moet ook eens komen wat mij betreft
klopt, daarom hoop ik ook dat ze dit jaar weer van de partij zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:34 schreef derkie1 het volgende:
linkin park is volgens mij ook niet meer in Nederland geweest sinds vorige keer pinkpop (2007) toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |