Ja, makkelijker gezegd dan gedaan. Ten eerste heb je het over een route van dik 200 km, dat veeg je niet zomaar schoon. Daarbij is het ijs op veel plekken gewoon nog te dun om er op te kunnen, laat staan met veegmaterieel. En als het bovendien zoals tot nu toe het geval is om de paar dagen opnieuw sneeuwt, is het gewoon geen doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:47 schreef Breaker.Faker het volgende:
De sneeuw is het probleem. Als die er niet was hadden we allang een Elfstedentocht.
Door de sneeuw dooit het ijs een beetje. En op de sneeuw is niet zo goed te schaatsen.
Waarom doen ze niet gewoon waar geschaatst moet worden sneeuw vrij maken en glad maken. Zodat de Elfstedentocht er zeker komt.
Als 200 mensen 1 kilometer dat doen dan is het zo gedaan. Maar hoe wil je dan het Slotermeer dan gaan doen??quote:Op zondag 10 januari 2010 18:31 schreef carl1982 het volgende:
zoals een aantal schaatsers al gezegd hebben "het moet warm water regenen"
dan zeg ik laat bewoners langs de route gewoon tuinslangen uitrollen geef warm water en de sneeuw is ook weg. heel moeilijk kan het niet zijn toch?
Als er langs 10% van de route mensen op 'tuinslangafstand' wonen vind ik het al veel.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:00 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Als 200 mensen 1 kilometer dat doen dan is het zo gedaan. Maar hoe wil je dan het Slotermeer dan gaan doen??
Die sneeuw zit wel vast hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 19:04 schreef daWeasel het volgende:
De beste oplossing is nog altijd met een hoovercraft over het parcours heen en zo alles sneeuw wegblazen. Moet volgens mij makkelijk te realiseren zijn.
Op open water ligt geen sneeuw.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:04 schreef daWeasel het volgende:
De beste oplossing is nog altijd met een hoovercraft over het parcours heen en zo alles sneeuw wegblazen. Moet volgens mij makkelijk te realiseren zijn.
zag op tv dat het slotermeer wel goed was. vorige week werd daar al gesproken over ruim 18 cm.quote:Maar hoe wil je dan het Slotermeer dan gaan doen??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |