laat even weten hoe t eten wasquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, op donderdag kun je om 18 uur en 19.30 voor 8.50 eten in het eetcafé. Heb binnenkort een date, dus dacht dat we daar dan wel heen konden gaan om goedkoop wat te etenMaar dan moet het wel gezellig en lekker zijn natuurlijk.
de oprit van de A1quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:48 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
ik verhuis in februari naar Deventer.
wat is nou de place 2B in Deventer?
welnee, ik vermaak me hier prima. In principe is er in deventer voor ieder wel wat wils, alleen wel een relatief beperkt aanbod (en dan is die A1 oprit soms best handigquote:
Daar is de macquote:
Maar kun je er ook wat meer over vertellen dan, hoeveel mensen er ongeveer komen enzo?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:24 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik vind het wel een aanrader, maar ik ben dan weer niet objectief.
ik moet denk ik werkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:33 schreef Sylvana het volgende:
25 maart vlucht ik trouwens de stad uit, Go Ahead-Ajax was de vorige keer niet echt een succes
Volgens de een na laatste notulen (ze zijn er nogal traag mee ) waren het er 30, verspreid over de avond. Het is een buffet in het cafe. Voorgerecht wordt geserveerd, hoofdgerecht kan je halen vanaf het buffet. Voor 3 euro extra kan je een toetje krijgen ( normale prijs 8,50 euro ). Van te voren reserveren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Maar kun je er ook wat meer over vertellen dan, hoeveel mensen er ongeveer komen enzo?
Dit moet naar PUB FB lieverd, niet in het Deventertopicquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:07 schreef DaanVanKeulen het volgende:
nijnja, wrm sluit je mijn topic over bijbaantjes. Je zit gwn op topics te loeren. En ik ben 13, in die andere topic stonden bijbaantjes van alle leeftijden. Zo heb ik toch geen overzicht >:(
ja maar daar was geen topic van jouquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dit moet naar PUB FB lieverd, niet in het Deventertopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |