abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85218661
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:09 schreef Sosha het volgende:

[..]

Ik ben niet zo kritisch, maar met 3 en een half jaar inschrijftijd bij Woonkeus heb je niet zoveel woonkeus, haha :D MAAR IK HEB EEN HUISJE!! Vandaag de sleutels gekregen (via Woonkeus dus toch) van een 4kamerappartement op Keizerslanden. En ik was de 10e kandidaat!! Er is verdikkeme niks mis met die flat!!
Gefeliciteerd!
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_85340709
En waren er nog fokkers die zich hebben laten wegregenen bij citymoves? :)
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_85341642
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:02 schreef lurf_doctor het volgende:
En waren er nog fokkers die zich hebben laten wegregenen bij citymoves? :)
Ik zat heerlijk droog voor de tv. :)
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_85343315
Kon op Colmschate nog meegenieten. Voorgaande jaren was het toch wat zachter denk ik, of de wind stond gunstig.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_85344181
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:21 schreef daftme het volgende:
Kon op Colmschate nog meegenieten. Voorgaande jaren was het toch wat zachter denk ik, of de wind stond gunstig.
Is een windkwestie. Ik woon op ± 400 meter en heb niets gehoord *O*
pi_85349744
Ik woon ook op 400M en kon aardig meegenieten.
pi_85349874
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:51 schreef Applemooz het volgende:
Ik woon ook op 400M en kon aardig meegenieten.
Ja, je moet natuurlijk wel aan de goede kant van de wind wonen. *O*
pi_85350149
Inderdaad.. Ik woon dan ook NIET op de Zandweerd of aangelegen wijken :-)
pi_85390788
Ik kon ook lekker meegenieten, vooral van Di-Rect. :r
pi_85424457
Niks gehoord terwijl ik aan het klussen was, maar Keizerslanden is vast een beetje te ver weg :9
pi_85469860
Nog mensen die naar het Filmfestival op de Brink of Tour de Terras gaan?
pi_85470705
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:00 schreef Applemooz het volgende:
Het schijnt mooi weer te worden, dus wie weet. Vrijdagavond "de gelukkige huisvrouw' -O- , maar zaterdag is er wel een goeie film, ben alleen even de titel kwijt. :)
pi_85471184
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:01 schreef Applemooz het volgende:
Inderdaad.. Ik woon dan ook NIET op de Zandweerd of aangelegen wijken :-)
In Zandweerd was er helemaal niets van te horen... Maar toen ik op station Deventer op de trein stond te wachten had ik serieus het gevoel alsof de muziek dat lawaai echt veels te hard stond...
pi_85472834
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:00 schreef Applemooz het volgende:
mja film op de brink zijn vaak van die matige films.
pi_85719973
Ik verhuis aanstaande zondag eindelijk weer terug naar Deventer *O*
Klussen is dan nog niet helemaal klaar, maar klaar genoeg om in m'n flatje te gaan wonen *O*
pi_86273861
Iemand enig idee waar er in de binnenstad een glasbak en zon bak waar je oude kleren in kan gooien staan? heb al gekeken bij de Hema en de Dirk maar zie dr geen een.
pi_86274088
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:24 schreef mmmkai het volgende:
Iemand enig idee waar er in de binnenstad een glasbak en zon bak waar je oude kleren in kan gooien staan? heb al gekeken bij de Hema en de Dirk maar zie dr geen een.
Glasbak staat wel bij de Dirk van de Broek op het Broederenplein en een kledingcontainer staat op de Nieuwe markt
pi_86274232
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:32 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Glasbak staat wel bij de Dirk van de Broek op het Broederenplein en een kledingcontainer staat op de Nieuwe markt
thx, dan heb ik er bij de dirk overheen gekeken!
pi_86274349
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:37 schreef mmmkai het volgende:

[..]

thx, dan heb ik er bij de dirk overheen gekeken!
Hij staat onder de basketbalpaal, dus niet bij de ingang van de Dirk zelf, maar wel op het plein ervoor zeg maar :)
pi_86275273
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:41 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hij staat onder de basketbalpaal, dus niet bij de ingang van de Dirk zelf, maar wel op het plein ervoor zeg maar :)
heb t al gedumpt bij de nieuwe markt, daar was ook een glasbak.
pi_86275339
In dezelfde categorie, waar kan je in die buurt oud papier inleveren?
pi_86275627
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:14 schreef Haijo het volgende:
Nergens volgens mij. Soms zet ik t wel eens aan straat als er meer staat, maar dan nemen ze alleen van winkels mee en laten ze mn pizzadozen gewoon staan. Volgens mij moet je t 's ochtends vroeg op een bepaalde week en dag afhankelijk van je staat neerzetten. Eigenlijk stop ik t nu al 6 jaar in een vuilniszak, dan nemen ze t wel mee. :@
pi_86276887
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:14 schreef Haijo het volgende:
Dat wordt 1 keer in de 2 weken 's ochtends vroeg opgehaald. Moet je in de gemeentegids kijken of jouw straat in de even of oneven weken is :)

En bij de school aan de Brinkpoortstraat staat wel eens een container voor oud papier. Zou je op de site van die school moeten kijken wanneer dat is.
pi_86299988
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:55 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat wordt 1 keer in de 2 weken 's ochtends vroeg opgehaald. Moet je in de gemeentegids kijken of jouw straat in de even of oneven weken is :)

En bij de school aan de Brinkpoortstraat staat wel eens een container voor oud papier. Zou je op de site van die school moeten kijken wanneer dat is.
@ Haijo: Ik heb net vandaag zo'n afvalwijzer ontvangen die ik aangevraagd had, als je me je straat pm't kan ik voor je kijken wanneer je papier aan de weg moet :9
pi_86300344
Dat kun je ook gewoon opzoeken op het grote internet hoor.

Op www.deventer.nl staat een pagina over afval, en die verwijst je door naar http://www.circulus.nl/, het bedrijf wat het afval op haalt.
Met nog een paar keer doorklikken kom je daar zo op een lijstje met ophaaldata van de verschillende soorten afval.

Deventer is de stad voor luie mensen heb ik al wel gemerkt! Alles halen ze aan huis op: papier, glas, plastic, blik, gft-afval, en de rest natuurlijk ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')