- Goh, baas. Zal ik maar een weekje thuisblijven?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:57 schreef JohnLocke het volgende:
Niemand dwingt je de weg op te gaan.
Ik ben zelfstandigquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
- Goh, baas. Zal ik maar een weekje thuisblijven?
- Probeer het eens.
Al ben je loonslaaf, dan kun je best een beetje langer voor je reis nemen, of overleggen met de baas. En als dat allemaal niet lukt, als je machteloos in de file staat kun je ook niets beters doen dan even echt ontspannenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
In dat geval ben jij niet "de mensen".
Nee, maar de global warming welquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:29 schreef kawotski het volgende:
Gelukkig gaat de kilometerheffing dit straks allemaal oplossen
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:34 schreef Disana het volgende:
Er gaat extra zout uit de grond gehaald worden door Frisia. Ze kunnen maximaal 15.000 ton zout per dag uit de grond halen.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:13 schreef Mwanatabu het volgende:
Maar: na het weekeinde is het zout op, en kunnen de trucks met nieuw zout niet aan komen rijden want dan is er niet gestrooid. Oh-oh...
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:35 schreef heaven7 het volgende:
Waarom strooien ze niet dezelfde korrels als ze in Scandinavië strooien? Dat is niet om het spul te laten smelten maar om grip te geven, daar valt toch niet tegen het ijs en de sneeuw op te strooien. Ideaal
Door hem?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:34 schreef Disana het volgende:
Er gaat extra zout uit de grond gehaald worden door Frisia. Ze kunnen maximaal 15.000 ton zout per dag uit de grond halen.
LOL, kijk hier even:quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:20 schreef Idler het volgende:
[..]
Door hem?
[ afbeelding ]
Kan heul niet, die is failliet!
Ja in Moskou strooien ze ook geen zout, maar iets anders. Al het ijs weg. En je schoenzolen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
![]()
In Franse Alpen strooien ze ook korrels, hartstikke handig.
Zouden ze hier ook moeten doen inderdaad.
Zand heb ik me ooit eens laten vertellen (in duitsland).quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja in Moskou strooien ze ook geen zout, maar iets anders. Al het ijs weg. En je schoenzolen.
En 't ZOAB.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:17 schreef Lariekoek het volgende:
Van zand raakt alleen het riool weer verstopt.
Scherp, maar bij deze temperaturen heeft ZOAB toch geen functie.quote:
Hé John, hoe is het? Werk je morgen remote?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:37 schreef JohnLocke het volgende:
Vannacht zal er wel een hoop kapot vriezen
In Zweden strooien ze heel grof grind, geen chemische rommel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja in Moskou strooien ze ook geen zout, maar iets anders. Al het ijs weg. En je schoenzolen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |