Het gaat om Klazienaveners, dan mag het. Pauperdorp.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:27 schreef Rekkie het volgende:
Kwaad met kwaad willen vergelden, nee dat is lekker constructief_!
Pesten op school, een overchristelijke moeder en iets met varkensbloed, toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:16 schreef Copycat het volgende:
... En je weet hoe de carrière van veel serial killers begon ...
Ja blaat nog meer onzinquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:28 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Het gaat om Klazienaveners, dan mag het. Pauperdorp.
(geen hekel aan katten overigens, pas alleen ff je tekst aanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:09 schreef -Willempie- het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan katten, maar dit had dat beestje waarschijnlijk ook niet verdiend.
Weer zo iemand die gelijk elke vorm van rationaliteit verliest en direct vervalt in Middeleeuws zwartwit denken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:30 schreef Remsjo het volgende:
Ik heb de OP niet gelezen, ben ik ook absoluut niet van plan ook!
Die kankerlijertjes(sorry voor het woord maar ik ben van mening dat er geen ander woord voor dit tuig van toepassing is) moeten midden op een groot plein en live op televisie onthoofd worden. Niets meer en niets minder. Daarnaast mogen de ouders van die lui wat mij betreft een cursus '' hoe voed ik mijn kinderen op een normale manier op '' krijgen!
Die lui moeten gewoon onthoofd worden jaa. Of in vieren gedeelt worden door paarden. Wat wil je dan tegen ze zeggen? Foei, niet meer doen... ga nu maar naar binnen en drink een glaasje limonade!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
Weer zo iemand die gelijk elke vorm van rationaliteit verliest en direct vervalt in Middeleeuws zwartwit denken.
Zelfs dat kunnen ze maar in een zeer beperkte matequote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet nadenken maar wel onthouden
Wat een bullshit. Je weet blijkbaar niks van katten af.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef sc00p het volgende:
[..]
Zelfs dat kunnen ze maar in een zeer beperkte mateAls jij 10 jaar een kat hebt en hij ziet je 2 weken niet, kent ie je daarna niet meer
Wat dacht je van: Ik hoop dat de politie ze snel oppakt en dat de daders veroordeelt worden tot een straf van minstens 5 jaar cel + TBS?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Die lui moeten gewoon onthoofd worden jaa. Of in vieren gedeelt worden door paarden. Wat wil je dan tegen ze zeggen? Foei, niet meer doen... ga nu maar naar binnen en drink een glaasje limonade!
Jij hebt duidelijk geen katten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:21 schreef sc00p het volgende:
[..]
Een kat heeft geen emoties of iets wat daar op lijkt, hij heeft de pijn dus wel maar het boeit hem voor de rest niet want hij kan niet nadenken
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:30 schreef Remsjo het volgende:
Ik heb de OP niet gelezen, ben ik ook absoluut niet van plan ook!
Die kankerlijertjes(sorry voor het woord maar ik ben van mening dat er geen ander woord voor dit tuig van toepassing is) moeten midden op een groot plein en live op televisie onthoofd worden. Niets meer en niets minder. Daarnaast mogen de ouders van die lui wat mij betreft een cursus '' hoe voed ik mijn kinderen op een normale manier op '' krijgen!
Dan doe je precies het zelfde als waar je hun op afrekent, met andere woorden; jij bent net zo slecht.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:34 schreef garriej het volgende:
ik zou die daders z'n buik opensnijden, een mooie vlinder in het gat stoppen, snel ductape erop en genieten. echt deze mensen moeten dood
Je kan het ook overdrijvenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Die lui moeten gewoon onthoofd worden jaa. Of in vieren gedeelt worden door paarden. Wat wil je dan tegen ze zeggen? Foei, niet meer doen... ga nu maar naar binnen en drink een glaasje limonade!
Zie je dan echt niet dat je geen haar beter, zo niet nog erger, bent door dit soort dingen te roepen? Alsof moralisme een vrijbrief voor moordlustigheid is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nee, juist een staafbom in hun poepert raggen! HHHAHAHHAHAA.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:36 schreef Penisbaard het volgende:
Weer een topic met 7 pagina's aan "ZE MOESTEN ZIJN BALLEN ERAF HAKKEN EN ER DAN OP STAMPEN" reacties
En dan? Alsof ze het na die 5 jaar niet meer doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wat dacht je van: Ik hoop dat de politie ze snel oppakt en dat de daders veroordeelt worden tot een straf van minstens 5 jaar cel + TBS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |